Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen elämää?

Vierailija
06.02.2011 |

teet niin tai näin, se on aina väärinpäin. mies nukkuu päivät pitkät ja valvoo yöt. minun mahdollisuuteni ovat seuraavat:

a) kestän tilannetta, jolloin olen tossukka ja hyväksyn hiljaisesti vätyksen nurkissani

b) herätän miehen joka aamu jolloin olen nalkuttava akka

c) pyrin keskustelemaan asiasta. se taas johtaa suoraan alkutilanteeseen jossa mies nukkuu päivät pitkät ja valvoo yöt

d) jätän miehen ja etsin paremman, jolloin olen luovuttanut liian helpolla, rikkonut avioliiton ja traumatisoinut lapset

tää on tätä naisen elämää. vai onko?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti, toisaalta liian monella menee vielä huonommin...

Vierailija
2/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit pöydälle, ja asiat selviksi. Terapiaan jos ette keskenään pysty puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, tuota se naisen elämä on, got use to it.

Vierailija
4/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan suuni niin jankutan kaikkien mielestä.

Ei se ole nalkutusta vaan pyyntö osallistua perhe-elämään.

Vierailija
5/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se menee. puhumme, mies ymmärtää mutta seuraavana aamuna taas sama alusta. minä herätän miehen ja siksi olen nalkuttaja.

olisko jollain ehdotus jolla asiat paranisivat?

Vierailija
6/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi?

Sinun pitää päättää, mitä siedät ja sitten kertoa miehelle. SAnominen ja nalkutus ei selvästikään auta, joten ihan rauhallisesti toteat, ettet jaksa tätä ja jos tilanne ei muutu, haluat erota ja etsiä ihmisen, joka on kumppani sinulle. mies saa sitten tehdä omat valintansa.

Vierailija
7/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan suuni niin jankutan kaikkien mielestä. Ei se ole nalkutusta vaan pyyntö osallistua perhe-elämään.

Lista kotitöistä, ja siitä kaikki voi ruksia omansa. Sovitte, että kerran päivässä syödään yhdessä. Kaikki osallistuvat tuon aterian valmistamiseen. joku käy kaupassa, toinen tekee ruoan, toinen kattaa pöydän, toinen hoitaa tiskit jne. Keksitte jonkun yhteisen harrastuksen. Menkää pulkkamäkeen, kuuma mehu ja leipiä evääksi. Luistelemaan, hiihtämään, kirjastoon, elokuviin..... kutsukaan vieraita kylään. Pelatkaa lautapelejä...

Vierailija
8/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatat sen, jos ei onnistu, laita elämään omaa elämää.

Ehkä se kasvaa aikuiseksi jollekin toiselle?

Vierailija
9/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tulee johtamaan kohtaa d).

Vierailija
10/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten toi on mahdollista?

Vierailija
11/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan suuni niin jankutan kaikkien mielestä. Ei se ole nalkutusta vaan pyyntö osallistua perhe-elämään.

Lista kotitöistä, ja siitä kaikki voi ruksia omansa. Sovitte, että kerran päivässä syödään yhdessä. Kaikki osallistuvat tuon aterian valmistamiseen. joku käy kaupassa, toinen tekee ruoan, toinen kattaa pöydän, toinen hoitaa tiskit jne. Keksitte jonkun yhteisen harrastuksen. Menkää pulkkamäkeen, kuuma mehu ja leipiä evääksi. Luistelemaan, hiihtämään, kirjastoon, elokuviin..... kutsukaan vieraita kylään. Pelatkaa lautapelejä...

ei meidän elämä pelkästään miehen ympärillä pyöri! mies osallistuu kyllä kotitöihin, mutta tietenkin vasta kun on herännyt.

Vierailija
12/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku muu vaihtoehto löytyy, kuulisin siitä mielelläni.

Vierailija
13/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki olisivat valmiita eroamaan sen takia, että mies nukkuu aamulla pitkään? Jos on muutoin hyvä mies ja hyvä isä lapsilleen? Justiinsa...

Tiedän ap mitä tarkoitat. Meillä mies ei vaan ymmärrä joitakin asioita vaikka kuinka yrittäisin selittää. Todella turhauttavaa. Ja vielä se, että tiedän, ettei esim. jätä jotain tekemättä ilkeyttään tai minua ärsyttääkseen vaan oikeasti ei vaan ymmärrä.

Mutta en minäkään nyt ala sen takia eroamaan, että muutoin hyvä mies ripustaa pyykit joka kerta ryppyisesti vaikka kuinka olen yrittänyt sanoa, että ravistaisi ne ensin. Ärsyttää toki.

Vierailija
14/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään ja nukkua päivät ja valvoa yöt, ovat täysin eri asia, jota et vissiin huomaa? Sullahan on asiat hyvin, sopeudut tuohon ja homma etenee. Ei sun tarvitsekaan jättää luuseriasi. Ap kyllä voi joko sopeutua tai jättää, vaihtoehdot sen ukolle on toiset.

Vierailija
15/15 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään ja nukkua päivät ja valvoa yöt, ovat täysin eri asia, jota et vissiin huomaa? Sullahan on asiat hyvin, sopeudut tuohon ja homma etenee. Ei sun tarvitsekaan jättää luuseriasi. Ap kyllä voi joko sopeutua tai jättää, vaihtoehdot sen ukolle on toiset.

eli sopeudu tai jätä,mutta loppujen lopuksi nainen on aina syyllinen miehensä käytökseen tai sen sietämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän