Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet eläväisen iloiset ihmiset, jotka helposti koskettavat olkapäästä

Vierailija
06.02.2011 |

keskustelukumppaniaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hyväkin ystävä. Oman miehen kosketus riittää.

Mutta on tämä minun mielipide ja tuntemus.

Vierailija
2/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan on mukavaa ja luo läheisyyttä sekä välittömyyttä. suomalaiset on aika kylmäkiskoisia ja läheisyyden kammoisia noin yleisesti. ihana poikkeus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäästä koskettaminen sopii hyvin esimerkiksi lohduttamiseen, mutta oman iloisuuden ja eläväisyyden osoituksena se on väärässä paikassa.

Vierailija
4/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ainakin pari ystävää, jotka joka kerta nähdessämme haluavat halata. En henno heille sanoa, että minä kärsin tästä halauksesta, mieluiten vaan sanoisin tervehdyksen, ilman kosketusta.

Jotenkin vaan mulla pitää olla se oma reviiri ympärillä...

En kuitenkaan sano asiasta kenellekään.

Vierailija
5/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He itse ajattelevat olevansa "eläväisiä ja iloisia", mutta moni on suorastan tungetteleva ja teennäinen ilopilleri. Sellaiset sirkusshow' n vetäjät ovat piinallisia.

Toisaalta pidän ihmisistä, jotka osaavat koskettaa luonollisesti ja lämpimästi keskustelukaveriaan.

En siis tykkää kovaäänisisitä lääppijöistä.

Vierailija
6/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei haittaa yhtään tuollainen pieni ja neutraali koskettelu, en koe että se loukkais minun reviiriäni mitenkään.

Vierailija
7/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on luonnollista ja sopii tilanteeseen. Jonkun ihmisen koskettelusta tulee kiusallinen olo. Ehkä kyse on koskettelijan motiivista?

Vierailija
8/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kertynyt montakin tuollaista ystävää ja tuttavaa. Sekä miehiä että naisia.

Aina tavatessa halataan. Ja mieluusti kiljutaan ja pompitaan. Ja ikää meillä kaikilla on 30-40v. :D

Vierailija
9/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin pidättyväinen ihminen, mutta minulla on ystäväpiirissä monta ystävää, jotka halailevat tavatessa ja erotessa. Nuorempana ehkä kosketus tuntui epämiellyttävämmältä kuin nyt.

Vierailija
10/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä se on ihan mukavaa kun joku koskettaa. Harvemmin sellaiset koskettaa, joiden ei halua koskettavan (poislukien päihteiden vaikutuksen alaisena olevat).

Vierailija
11/35 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kestää sellaisia "keskustelukumppaneita", jotka ovat juroja, huumorittomia, hiljaisia, eivät katso silmiin, mutisevat hiljaa, seuraavat lähinnä muiden puhetta hiljaisina ja ilmeisesti kuitenkin muodostavat mielipiteitä, joita eivät osaa/halua/uskalla sanoa ääneen. Sellainen on todellista vajavaisuutta sosiaalisissa taidoissa, painuisivat kellariin eristyksiin, jos ei kommunikoida osaa. MItä iloa noista yrmyistä hissukoista on kenellekään? Ja mitä merkitystä heidän ajatuksillaan on, jos kukaan ei niitä koskaan kuule?

Vierailija
12/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti. tässä kysyttiin olkapäähän koskemisesta ja joidenkin mielestä se on kamalaa??? :O Käsittämätöntä, siis OLKAPÄÄHÄN KOSKETTAMINEN liikaa??? :O

Itse tykkään halia, hömpöttää ja kosketella itselleni tärkeitä ihmisiä, ja toivon että ovat samanlaisia minulle. Sopisin ilmeisesti paljon paremmin jonnekin Etelä-Eurooppaan missä ihmiset on välittömiä :)

Vierailija
13/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ikivanhojen keskustelujen nostelu

Vierailija
14/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tunne paremmin k.o. lääppijää, en tykkää. Eläväinen ja iloinen ihminen / keskustelija voi olla ihan ilman koskettamistakin. 

Vierailija
15/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ottaa keskustelukumppania tissistä kiinni.

Vierailija
16/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Minua saa koskettaa vain oma kumppani, lapset ja perhe. Muiden lääpinnät ällöttää.

Vierailija
17/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:14"]

Siis ihan oikeesti. tässä kysyttiin olkapäähän koskemisesta ja joidenkin mielestä se on kamalaa??? :O Käsittämätöntä, siis OLKAPÄÄHÄN KOSKETTAMINEN liikaa??? :O

Itse tykkään halia, hömpöttää ja kosketella itselleni tärkeitä ihmisiä, ja toivon että ovat samanlaisia minulle. Sopisin ilmeisesti paljon paremmin jonnekin Etelä-Eurooppaan missä ihmiset on välittömiä :)

[/quote]

Ei minua haittaa, jos ystävä tai perheenjäsen näin tekee. Mutta en halua että kukaan tuntematon näin tekee.

Vierailija
18/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, tulee liian lähelle silloin.

Vierailija
19/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:14"]

[/quote]Täällä kirjoittaa useampikin herkästi ahdistuva nainen. Onnea vaan heidän kumppaneilleen. Mä en jaksaisi yhtään naista, jonka kans pitää varoa juttuja.

Vierailija
20/35 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri/tuttava/sukulaispiirissäni ei harrasteta mitään lähikontaktia, ei edes kännisten miesten halailua. Pariin kertaan olen ajautunut seurueeseen, jossa nämä 'fyysiset kontaktit' ovat täysin normaali osa kanssakäymistä. Olihan se alkuun tämmöiselle perusjurolle yksilölle aikamoinen kulttuurishokki, mutta pienen totuttelun jälkeen kokemus oli oikeinkin positiivinen. Avartaa omaa näkemystä ja oppii tulemaan ulos sieltä itserakennetun suojakilven alta.

Jos sinua on esim. halattu alle kymmenen kertaa koko aikuisikäsi aikana, on jokainen yksittäinen halaus merkittävä kokemus riippumatta halaajasta tai halauksen syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän