Tyttäreni poikaystävän kommentti minusta:
Tytär kertoi poikaystävänsä sanoneen että olen paljon mukavampi kuin hänen äitinsä, sellainen lämmin.
Kommentit (17)
ton milf ja kyllä tuntu inhottavalta.
Vanhimman poikani kaverit ovat minua 15-20v vanhempia, täysi-ikäisiä. Olen ikäisekseni kuumapakkaus ja lapseni kärsivät siitä.
Säkki päällä pitää kulkea, ettei lasten kaverit kulje teltta päällä kun ovat meillä käymässä.
ton milf ja kyllä tuntu inhottavalta. Vanhimman poikani kaverit ovat minua 15-20v vanhempia, täysi-ikäisiä. Olen ikäisekseni kuumapakkaus ja lapseni kärsivät siitä. Säkki päällä pitää kulkea, ettei lasten kaverit kulje teltta päällä kun ovat meillä käymässä.
Ihmiset ovat erilaisia ja nuoret tietävät mistä narusta nykäistään:)
Älä kuitenkaan luo väärää mielikuvaa vieraasta ihmisestä kovin nopeasti. Asenne uusiin ihmisiin on luotava henkilökohtaisesti tutustumalla. Olisihan se ikävää jos takaraivossa on ajatus että minä olen parempi äitinä kuin toinen. Kilpailutilanne syö ihmissuhteita.
teininä samalla tavalla (nyk.) mieheni äidistä eli anopista. Edelleen pidän anopista paljon, mutta olen alkanut arvostaa myös omaa äitiäni.
Tuo oli just sitä ikää, kun oma äiti on paska, ja kaikki riidat on tietenkin äidin syytä.
Vanhimman poikani kaverit ovat minua 15-20v vanhempia, täysi-ikäisiä.
No on ne tosiaan aika vanhoja;)
Jos kaverit ovat 15-20v vanhempia, täysikäisiä. Ap on silloin siis 3-vuotias?!
vaan jotakin ketjuun kirjoittanutta. Minun ikäni on siis sivuseikka.
ap
Vanhimman poikani kaverit ovat minua 15-20v vanhempia, täysi-ikäisiä.
No on ne tosiaan aika vanhoja;)
sen kaverit vois olla kolmikymppisiä vähintään :)
Vieraan aikuisen on kuitenkin helpompaa olla nuorelle se mukava, koska ei tarvitse taistella kotiintuloista, eikä kasvattaa.
pojan äidistä. Menikö täydestä? Alkoiko hälytyskellot soida?
pojan äidistä. Menikö täydestä? Alkoiko hälytyskellot soida?
[/quote]
Äiti on kuulemma viileä ja etäinen
Vierailija - 14.02.11 09:10 (ID 12085443)
Äiti on kuulemma viileä ja etäinen
Vierailija - 14.02.11 09:10 (ID 12085443)
En ymmärrä, tiedän että meitä äitejä on erilaisia. Meillä on erilaiset luonteet niin kuin lapsillakin, jokainen on omanlaisensa persoona.
Mukava että poika tykkää. Lämmitti.
Huomaat kai etteivät arvosta ja kunnioita sinua pätkääkään
Huomaat kai etteivät arvosta ja kunnioita sinua pätkääkään
http://hikipedia.info/wiki/Milf