Ostaako joku oikeesti kirpparilta tms. käytettyjä meikkejä tai muuta kosmetiikkaa?
mä en pystyis koskaan käyttämään jonkun muun käyttämää ripsiväriä, huulipunaa tms.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:05"]
Pervot ostaa niitä alusvaatteita ja uimapukuja kuulema
[/quote]
Joo,kai niille on oma kohderyhmänsä. Paskat kirppislöydöt-blogissa äänestettiin viime vuoden paskimmaksi löydöksi "vähän käytetyt" geishakuulat,mutta voihan nekin olla jollekin todellinen aarre! ;D
Desinfiointi ei tapa meikeissä olevia bakteereja vaan estää niitä jo olemassa olevia lisääntymästä. Steriloinnin saa puhtaaksi jos sulta löytyy kotoa autoklaavi niin osta toki, mutta halvemmaksi tulee ostaa uudet meikit :D
t. laborantit
Minä en ymmärrä, miten joku viitsii ostaa kirppareilta yhtään mitään. Itse en ole koskaan ostanut ainuttakaan tuotetta mistään kirpparilta enkä todellakaan vaivautuisi itse myymään tavaroitani siellä. Mutta tiedän kyllä shoppailuhulluja, jotka persaukisena sitten myyvät lumppujaan, jotta saavat rahaa uusiin. Säälittävää. Ja tuo meikkien myynti ja ostaminen nyt on ihan sairasta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:14"]
Desinfiointi ei tapa meikeissä olevia bakteereja vaan estää niitä jo olemassa olevia lisääntymästä. Steriloinnin saa puhtaaksi jos sulta löytyy kotoa autoklaavi niin osta toki, mutta halvemmaksi tulee ostaa uudet meikit :D
t. laborantit
[/quote]
siis steriloinnilla*
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:15"]
Minä en ymmärrä, miten joku viitsii ostaa kirppareilta yhtään mitään. Itse en ole koskaan ostanut ainuttakaan tuotetta mistään kirpparilta enkä todellakaan vaivautuisi itse myymään tavaroitani siellä. Mutta tiedän kyllä shoppailuhulluja, jotka persaukisena sitten myyvät lumppujaan, jotta saavat rahaa uusiin. Säälittävää. Ja tuo meikkien myynti ja ostaminen nyt on ihan sairasta.
[/quote]
Arvaan, ettet myöskään piittaa vähääkään ympäristön tilasta jne. Roskiin vain kaikki liian isoiksi tai pieniksi käyneet vaatteet (esim. lasten), tai jos pitää selvittää kuolinpesää, jne.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 14:59"]
Olin myymässä kirpparilla, ja olin tyhjentänyt meikkipussistani vanhat ja tarpeettomat meikit. Myin niitä n. 1 - 0,50e hintaan, ja kyllä menivät kaupaksi! Olin itsekin aika hämmästynyt, mutta venäläiset ilmeisesti niitä osteli ihan tyytyväisinä. Hyvän tilin tein jollain 10v vanhoilla mutta käyttämättä (tai korkeintaan kerran käytetyillä) halpis huulipunilla.
[/quote]
Nimenomaan venäläiset ostaa niitä. Kaiken ostavatkin.
Kaveri kertoi että vanhat meikit menee kaupaks, olin jo heittämässä pois mutta heitin ne kirppiskasaan. Uskokaa tai älkää, kaikki meni kaupaks ensimmäisten joukossa. Lähinnä venäläiset osteli, myynnissä jotainyli 5v vanhoja luomivärejä ym. Itse en ikinä ostelis, yäks!
Mulla meni jokin aika sitten todella hyvin kaupaksi juuri kynsilakat, avaamaton ihoseerumi, hiustenhoitotuotteet ja rajauskynäkin.
Kynsilakat olivat siis lähes käyttämättömiä. Hiustuote oli hieman käytetty Kerastase ja joku pitkähiuksinen sai siitä loistotuotteen. Tuote oli muistaakseni Shine top coat. Hintaa laitoin kai 4 € ja uutena tuote maksaa kuusi kertaa enemmän.
Rajauskynäthän voi teroittaa ja niin ne ovat hygieenisiä käyttää. Huulipunia kannattaa haistella, etteivät ole härskiintyneitä ja veitsellä voi leikata pienen palan päältä pois.
Puuterimaiset luomivärit ja poskipunat ovat myös turvallisia, kun pyyhkäisee desinfektiopyyhkeellä. Ripsareita en ole käytettynä ostanut, mutta esim MAC in kosmetiikkapisteessä voi kokeilla ripsareita kertakäyttöisillä ripsiharjoilla. Jos ripsiväri tuntuu täydeltä eikä haise, niin periaatteessa käyttämällä siihen omaa harjaa, niin hirveää riskiä ei ole.
Mun ensimmäinen kosketus kalliiseen kosmetiikkaan kirppikseltä oli juuri 4 €:llä ostamani Estee Lauderin kynsilakka parikymppisenä. Pullo on käyttämätön, väri vetävä ja kaupassa se olisi maksanut 25 €.
Mulla on itsellänikin tällä hetkellä kirppispöytä ja mietinkin mitä kosmetiikkaa toisin. Olisiko siinä mitään ideaa jos tekisi kosmetiikkanäytteistä pusseja (vaikka kymmenen näytettä pussi) ja päälle kirjoittaisin pussissa olevat tuotteet. Olen ollut älytön kosmetiikkahamsteri ja ihan premium sarjoistakin olisi näytteitä.
Ostaisitko jos pussi olisi edullinen ja siinä olisi vain tietyn merkin ja ihotyypin tuotteet?
Pervot ostaa niitä alusvaatteita ja uimapukuja kuulema