Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheiden vessat haisee aina pissalle?

Vierailija
06.02.2011 |

Eivätkö vanhemmat huomaa / ehdi / jaksa / viitsi tehdä asialle mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli viikkoja oikein ehtinyt paskaa keräillä, ilman että mitään hokataan. :D

Ihmettelin kummilapsen perheen vessan tuoksua ja mainitsin asiasta perheen äidille. Yhdessä kävimme haistelemassa jaa hänkin kauhistui, että mikä siellä haisee.

Tarkemman tutkinnan tuloksena vessasta löytyi nyytti, johon perheen nuorin tytär oli keräillyt kakkaansa. Sillä oli kai joku kakkavaihe meneillään.

Oli ilmeisesti viikkoja keräillyt "aarteitaan" jemmaansa ja haju oli alkanut sitten pikku hiljaa kertyä. Perhe ei ollut huomannut mitään.

Sen koommin ei ole heidän verrassaan haissut.

Vierailija
22/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meillä haise. Enkä ole ollut kyläilemässäkään yhdessäkään lapsiperheessä, jossa olis kylppäri haissut pissalle. O_o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on ikää jo 50 ja risat, mutta ei vieläkään näy osuvan pönttöön. Hän ei myöskään pese käsiään vessassa käynnin jälkeen.

Vierailija
24/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti et ole yksi niitä, joiden hajuaisti on jo turtunut pissan hajulle...

mutta ei meillä haise. Enkä ole ollut kyläilemässäkään yhdessäkään lapsiperheessä, jossa olis kylppäri haissut pissalle. O_o

Vierailija
25/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poikaperheissä poikia voi opettaa pissimään istualteen. Seisaalteen kuseksivat vaan moukat.

Vierailija
26/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pojilla kuitenkin saattaa tulla pissaa lattialle / pöntön ulkoseiniin, eivätkä muista siitä mainita. Silloin saattaa tuoksahtaa.

Vierailija
27/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suoraan sanottuna, en viitsi ihan joka päivä vessassa olla pesemässä pyttyä ja lattiaa.

Pari päivää sitten oli "ihanaa" kun aamulla heräsimme ja ihmettelin sitten, että miten täällä noin voi haista kusi. Noh kipaisin sitten vessan katsomaan, onko pytty vetämättä ja daa! Joku muksuista oli käynyt yöllä unissaan vessassa. Oli sitten tehnyt pikkasen päin vastoin ja sen sijaan että olis lorotellu kansi auki, olikin räpännyt kannen kiinni ja antanut tulla. Kusi oli lainehtinut lattialle ja matolle ja huh mikä löyhkkä. Ja taidanpa katsoa syylliseksi pojan, koska tyttö ei pysty noin suihkimaan.

Että alkuperäiselle neuvoksi, kuse sinäkin siellä omassa vessassa ennen kuin tulet kylään, niin ei tarvii sitten valittaa...

Vierailija
28/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poikaperheissä poikia voi opettaa pissimään istualteen. Seisaalteen kuseksivat vaan moukat.

Ei se pissa pönttöön osu yhtään sen paremmalla todennäköisyydellä vaikka istualtaa pissaisivat :D

Vierailija
29/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä poikia. mutta pesemällähän se lähtee, ei liene vaikeeta tai vaarallista.

Mä olen kans huomannut, että pissavessahaju liittyy juuri poikaperheisiin.

Aikoinani seurustelin miehen kanssa, jolla oli ollut lapsena ahdas esinahka ja virtsatessa kuulema pillei suihkutteli minne sattuu täysin hallitsemattomasti. Oli sittemmin leikattu ja sen jälkeen asia helpottanut. Mutta kuulema todella yleinen ongelma.

Pikkupojat kuulema muutenkin seisoo pytyn vieressä kuulema niin etteivät pidä pippelistään kiinni. Tästä syystä virtsasuihku sitten voi mennä vähän sinne päin.

Kantsii vaan reilusti sanoa sellaisessa kodissa, missä pissa haisee vessassa, että tiellä hiukan haiskahtaa, että onko pikku-petterillä pissavaikeuksia tai opetuksen puutetta.

joku tulisi meille vielä opastamaan, miten meidän pitää vessamme pestä tai lapsiamme opettaa... Meillä on kolme poikaa, ja kyllä, välillä haisee pissa. Varsinkin keskimmäinen tekee tuota, että seisoo pöntön vieressä, eikä pidä pippelistään kiinni, ja kyllä siitä on sanottu sen tuhat kertaa. Ja 2-vuotias yrittää isoveljien perässä myös pissiä seisaaltaan, eikä tietenkään ylety jne.

Että enköhän mä tiedä meidän pissajutut ihan tarpeeksi hyvin ilman että niitä kenenkään tarvitsee meille kertoa. Jos joku tosiaan vaivautuisi sen tekemään, seuraavan kerran hänen luonaan ollessaan etsisin minkä tahansa epäkohdan, ja alkaisin vähän opastamaan. Ei varmana tykkäisi hyvää.

Vierailija
30/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita ylläreitä aamulla. Veikkaisin, että tyttölapsi olisi unissaankin saanut sen kannen auki, kun olisi yrittänyt istua sinne pöntölle...

Mutta suoraan sanottuna, en viitsi ihan joka päivä vessassa olla pesemässä pyttyä ja lattiaa. Pari päivää sitten oli "ihanaa" kun aamulla heräsimme ja ihmettelin sitten, että miten täällä noin voi haista kusi. Noh kipaisin sitten vessan katsomaan, onko pytty vetämättä ja daa! Joku muksuista oli käynyt yöllä unissaan vessassa. Oli sitten tehnyt pikkasen päin vastoin ja sen sijaan että olis lorotellu kansi auki, olikin räpännyt kannen kiinni ja antanut tulla. Kusi oli lainehtinut lattialle ja matolle ja huh mikä löyhkkä. Ja taidanpa katsoa syylliseksi pojan, koska tyttö ei pysty noin suihkimaan. Että alkuperäiselle neuvoksi, kuse sinäkin siellä omassa vessassa ennen kuin tulet kylään, niin ei tarvii sitten valittaa...

Vierailija
31/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessat. Lapsia on kolme (kaikki alle kouluikäisiä). Yksi poika, jonka olen aina pienenä laittanut istumaan pytylle ja näin ollen oppinut siihen, välillä yrittää seisoen pissata, mut olen sanonut, et meillä istutaan pytyllä sillä en halua, et koko wc on pissassa. Kun asut omassa kodissa/siivoat itse wc:n saat vaikka päällä seisten pissata ;D

Vierailija
32/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessat. Lapsia on kolme (kaikki alle kouluikäisiä). Yksi poika, jonka olen aina pienenä laittanut istumaan pytylle ja näin ollen oppinut siihen, välillä yrittää seisoen pissata, mut olen sanonut, et meillä istutaan pytyllä sillä en halua, et koko wc on pissassa. Kun asut omassa kodissa/siivoat itse wc:n saat vaikka päällä seisten pissata ;D

Vierailija
33/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä tarpeeksi tehokasta löydetty, jolla hajun (ja sitä myötä kaiken pissan) saisi pois röpelöisestä laattalattiasta:(

Vierailija
34/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain perheissä pissa vaan haisee enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan