Onko ketään jolla käytössä Keripinor
unilääkeenä? Miten toimii?
Kommentit (7)
Jos otan iltakymmeneltä ja kahdeksalta pitäisi herätä niin ei onnistu. Kymmeneen asti menee vähintään ennen kuin saan luuni ylös.
Tänään pitää tyytyä nukahtamislääke Tenoxiin kun kello on niin paljon. Herään taas aamuyöstä mutta sitten pitää taas ottaa Tenox.
Se on kait psykoosilääke?
MUlla ei ole koskaan ollut psykoosia ja lääkäri määräsi mulle tota. Aluksi olo oli ok, mutta pian tuli kamalat sydämentykytykset, en tiennyt että olenko hereillä vai unessa, KAMALA OLO.
Meni 2 viikkoa lääkkeen lopettamisesta että olo normalisoitui.
En ymmärrä miks lääkäri sitä edes tyrkkäsi mulle.
Nukuin vaan sekä yötä että päivät, en vaan pysynyt hereillä, vaikka annostakin pienennettiin.
Eikä se tuonut mitään apuja henkiselle puolelle.
siis unilääkkeenä, mulle sitä määrättiin ahdistuskohtauksiin mutta siihen tarkoitukseen liian tehokas mömmö. Se tosiaan on psykoosilääkekin, mutta silloin annokset ovat paljon isompia. Tavisihmiselle saattaa olla liian jytkyä. Mut se nukauttaa tehokkaasti, en voi ottaa kesken päivän.
Mulla on reilun vuoden ikäiset kaksoset, jotka kärsivät jatkuvista korvatulehduksista elokuusta joulukuuhun. Sitten kun korvat saatiin tuubitettua ja yöheräilyt loppumaan, tajusin etten enää itse osaa nukkua. Lääkäri määräsi minulle Ketipinoria. On hyvä lääke siitä, että auttaa erityisesti yöheräämisen jälkeen nukahtamaan uudestaan. Minulla ei ole ollut sivuoireita tms. Toimii minulla :)
mulla ainakin alko väsyttämään hulluna mutta jos ei menny nopeesti nukkumaan ni väsymys meni ohi..