Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan pidettyä miehen?

Vierailija
06.02.2011 |

Antakaa vinkkejä siihen miten miehen saa pysymään rinnalla sen jälkeen kun alkuhuuma on koettu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Älä riitele tai nalkuta

2) Pysy kauniina äläkä varsinkaan lihoa

3) Anna hyviä blowjobeja.

Vierailija
22/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppiä, ruokaa ja omaa aikaa.

Niillä pääsee jo pitkälle ;-)

Pimpero, ruoka ja oma aika on miehille tärkeitä. Pidät itsesi kunnossa etkä turhaan ala keräämään kiloja niin kuin suurin osa naisista tekee.

mutta kysymys kuuluukin, että miksi joku haluaisi "pitää" näin ajattelevan miehen? Useampi kai näkisi vaivaa, että pääsisi siitä eroon?

Mitä tarkoitat "näin ajattelevalla miehellä"? Se nyt vain on tosiasia, että näitä asioita mies arvostaa. Toisin sanoen ajattelet liikaa sitä mitä mies ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppiä, ruokaa ja omaa aikaa.

Niillä pääsee jo pitkälle ;-)

Oikeestaan miestä alentavaa sanoa että mies ei tarvitsisi naiselta mitään muuta kuin pimppiä. Komppaan tuota aiempaa vastaajaa siinä että kannattaa osoittaa miehelle että arvostaa ja kuuntelee miehen tunteita ja mielipiteitä.

Samaa mieltä - seksi on osa hyvää parisuhdetta, mutta ei todellakaan ainoa asia. Ruoka taas on niin hemmetin klisee - esim. minun tietämissä parisuhteissa kaikissa mies on perheen "pää"kokki. 

Omaan aikaan taas kannatta huomioida. Aivan liian usein törmää esim. tilanteeseen, jossa nainen olettaa miehen automaattisesti lopettavan kaikki harrastukset ja yhteydenpidon kaveihin, koska parisuhde tarkoittaa, että aivan kaikki tehdään yhdessä. 

Vierailija
24/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta pitää miettiä onko naisenkaan hyvä olla tälläsen miehen kanssa..

Ei minä, minä, minä ja minä.

Jos toiselle pitää "nalkuttaa" niin kuunteleeko toinen?

Nalkuttamista on monenlaista. Jos kyseessä on toistuva huomauttelu likaisista sukista keskellä olohuonetta, niin ei varmaankaan kuuntele. Jos kyseessä on ilkeä huomauttelu ihan kaikesta (ostit ruman paidan itsellesi, miksi kävit Jorin kanssa kaljalla, Jori on tyhmä, miksi katsot action-elokuvia, vaikka minä en pidä niistä jne.) kyseessä on kontrollointi, minkä ei pitäisi kuulua terveeseen parisuhteeseen. 

Toki näissä on rajatapauksia. Jos Jorin kanssa mennää kaljalle kerran viikossa ja joka lauantai menee krapulassa, niin huomauttelun ymmärtää. Jos Joria näkee kerran puolessa vuodessa ja niitä kaljoja menee vain pari, niin ehkä miehelle voi tämän verran antaa siimaa. 

Vierailija
25/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa haluan sellaisen miehen, joka haluaa pitää mut, eikä vain toisin päin.