Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinut on kutsuttu kylään klo 12 niin moneltako olet oven takana?

Vierailija
06.02.2011 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 5 minuttia ennen tai jälkeen kutsussa esitettyä aikaa saapuminen ei ole liian aikaisin tai myöhässä tulemista (olettaen, että ei puhuta häistä tai hautajaisista vaan ihan kotona järjestettävästä pienemmästä tilaisuudesta) vaan ihan ajoissa olemista.

Itse ainakin järjestävänä osapuolena olevana katson, että olen kaikin puolin valmis viimeistään varttia ennen h-hetkeä, lukuun ottamatta nyt ehkä jotain päivällisen viimeistelyä kuten uunista ottamista tms.

Olisin vähän loukkaantunut jos joku vieras aliarvioisi organisointikykyäni ja tulisi "säälistä" yli 10 minuttia myöhässä, että ehtisin muka huituloida kaiken valmiiksi.

Vierailija
42/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta etuajassa oleminen on epäkohteliasta. Eli ap:n kysymykseen klo 12.10-12.15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan se akateeminen vartti myöhässä, eikä koskaan minuuttiakaan etuajassa. Sitä yritän noudattaa.

Sovittuihin tapaamisiin taas mennään etuajassa niin, että varmasti ollaan paikalla silloin kun on sovittu.

Etuajassa tulevat vieraat ovat inhottavia, kun itse ainakin siivoan ja laitan paikkoja ensin, ja vasta viimeiseksi puen juhlavaatteet ja laitan itseäni. On tosi noloa, jos vieraat tulevat, ennen kuin olen valmis.

Vierailija
44/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sinne silloin tulla milloin vain sen jälkeen. Mutta jos lukee, että tervetuloa klo 12, niin silloin se tarkoittaa muutamaa minuuttia ennen tai tasan silloin. Kaikki sen jälkeen on epäkohteliasta.

Mutta näyttää olevan nykyajan tyyli. Huono sellainen. Järkyttävää toi hautajaisjuttu!!!

Vierailija
45/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sinne silloin tulla milloin vain sen jälkeen. Mutta jos lukee, että tervetuloa klo 12, niin silloin se tarkoittaa muutamaa minuuttia ennen tai tasan silloin. Kaikki sen jälkeen on epäkohteliasta.

Mutta näyttää olevan nykyajan tyyli. Huono sellainen. Järkyttävää toi hautajaisjuttu!!!

Vierailija
46/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kyseessä esim. lapsen synttärit tmv niin olen paikalla 11:45 aikaan, jos on jotkut häät tai hautajaiset luultavimmin ollaan jo 11:20 aikaan.

Myöhässä en ole ikinä minuuttiakaan ja minua ärsyttää tosi pahasti jos joku on myöhässä. Edes sen viisi minuuttia. Miksei voinut lähteä niin että olisi perillä sovittuna aikana??

Vierailija
47/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se on vähintään yhtä epäkohteliasta. Jos ei asu ihan naapurissa niin tasan kello kahdeksitoista (tai mikä tahansa se kutsuaika onkaan) saapuminen voi olla haastavaa, helposti menee joko vähän yli tai ali. Enkä usko että isäntäväkikään tykkää, että kaikki paukkaavat sisään samalla ovenavauksella. Ja jos aikataulu on niin tarkkaa, niin saako tullessaan käydä esim. vessassa vai alkaako vierailu- ja seurusteluaika sekunnilleen kello 12?

jos on kyseessä esim. lapsen synttärit tmv niin olen paikalla 11:45 aikaan, jos on jotkut häät tai hautajaiset luultavimmin ollaan jo 11:20 aikaan. Myöhässä en ole ikinä minuuttiakaan ja minua ärsyttää tosi pahasti jos joku on myöhässä. Edes sen viisi minuuttia. Miksei voinut lähteä niin että olisi perillä sovittuna aikana??

Vierailija
48/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan tule myöhässä, inhoan myöhästelijöitä.

Vierailija
49/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärsyttävää. Kohteliasta on tulla tasan-10 min jälkeen.Jos vartin myöhässä, ilmoittaisin.

Koskaan ei saa mennä liian aikaisin, silloin antaa itsestään älyttömän pöljän vaikutelman.

Kerran yhdet vieraat tuli puoli tuntia aikasemmin kuin oli sovittu, olin suihkussa. Kylppärin ikkuna oli ulko-oven vieressä, raotin ikkunaa ja sanoin että oottakaapa vähän...Ymmärsivät olla nolona.