Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha kaverini luulee olevansa hyvännäköinen. Oikeasti minulla enemmän vientiä...

Vierailija
06.02.2011 |

Viimeksi taas totesin saman, kun olimme yhdessä ulkona: minulla, bmi 28 ja kauniit kasvot, oli miehiä kimpussa jonoksi asti, kun taas hänellä, bmi varmaan alle 20, oli korkeintaan muutama kiinnostunut. Olen oikeasti sitä mieltä, että minulla on kiloistani huolimatta parempi kroppa: vyötärö ja kunnon muodot. Hänellä ei ole muotoja, mutta maha pömpöttää luurangosta ilkeästi... Heh.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on bullshittiä. Sen mukaan Russell Crowekin on vaarallisen ylipainoinen. Eipä se BMI oikeasti kerro juuri mitään.

Vierailija
22/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20 on aikuiselle naiselle aika vähän. Jos ikääkin on vaikka yli 30 jo, niin usein tuolla BMI:llä on luukasa. Ei mukava. Tietysti BMI 28 on hiukan liikaa jo... Minusta selvästi aikuisen naisen ihanne-BMI on kiinteydestä ja kropanmuodoista riippuen jossain 23-24 paikkeilla. Silloin on yleensä hoikka, mutta ei luiseva. Jollain tosi sporttisella voi olla enemmänkin, jos muuten on paikat kiinteät.

kateellinen löpisee! Itse olen 30 ja bmi on 19, silti mulla on upea pyöreä takamus ja d-kupin tissit. En ole lähelläkään luukasaa, hoikka olen, mutta kurvikas. Tällaiseksi tulee, kun on luonnostaan siro rakenne, harrastaa paljon liikuntaa ja syö terveelisesti. Lisäksi geenit pistävät ne rasvat juuri oikeisiin kohtiin.

Mutta ketjuun ylipäätään, kuka jaksaa "miehet tykkää" -juttuja?? Paskaako sillä on väliä, kunhan ite tykkää itestäään :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä useimmat naiset BMI:llä 20 alkaa olla aika kulahtaneita, jos ikääkin jo on. Ovat luisevia ja muodottomia. Eikä kyse ole läskeistä vaan jumpattu kroppa, jossa on peppua ja rintaa kuitenkin vyötärön ohella, on useimmista miehistä paras. Ainakin itse olen BMI:ssä 23 tosi "hemaiseva", kun vaan jaksan liikkuakin, enkä roiku. Vaatteet mene koosta 36 päälle hyvin.

Niin, ja olen ollut tuolla 20 tienoillakin painoindeksissä, kun kuvittelin olevani hyvännäköinen, vaikka oikeasti oli luiseva ja muodoton. Nyt kotiäitivuosien jälkeen painoa liikaa ja tavoite tuo hyväksi todettu 23. Kavereissakin näkee, että ne noissa painoissa liikkuvat on jotenkin mukavimmannnäköisiä.

BMI 20 on aikuiselle naiselle aika vähän. Jos ikääkin on vaikka yli 30 jo, niin usein tuolla BMI:llä on luukasa. Ei mukava. Tietysti BMI 28 on hiukan liikaa jo... Minusta selvästi aikuisen naisen ihanne-BMI on kiinteydestä ja kropanmuodoista riippuen jossain 23-24 paikkeilla. Silloin on yleensä hoikka, mutta ei luiseva. Jollain tosi sporttisella voi olla enemmänkin, jos muuten on paikat kiinteät.

kateellinen löpisee! Itse olen 30 ja bmi on 19, silti mulla on upea pyöreä takamus ja d-kupin tissit. En ole lähelläkään luukasaa, hoikka olen, mutta kurvikas. Tällaiseksi tulee, kun on luonnostaan siro rakenne, harrastaa paljon liikuntaa ja syö terveelisesti. Lisäksi geenit pistävät ne rasvat juuri oikeisiin kohtiin.

Mutta ketjuun ylipäätään, kuka jaksaa "miehet tykkää" -juttuja?? Paskaako sillä on väliä, kunhan ite tykkää itestäään :O

Vierailija
24/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei tietääkseni ole ainakaan kavereita, jotka olisivat vahingoniloisia siitä, että en ole syntyjäni saanut isorintaisia geenejä ja pyöreää persettä.

Olen aina ollut lauta ja laiha, vaikka syön paljon. Rinnat eivät ole koskaan kasvaneet isoiksi, ovat vain b-kupit hädintuskin. Persekin on kapea ja poikamainen.

Olisi kamalaa jos olisi kaveri, joka rehentelisi, että saa miehiä enemmän kuin minä. Toki aikoinaan sinkkuna en ollut se ensimäinen, jota tultiin vonkaamaan. Mutta silti tapasin miehen, joka piti poikamaista kroppaani upeana ja luonnettani sellaisena, että menimme jopa naimisiin ja olemme saaneet lapsia.

Olisi kamalaa jos häissäni olisi ollut kaveri, joka olisi puhkunut katkeruutta ja vihaa, että hänen laiha ja tissitön kaverinsa menee naimisiin.

Nämä samat ihmiset varmaan nauravat vammaisille yms. Katsoin eilen telkusta jotain vammaismallisen supermobelkisaa. Nämä ihmiset varmaan istuvat telkun ääressä ja nauravat näille pyörätuolissa oleville ja kädettömille naisille, että hepä saavat miehiä enemmän kuin nämä vammaiset, jotka ei ole täydellisiä.

Ketju on surullista luettavaa.

Vierailija
25/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko on se ratkaiseva asia jokä määrittää kuinka viehättävä on, tai kuinka paljon on vientiä. eiköhän se ole kokonaisuus, ja se miten käyttäytyy ja itsensä kantaa.

huonoryhtinen ja tyylitajuton nurkassä pälyilevä kummajainen ei saa kenenkään huomiota, oli sitä sitten kuinka laiha tai "kauniskasvoinen". Jos on sosiaalinen, rento, oma itsensä ja vielä kauniisti laittautunut, niin ei ne kilot kiinnosta ketään, vaan se ihminen.

Vierailija
26/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiltä taas saa kaikki.

Trololollollololooo ;>

Eipä taida saada.

t. se yksi läski, joka ei kyllä lähde tasan kenenkään mukaan.

Vierailija
27/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia viehättää laihempi ja toisille pitää olla lihaa luiden ympärillä ja mutta suurelle osalle riittää, että pääsee pukille, jos toi ravintolamenestys on se mittari.

Olisiko tuossa se, että ap:n kaverilla on laatuvaatimuksia ja ap:lle riittää, että pääsee panettavaksi. Ilkeäähän tämä, mutta kun toi aloitus oli liian mehevä....

Vierailija
28/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enpä usko että kukaan jaksaa näin kateellista ja kieroa porukkaa useampaa kertaa katsoa. Onnea vaan, että osaat olla noinkin lojaali "kavereillesi", varmaan metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei tarvi sisäisestä kauneudesta hirveesti puhua!

Vierailija
29/46 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, että on mahdollisimman paljon vientiä miesten keskuudessa. Saman aion opettaa tytöllenikin.

Minulle riittää, että mieheni kohdalla minulla on vientiä ja juuri mieheni antaa minulle kunnon kyytiä kun rakastaa minua.

Minulla ei ole mitään tarvetta jaella itseäni kelle sattuu. Sen verran hyvä itsetunto on, vaikka hoikka olenkin.

Vierailija
30/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa hirveä(ei rintoja, ei takamusta, ihan luuviulu) + vielä kasvoistaan ruma. Laiha ei tarkoita samaa kuin kaunis, läheskään aina. Toki joskus on hoikka nainen kaunis, ja omaa vielä kurvejakin, tunnen tällaisiakin. Tunnen myös pulskia, jotka kauniita.

Vierailija
31/46 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taas totesin saman, kun olimme yhdessä ulkona: minulla, bmi 28 ja kauniit kasvot, oli miehiä kimpussa jonoksi asti, kun taas hänellä, bmi varmaan alle 20, oli korkeintaan muutama kiinnostunut. Olen oikeasti sitä mieltä, että minulla on kiloistani huolimatta parempi kroppa: vyötärö ja kunnon muodot. Hänellä ei ole muotoja, mutta maha pömpöttää luurangosta ilkeästi... Heh.

Ensinnäkään, jos BMI on alle 20, ei se tarkoita että henkilö on alipainoinen. Yritätkö siis viestissäsi todistella itsellesi että olet ihan sopiva mitoissasi?

Kuten aikaisemmin sanottu, BMI:ssä 18,5-25 lasketaan normaaliksi painoksi siitä alle lieväksi alipainoksi ja siitä yli lieväksi ylipainoksi. Kuitenkaan, ei painoindekseillä ole mitään merkitystä, jos itse on tyytyväinen omaan painoonsa ja voi hyvin tai huomattavasti kallistunut toiseen ääripäähän.

Itse olen aina ollut hoikka, BMI reilut 18, ja syön vähintäänkin normaalisti, mutten vaan liho enenpää. Inhottavaa silti että hoikkia ihmisiä pilkataan ja sanotaan että "luut paistavat läpi", "tuo ei ole ainakaan ruokaa nähnytkään" ja "syö tyttö ihmeessä enemmän" ja monesti oletetaan että lihominen on huomattavasti helpompaa, kuin laihtuminen ja ihminen on hoikka tai laiha vaan omasta tahdostaan ja sairastaa vähintäänkin anoreksiaa - näin kun ei yleensä ole. Yleensä asiaan ei älyttömästi voi vaikuttaa, toiset on taipuvaisia alipainoon, toiset ylipainoon. Tuon vuoksi en oiken ymmärrä, mitä hait viestissäsi.

Vierailija
32/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen 18-20v max?

Vierailija
33/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnon muodot" REPS

Vierailija
34/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessanne tärkeää ei ole kilpailu miesten huomiosta vaan se, että pidätte toisistanne ja viihdytte toistenne seurassa.

Eikö?

Vierailija
35/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jokin merkki siitä, että moderaattori itse tekee provosoivia avauksia?

Vierailija
36/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen painoindeksi on noin 18 ja minun noin 27 ja hänellä on paljon enemmän vientiä.

Vierailija
37/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta.

Vierailija
38/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin avaus merkittiin heti "liekillä"? Onko se jokin merkki siitä, että moderaattori itse tekee provosoivia avauksia?

Ei näitä avauksia kukaan MERKITSE, niihin tulee automaattisesti tuo liekin kuva, jos niihin esim. tulee monta vastausta lyhyessä ajassa. Tällaisissa tapauksissa liekki saattaa kadota, jos vastauksia ei tule enää samaan tahtiin.

Vierailija
39/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ole palstaillut kuin hetken ja pieniä toveja kerrallaan??? Kiitos valaisusta.

Vierailija
40/46 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, miten hemmetissä tuo pitäisi tajuta, jos täällä ei ole palstaillut kuin hetken ja pieniä toveja kerrallaan??? Kiitos valaisusta.

alle 10 min ymmärtää, millä perusteella nuo liekit ilmestyvät ketjun eteen sen jälkeen, kun tämä uudistus otettiin käyttöön. Ei vaatinut tunti- tai päiväkausien seuraamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi