Laiha kaverini luulee olevansa hyvännäköinen. Oikeasti minulla enemmän vientiä...
Viimeksi taas totesin saman, kun olimme yhdessä ulkona: minulla, bmi 28 ja kauniit kasvot, oli miehiä kimpussa jonoksi asti, kun taas hänellä, bmi varmaan alle 20, oli korkeintaan muutama kiinnostunut. Olen oikeasti sitä mieltä, että minulla on kiloistani huolimatta parempi kroppa: vyötärö ja kunnon muodot. Hänellä ei ole muotoja, mutta maha pömpöttää luurangosta ilkeästi... Heh.
Kommentit (46)
ymmärrän sanonnan että nainen on naiselle susi.
että miehet ei aina uskalla lähestyä niitä todella hyvännäköisiä naisia, vaan tyytyvät siihen pulleaan kaveriin.
Laihakin voi olla ämpäriruma, jolloin hän ei kai ole miesten mieleen. Ja pulleampikin voi näyttää joskus hyvältä. MUTTA, uskoisin että useimmiten ne hoikat saavat kuitenkin miehiä enemmän, koska loppujen lopuksi kukaan ei halua läskiä naista ellei ole joku perverssio heitä kohtaan.
on TOSI laiha, mutta kasvoistaan ruma, rintoja ei ole eikä persettä. Haukkuu lihavia koko ajan ja luulee olevansa kaunis nainen. Not. Itse normaalipainoinen naisia, ja arvostan kaikenlaisia naisia. Arvostaisin tätä laihaakin, jos ei olisi itse ilkeä.