Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen tykkää oluen mausta ja haluaa mieluiten juoda olutta?

Vierailija
07.02.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tietysti mieluiten juon vettä, vissyä ja kahvia, mutta jos alkoholista puhutaan, niin olutta minä mieluiten juon.

Jos muut sosioekonomiset taustat kiinnostaa, voin kertoa myös niistä, mutta en usko, että ne kuitenkaan ratkaisevasti perustelevat sitä, miksi olut on mielestäni hyvää.

Vierailija
2/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin kesällä juon sitä mielelläni vaikka grilliruoan kanssa tai illanistujaisissa. Rakastan kyllä punaviinejä vielä enemmän :) Ja ihan tavallinen nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen, ok kroppainen,ok talossa asuva 22v. yhden lapsen mamma

mitä tarkalleen haluat tietää? :DD

Vierailija
4/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias naimisissa oleva yhden lapsen äiti. Mitäköhän ominaisuuksia tässä haetaan? Olen keskiluokkaisesta kodista, vanhemmat lähes absolutisteja, pidän syömisestä ja herkuttelusta. Juon myös mielelläni viiniä ja shampanjaa. Teininä join mieluummin siideriä, sitten se alkoi tökkiä.

Vierailija
5/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sokerifriikki =)

Vierailija
6/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani join 1 oluen joskus ja muutaman Nikolain. Ei kyllä koskaan tehnyt mieli mitään siideriä tai viinaa.. T:22 v äippä

Vierailija
7/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun harrastus on näivettynyt, kun muutettiin pienelle paikkakunnalle. Ennen asuttiin Suomen parhaan olutravintolan vieressä, joten oli tilaisuus kokeilla kaikkea erilaista. Kyllähän noita pullo-oluita voi ostella, mutteivät ne vaan maistu niin hyvältä kuin kunnon hanaolut.

Vierailija
8/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen 30- vuotias hoikka, urheilullinen äiti. Tykkään miedoista vaaleista oluista ja myös punaviinistä. Siinä minun alkoholijuomasuosikkini.

Vierailija
9/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! 20-vuotias, rock-henkinen, 1-vuotiaan tytön äiti :) Ketä jotain makeeta siideriä pystyy litkiin?+

Vierailija
10/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt mistään oluesta ja join illanvietoissa siideriä. Nykyään siiderit maistuvat hirveän sokerisilta, eikä light-siideritkään uppoa ja nuo kaksi olutta ovat tulleet siis illanistujaisiin tilalle. Ikää mulla 34v.

Vierailija
11/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v opiskelija, naimisissa ja 2 lasta. Omistaa pienen kaljamahan

Vierailija
12/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen kolmen lapsen äiti joka ei tykkää makeasta oikeastaan ollenkaan eikä kuuna päivänä pystyisi juomaan esim. päärynäsiideriä.

Vierailija
13/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkästään se.

Minä en ainakaan tykkää oluista, juon mieluummin viiniä. Ok, saunassa olut on ok ja joidenkin mausteisten etnoruokien kanssa, mutta muuten tykkään ruuan kanssa ja seurustelujuomana mieluummin viinistä. Se vain maistuu paremmalta, eikä pissitä...

PS: suomalaiset siiderit ovat enimmäkseen kauheita limulitkuja, eikä niillä ole mitään tekemistä aidon siiderin kanssa. Aito siideri on aika haastavaa tavaraa, siinä maistuu hiiva ja omena todella voimakkaasti.

-44v. akateeminen, tavallinen stadilainen nainen-

Vierailija
14/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoita, jotka ovat maistaneet "aitoa" siideriä... Ja ikäänkuin siitä sitten pitäisi pitää sen enempää kuin muistakaan siidereistä

Vierailija
15/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen perheen äiti siis. Olut on oikein hyvää ruuan kanssa, saunan jälkeen tai ihan muuten vain. Tarpeeksi laimeaa. Juon myös toki joskus siideriä ja viiniäkin, mutta kyllä minä mieluusti oluen otan. Raskaana ollessani ja imettäessä join alkoholitonta olutta, välillä vieläkin. Oikein hyvää :-)

Vierailija
16/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on sallittua pitää =D

Vierailija
17/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi 32v. jonka lemppariolut on Fosters......ah, mikä sen parempaa kesäiltana saunan jälkeen, tai grilliherkkujen kanssa, kuin siemaista pakastimessa viilennettyä olutta Riedelin olutlasista!! (olut on paremman makuista lasista kuin tölkistä juotuna!) Nyt ei sitten pysty juomaan alkomahoolia kun olen raskaana...

Mä enemmänkin ihmettelen niitä naisia, jotka pystyy juomaan esanssisen makuisia hedelmäsiidereitä tai lonkeroita, yäk!

Ja minunkin lempparijuoma on edelleen raikas vesi, vaikka olut onkin hyvä kakkonen!

Vierailija
18/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään. 31-vuotias sihteeri, yhden lapsen yh, parisuhteessa... Mitä vielä? Menee hyvuin saunassa, menee pitsan kanssa, menee illan istujaisissa, menee iloon ja suruun... :)

Vierailija
19/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti sano että mieluiten. Riippuu tilanteesta.

Joskus juon viskiä, joskus vodkaa, joskus giniä, joskus vettä ja limsaa, joskus tequilaa joskus siideriä, joskus eri olutlaatuja.

Vierailija
20/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä juhlarakolla juoda olutta eikä siideriä. Juon mieluiten viiniä. Harmihan se on, pidän tosi paljon tummasta oluesta.