Miten koet eläväisen iloiset ihmiset, jotka helposti koskettavat olkapäästä
Kommentit (35)
Ihan käsittämätöntä tämä suomalainen kulttuuri, että "minuun ei saa hipaistakaan kuin oma perhe".
WTF, miksi se on niin kamalaa? lämmin halaus ystävltä, mitä pahaa siinä on?
ONNEKSI ONNEKSI ONNEKSI minulla on toisenlaisia ystäviä :)
Ihanaa, että on olemassa sellaisia ihmisiä! Usein saavat muutkin vapautumaan välittömällä käytöksellään.
Jos kosketteli ja on vanha mies ja kosketettava nuorempi nainen niin ei ok.Öklöttävää ja siinä ei ole kuin yksi taka-ajatus.
Kosketelkaa te koskettelijat toisianne. Itse en pidä ollenkaan. En ole halailijatyyppiä.
Ei olkapäähän koskettamisessa mitään ole. Eri juttu jos sitä alkaa hieroa tai muuten puristelee, se on tungettelevaa.
On puistattavaa olla tekemisissä näiden tönkköjen puu-ukkojen ja akkojen kanssa, jotka pelkäävät ihmisten normaalia kanssakäymistä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:14"]
Siis ihan oikeesti. tässä kysyttiin olkapäähän koskemisesta ja joidenkin mielestä se on kamalaa??? :O Käsittämätöntä, siis OLKAPÄÄHÄN KOSKETTAMINEN liikaa??? :O
Itse tykkään halia, hömpöttää ja kosketella itselleni tärkeitä ihmisiä, ja toivon että ovat samanlaisia minulle. Sopisin ilmeisesti paljon paremmin jonnekin Etelä-Eurooppaan missä ihmiset on välittömiä :)
[/quote]Täällä kirjoittaa useampikin herkästi ahdistuva nainen. Onnea vaan heidän kumppaneilleen. Mä en jaksaisi yhtään naista, jonka kans pitää varoa juttuja.
[/quote] Ei sitä oman puolison kanssa tarvitse varoakaan. Tuntemattomien. En tykkää, että tuntematon tunkee henkilökohtaiselle reviirille. Mutta kosketelkaa te muut vaan tuntemattomia. Mä todennäköisesti heitän esim. vedet naamalle, jos on vesipullo hollilla tai alan huutamaan, niin että kortteli raikaa. Mutta näin me ollaan erilaisia.
Joo mutta kun täällä ihmiset kavahtaa ystävänkin kosketusta. Ystävän? Voi haloo, miksi? Kuinka etäisiä te olette jos ei ystäväkään saa halata? Leimataan heti ahdistelevaksi lesboksi kun vähän halii...huh
heh, muistin juuri että olin yksissä häissä joissa sulhanen on hyvä ystäväni. Hän on minulle kuin isoveli. Kun puhin hänen kanssaan niin paijasin häntä hartialle samalla kuin sanoin heipat ja onnea vielä lopuksi.
Nyt tajusin että apua, jotkuthan voivat luulla että olen lirkutteleva tyrkky. Pitääkin pitää tulevaisuudessa kädet visusti vaan tyttökavereissa, mutta voidaanko minua sitten luulla lesboksi? Ehkäpä parempi jos en paijjaa enää ketään :D
vastaaja 31 korjaa.. siis kun PUHUIN hänen kanssaan.
Joo naurettavia ihmisiä maailma täys :D
Mä kans tykkään, tulee lämmin ja välitetty olo.
Se riippuu ihan siitä onko se toinen takertuja vai ei. Minulla on yksi eläväinen ystävä jonka sopntaani läheisyys ei haittaa mutta sitten on myös niitä iilimatoja... Vähän riippuu myös mielentilasta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:23"]
Itse tykkään ottaa keskustelukumppania tissistä kiinni.
[/quote]
Äitisi varmaan vielä ymmärtää että on jäänyt vieroitus sinun suhteen vähän kesken. Koitahan poikani etsiä keskustelukumppania myös muista naisista.