G: Oletteko tyylikkään näköinen perhe?
Jos lähdette vaikka viikonloppuna kaupungille, niin katsooko ihmiset teitä ihaillen?
Kommentit (50)
Klassinen yhdistelmä, joka toimii catwalkeillakin:
http://media.flare.topscms.com/images/1f/5b/05c1709d41609f3c385f5015ab6…
..juuri siksi, että kaikki tuntisivat ne. Eiköhän se ollut keksitty koko juttu, kuten monet muutkin tässä ketjussa.
Ennen käytin miehen pitkiä kalsareita ja villapaitaa kun kävin siwassa, nyt minulla on aikuisten potkupuku!
Minulla (äiti) tiukat ja kapeat tummansiniset farkut, mustat korkeakorkoiset nilkkurit ja A-linjainen villakangastakki. Mikään ei mitään merkkiä. Hiukset ja meikki vimpan päälle.
Miehellä tummansiniset farkut, Peakin urheilullinen takki ja jotkut Adidakset jalassa.
Tytöllä henkkamaukan farkut, karvahupullinen pidempi toppatakki ja karvareunaiset saapikkaat.
Pojalla farkut, ulkoilutakki, Adidaksen iso pipo ja kengät.
Joku saattoi katsoa, että ton perheen naiset ja miehet ei sovi yhtään yhteen :D
potkii aina hyppypotkuja kävellessämme, kulkee satiinihousuissa. Itse käytän burberrya. Kaikki katsovat ihaillen.
Olen itse tarkka pukeutumisesta, joten omat ja lapsen vaatteet on lähes aina vimpan päälle. Onneksi mieskään ei ole ihan puusilmä joten hänenkin pukeutumistaan kehtaa katsoa ;)
Tuskin me mitenkään huomiota herättävän ihmeellinen ilmestys kuitenkaan ollaan.
koska olemme enemmän semmoinen farkkuconversetoppatakkiuggi-perhe, mutta kyllä meihin kiinnitetään huomiota. Olemme mieheni kanssa pitkiä ja näyttäviä ja teini-ikäiset lapset ovat kauniita sileinen hiuksineen ja hillittyine meikkeineen :-)
Ehkä jossain Seinäjoella juu, mut me ollaankin Stockmann-perhe! Eilen käytiin shoppailemassa ja kaikki katsoivat meitä ihaillen. Miehelläni oli Henri Lloydin tummansininen villakangastakki, ruskeat hyvinistuvat vakosamettihousut ja Barbourin ruudullinen kaulahuivi. Minulla oli päällä Peak Performancen kamelinvärinen tyköistuva villakangastakki, mustat tregginsit ja Gantin saappaat. Olalla minulla oli Mulberryn laukku. Lapset, tyttö ja poika, oli puettu jenkeistä ostettuihin J. Crewn farkkuihin, Benettonin villakangastakkeihin ja molemmilla oli päässään luomualpakasta käsinkudotut pipot. Jalassa tietenkin Sorelin talvikengät, ei mitään kuomia! Kuolkaa kateudesta :D
Mutta meidän käsitys tyylistä on sellainen katu-uskottavan rock-henkinen, menemättä kuitenkaan överiksi ja näyttämättä wannabelta :D
Itse pidän tyylikkäinä rokkiperheitä (ilman koivukyläläistä räkä-tvistiä), goottiperheitä, oikeestaan mitä vaan tyylisuuntaa joka kertoo muille että kantajansa päässä liikkuu muitakin ajatuksia kuin raha, ja että tyylin edustaja on aidosti sitä mitä se on, että sillä on se joku oma juttu josta se on innoissaan!