Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheiden vessat haisee aina pissalle?

Vierailija
06.02.2011 |

Eivätkö vanhemmat huomaa / ehdi / jaksa / viitsi tehdä asialle mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden yh

Vierailija
2/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei haise pissa vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun monilapsisissa perheissä hygieniasta ei jakseta pitää enää niin tarkasti huolta. Kun muksut oppivat käymään itse vessassa, ne ruikkivat sinne ja tänne. Etenkin pojat.

Vierailija
4/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä poikia. mutta pesemällähän se lähtee, ei liene vaikeeta tai vaarallista.

Vierailija
5/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun se opettelee itsenäiseen vessassa käyntiin niin kyllähän sitä vähän roiskuu :( Tai sitten käy potalla ja kukaan ei huomaa ja pissat jää sinne haisemaan. Pesen pöntön monta kertaa viikossa ja lattialta kanssa mutta silti tuntuu että haisee.

Vierailija
6/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v poika käy pöntöllä pissalla ja ruikkii välillä minne sattuu.

Vessaa pesen pahimpina päivinä monesti. Silti välillä haisee.

Vierailija
7/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä poikia. mutta pesemällähän se lähtee, ei liene vaikeeta tai vaarallista.

Mä olen kans huomannut, että pissavessahaju liittyy juuri poikaperheisiin.

Aikoinani seurustelin miehen kanssa, jolla oli ollut lapsena ahdas esinahka ja virtsatessa kuulema pillei suihkutteli minne sattuu täysin hallitsemattomasti. Oli sittemmin leikattu ja sen jälkeen asia helpottanut. Mutta kuulema todella yleinen ongelma.

Pikkupojat kuulema muutenkin seisoo pytyn vieressä kuulema niin etteivät pidä pippelistään kiinni. Tästä syystä virtsasuihku sitten voi mennä vähän sinne päin.

Kantsii vaan reilusti sanoa sellaisessa kodissa, missä pissa haisee vessassa, että tiellä hiukan haiskahtaa, että onko pikku-petterillä pissavaikeuksia tai opetuksen puutetta.

Vierailija
8/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ruiski minne sattuu.

Vierailija
9/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haisisi varmaan, jos ei heti pyyhkisi roiskeita, joita väkisinkin tulee, kun taapero haluaa kaataa "itse" pissat potasta pyttyyn...

Vierailija
10/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sisäsiisti eli ei kus haise:)

Vierailija
11/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kyllä illalla pesen sekä lattian että pöntön, mutta koska ei vaan ole aikaa sitä jokaisen pojan pissallakäynnin jälkeen pestä niin kyllähän siellä päivällä se pissa haisee...

Vierailija
12/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kummilapsen perheen vessan tuoksua ja mainitsin asiasta perheen äidille. Yhdessä kävimme haistelemassa jaa hänkin kauhistui, että mikä siellä haisee.

Tarkemman tutkinnan tuloksena vessasta löytyi nyytti, johon perheen nuorin tytär oli keräillyt kakkaansa. Sillä oli kai joku kakkavaihe meneillään.

Oli ilmeisesti viikkoja keräillyt "aarteitaan" jemmaansa ja haju oli alkanut sitten pikku hiljaa kertyä. Perhe ei ollut huomannut mitään.

Sen koommin ei ole heidän verrassaan haissut.

Vierailija
13/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, meilläkin haisee, vaikka kuinka pesen vessaa. en tiedä, minne nuo onnistuvat ruikkimaan. ei kiva.

Vierailija
14/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikiset roiskeet käy heti pyyhkimässä. Tämä ei ikävä kyllä ole koko ajan mahdollista tällaisessa monen pikkulapsen perheessä, kun ruokakin pitää laittaa ja pyykkiä pestä ja sata muuta hommaa. Lähes aina, kun vessassa itse käyn, siistin ja pyyhin sen. Mutta siinä välillä saattaa toki jokin pissatippa haistakin. Vessan siisteyteen pyrin kyllä, sillä inhoan sotkuista vessaa.

Vierailija
15/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi pientä poikaa jotka molemmat opettelee itse käymään vessassa. Istuvat joko potalla tai pöntöllä. Jos vahingossa tulee yli, niin kertovat siitä heti, joten saa pestyä heti pois. Eikä meillä todellakaan jynssätä joka päivä pönttöä eikä vessanlattiaa.

Vierailija
16/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pojat roiskivat vahingossa minne sattuu. Esim jos lattialle menee pissa ja lattialämmitys on päällä niin kuivuessaan pissa alkaa haista. Kyllä tuo iän ja harjottelun myötä loppuu, nyt täytyy vaan usein pestä pöntön ympäriltä lattiat ym.

Vierailija
17/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pojista ilmeisesti ei ole miehekästä pissiä istaaltaan. Huoh. Viimeksi eilen hermostuin siitä pojille. Niiltä vaan roiskuu, usein isommat pyyhkii ilmeisesti siitä renkaan reunoilta, mutta sinne allehan sitä valuu myös. Ja minä pesen sitä usein, koko ajan ei vaan ehdi. Ärsyttää välillä suunnattomasti. Mutta eiköhän se helpota, kun tulevat isommiksi.

Kyllä mä sen aina ennen vieraiden tuloa pesen. Pytyn ja lattian sen vierestä monta kertaa viikossa, koko vessan lattian ehkä kertaviikkoon.

Vierailija
18/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tiedän, että pitää välttää poikaperheiden vessoja!!!!

Vierailija
19/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetin poikanikin käymään istumapissillä :) kaverin poika pissii seisaaltaan "niinku miehet" ja siellä haisee! Valumia pöntön sivussa ja lattiallakin tahroja. ovat muuten tosi siistejä ihmisiä siivousvimmansa kanssa mutta lapset saa kusta minne kusi sattuu lentämään! yök!

Vierailija
20/34 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojista ilmeisesti ei ole miehekästä pissiä istaaltaan.

Eihän ne lapset tommosta itse keksi.