Millainen nainen tykkää oluen mausta ja haluaa mieluiten juoda olutta?
Kommentit (46)
mulla nyt vain on semmoinen kokemus, että hanaoluet maistuu paremmalta, kuten on semmoinenkin kokemus, että lähempää tuodut oluet ovat parempia kuin kaukaa tulleet. Matka verottaa makua.
Onhan ne makuasiat hirmu tyhmiä joo.
en moiti sun makuasioitasi yhtään, mutta sä et vaan kertakaikkaan voi verrata esim. hanasta laskettua Guinnessia ja vaikka pullosta kaadettua Cantillonin lambicia, kun ne on ihan erilaisia oluita.
joten en puhu niistä. Ihan ok, muttei mun makuun. Mä puhun nyt sellaisista oluista, joita tapaan itse juoda, esim. weiss tai IPA.
Enpä olisi voinut kuvitella, että tämäkin asia jotakuta näin paljon jaksaisi kiusata.
[iMä en juuri juo lambiceja, joten en puhu niistä. Ihan ok, muttei mun makuun. Mä puhun nyt sellaisista oluista, joita tapaan itse juoda, esim. weiss tai IPA.
kirjoitin, noi nyt olivat vaan esimerkkejä, joko et tajunnut tai halunnut tajuta. Muttet sä voi verrata keskenään myöskään hanasta laskettua tietynmerkkistä IPA:a, johonkin kokonaan toiseen oluttyyppiin tai merkkiin. Tai voit, mutta se just on saatanan tyhmää, koska ei ole olemassa mitään yhtä hanaolutta ja yhtä pullo-olutta.
Enpä olisi voinut kuvitella, että tämäkin asia jotakuta näin paljon jaksaisi kiusata.
Sulla on huono mielikuvitus. ;)
Juon kyllä muitakin alkoholijuomia, mutta olut on suosikkini. Se on yhtä aikaa niin pehmeää ja raikasta, ja sitä on niin monenlaista erilaista.
Itselleni ei lambicit maistu yhtään, jo se ajatuskin villihiivasta on musta jotenkin vähän yök. Mutta siis makuasiahan se. Ylipäänsäkään olutmakuni ei ole kovin hedelmäinen (poislukien amerikkalaistyylinen sitruksisuus), vaan haen pikemminkin raikkautta ja mukavaa karvautta.
Tykkään ihan näistä suomalaisista lagereistakin paljon (en nyt just siitä Karjalasta, mutta muista kyllä), eniten tulee juotua just niitä. Hyvää samalla lailla kuin leipä: vaikka vuodesta toiseen sitä vetää niin aina se vain silti jaksaa maistua hyvältä.
31-vuotias, naimisissa, kahden lapsen äiti, käyn töissä, koulutus 2x amk-tutkinto, lihava, huumorintajuinen (olin ainakin ennen lapsia ja ressiä), asutaan pienessä ok-talossa maalla, olen allerginen sitrushedelmille siksi en juo lonkeroa. Mitäs muuta... Tykkään viineistä, varsinkin punaviinistä. Oluessa rakastan sitä ensimäistä siemaisua, se maistuu parhaimmalle, oluen juon pullosta mieluiten. Myös tiukka viina maistuu lantrattuna limsaan, ei missään nimessä vissyyn tai mehuun. Siiderit (ne kaupan äklömakeat)jättää pöhnän jälkeensä, ei oo aamulla skarppi olo jos on juonut pari siideriä. oluista menee oikeastaan mikä tahansa, mutta joku pirkka-litku ei ehkä ole siitä parhaasta päästä... Jos tästä nyt jonkin profiloinnin saa aikaseksi ;)
Öööö, sellainen, joka pitää oluen mausta? Taitaa olla ihan vieras ajatus se, että makuja ja mieltymyksiä on erilaisia.
Alle kolmekymppinen, kolmen lapsen kotiäiti. Ihan tavallinen nainen:) Ja mauan takia todella haluaisin juoda olutta. Ruuan kanssa maistuu parhaiten. Maha ei vaan kestä.