Säästättekö alusvaatelaatikot?
Siis ne pahvirasiat, joissa alusvaatteet on ostettaessa? Toisaalta ne olisi kiva säästää, mutta vievät komerossa hurjasti tilaa.
Kommentit (9)
En osta ees sloggeja, joten mitkä ihmeen alusvaatelaatikot?! :)
Jos tässä nyt leveilemään aletaan, niin olen kenkäfriikki ja ostaan todella kalliita kenkiä, joita omistankin huoneellisen. En silti säilytä niitä laatikoissaan vaan erillisissä kankaisissa pussukoissa tai sitten ihan vaan kankaisissa tangosta roikkuvissa halvoissa jutuissa. Tai ihan vaan halvemmat samassa kasassa isossa laatikossa.
Kauneimmat ovat näkyvästi esillä avohyllyillä.
Kenkälaatikoilla en tee mitään joten mitä tekisin alusvaatelaatikoilla.
En osta ees sloggeja, joten mitkä ihmeen alusvaatelaatikot?! :)
Jos tässä nyt leveilemään aletaan, niin olen kenkäfriikki ja ostaan todella kalliita kenkiä, joita omistankin huoneellisen. En silti säilytä niitä laatikoissaan vaan erillisissä kankaisissa pussukoissa tai sitten ihan vaan kankaisissa tangosta roikkuvissa halvoissa jutuissa. Tai ihan vaan halvemmat samassa kasassa isossa laatikossa.
Kauneimmat ovat näkyvästi esillä avohyllyillä.
Kenkälaatikoilla en tee mitään joten mitä tekisin alusvaatelaatikoilla.
ellei niille ole "omaa huonetta" mihin mahtuvat, pysyvät parempina. Samoin myös laukut, mutta en käsitä miksi pikkuhousut pitäisi säilyttää laatikoissa...?!? Itselläni on vaatehuoneessa pari muutamia laatikoita, mihin laitan alusvaatteita ja sukkia (eri laatikoihin sukat, alushousut ja rintaliivit) ja ihan hyvinä ovat pysyneet. Ja muutenkin on eria jos kenkä/laukku on "puristuksissa" jossain kasan pohjimmaisena vert. pikkupöksyt.
Miksi ne pitäisi säästää? Ellet siis osta jotain tosi kalliita, joissa rasiatkin on peltiä ja samettia...?
Ja mitä niillä laatikoilla tekisi? Omat ostokseni eivät ole koskaan olleet laatikossa...
Ja mitä niillä laatikoilla tekisi? Omat ostokseni eivät ole koskaan olleet laatikossa...
ja niissä on kiva säilyttää, koska kaappi pysyy järjestyksessä ja laatikosta näkee heti, mitä siellä on.
Miksi ne pitäisi säästää? Ellet siis osta jotain tosi kalliita, joissa rasiatkin on peltiä ja samettia...?
olen niin hullu, että säilytän kenkiäkin laatikoissaan.
esim. Lise Charmelin tuotteet on laatikoissa ja niissä on kiva säilyttää, koska kaappi pysyy järjestyksessä ja laatikosta näkee heti, mitä siellä on.
kertomaan, että toisin kuin muut av-mammat, teikä ostaa kalliita luksus-pikkareita ja -rintsikoita?
mutta ei ole koskaan tullut mieleen niitä laatikoita alkaa säästämään. :D
Mihinkään muihin laatikoissa tuleviin alusvaatteisiin en ole koskaan törmännyt, mutta mä oonkin tällainen Sloggi-mamma, joka pesee alusvaatteet 60 asteessa. ;)