Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletteko tyylikkään näköinen perhe?

Vierailija
05.02.2011 |

Jos lähdette vaikka viikonloppuna kaupungille, niin katsooko ihmiset teitä ihaillen?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäiskää ja laittakaa seuraavalla kerralla Burberryt päälle. Sitten kävelette siellä nokka pystyssä :)

mua rupes naurattamaan ajatus siitä, että mentäis viikonloppuna kaupungille. Täällä meidän 10 000 asukkaan kaupungissa kun ei ole keskustassa käymisellä oikeastaan muuta funktiota kuin että kauppaan, kirjastoon ja takaisin kotiin.

Ei vaan, kyllä mä yritän aina vähän siistimmin pukeutua, kun lähdetään kaupungille, ihan oman itseni takia, mutta ei sitä aina jaksa. Joskus lähden suoraan ratsastamasta kauppaan hevosenkakkaiset kengät jalassa ja tyylikkäät ratsastushousut yllä. Ja kovalla pakkasella kyllä lämpimyys menee tyylikkyyden edelle.

Vierailija
22/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea edes visualisoida itselleen "tyylikkään näköistä perhettä" :D Ehkä sanat perhe ja tyylikäs eivät vain oikein sovi yhteen.

Sokoksen joulumainoksia :D Siinä on klisheisesti kuvattu aina sellainen tyylikäs ja kyltyrelli perhe, kaunis äiti ja komea isä, hyvinkäyttäytyvät lapset ja joskus tyylikkään isovanhemmatkin. Konservatiivisissa merkkivaatteissaan (tai sellaisten sokos-versioissa) hillitysti hymyilemässä.

Kaupungilla tämä perhe pukeutuu villakangastakkeihin ja merkkikaulaliinoihin, jotka solmitaa Oikein. Haalarit ja Kuomat ovat vain pimeässä tapahtuvaan mäenlaskuun kartanon takapihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen mies on noin rupsahtaneen näköisen muija kanssa. Tunnen katseet selässä...

Vierailija
24/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ulkonäöllisestikin

Vierailija
25/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en haluais ollakaan, se tyyli ei mun mielestä ole mitenkään tyylikästä. Tylsää lähinnä.

Vierailija
26/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskamaa päällä enkä edes omista lapsille mitään hienosteluvaatteita.

Vierailija
27/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua rupes naurattamaan ajatus siitä, että mentäis viikonloppuna kaupungille. Täällä meidän 10 000 asukkaan kaupungissa kun ei ole keskustassa käymisellä oikeastaan muuta funktiota kuin että kauppaan, kirjastoon ja takaisin kotiin.

Laitatte vähän paremmat vaatteet, menette syömään johonkin kivaan ravintolaan. Voisi olla elämys koko perheelle.

Vierailija
28/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

***nauraa***

( harmi, ettei ole mies kotona, lapset ei vielä ymmärrä )

Vierailija
29/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää joskus kaupunkilomalle, vaikka siihen lähimpään kaupunkiin. Laitatte vähän paremmat vaatteet, menette syömään johonkin kivaan ravintolaan. Voisi olla elämys koko perheelle.

kaupungissa, sekä Suomessa että ulkomailla, joten se kaupunkielämä on ihan tuttua. Eikä tässä lähellä ole sellaista kaupunkia, jonne haluaisi mennä varta vasten kaupunkilomalle. Helsingissä käydään moikkaamassa kavereita säännöllisesti.

Vierailija
30/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perusurpoilta varmaan näytetään miehen kanssa, lapsi on kylläkin melkoinen söpöliini. Ainakin av-mammat luultavasti vähän kauhistelevat ja säälivätkin meitä (tai ainakin mua), koska mieheni on mua lyhyempi.

Vierailija
31/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon aika vakuuttunut, ettei se oikeesti pidä paikkaansa:) joskus on vaan niin hyvä päivä, että ajattelee näyttävänsä superhyvältä ja jos muukin perhe on hyvällä tuulella, niin saatan ajatella, että muutkin sen huomais.

Itse en pidä "tyylikkäänä" saatikkaa kiinnostavana ns. Burberryperheitä - enkä oikeastaan edes näe heitä - huomioni kiinnittyy ehkä ennemminkin "elokuvallisiin tyyppeihin" - hiukan boheemeihin, laadukkaisiin vaatteisiin pukeutuneisiin vanhempiin, joiden lapset ovat selvästikin saaneet valita ainakin asusteensa itse ( esim. yhdeksät helmet kaulassa, aurinkolasit silmillä ja vappuvipperä päässä, keijusiivet selässä :).

Sellaiset perheistä inspiroidun ja heitä on kiva katsella.

Vierailija
32/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää joskus kaupunkilomalle, vaikka siihen lähimpään kaupunkiin. Laitatte vähän paremmat vaatteet, menette syömään johonkin kivaan ravintolaan. Voisi olla elämys koko perheelle.

kaupungissa, sekä Suomessa että ulkomailla, joten se kaupunkielämä on ihan tuttua. Eikä tässä lähellä ole sellaista kaupunkia, jonne haluaisi mennä varta vasten kaupunkilomalle. Helsingissä käydään moikkaamassa kavereita säännöllisesti.

Vierailija
33/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Sun viestistä sai sen käsityksen, että kaupungilla ei ole käyty;)

vaan siitä, millainen nykyinen asuinkaupunkimme keskusta on.

Vierailija
34/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain Seinäjoella juu, mut me ollaankin Stockmann-perhe! Eilen käytiin shoppailemassa ja kaikki katsoivat meitä ihaillen. Miehelläni oli Henri Lloydin tummansininen villakangastakki, ruskeat hyvinistuvat vakosamettihousut ja Barbourin ruudullinen kaulahuivi. Minulla oli päällä Peak Performancen kamelinvärinen tyköistuva villakangastakki, mustat tregginsit ja Gantin saappaat. Olalla minulla oli Mulberryn laukku. Lapset, tyttö ja poika, oli puettu jenkeistä ostettuihin J. Crewn farkkuihin, Benettonin villakangastakkeihin ja molemmilla oli päässään luomualpakasta käsinkudotut pipot. Jalassa tietenkin Sorelin talvikengät, ei mitään kuomia!

Kuolkaa kateudesta :D

Vierailija
35/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan luulevat suuri osa, että ainakin yksi kolmesta lapsesta on jollekin muulle kuin miehelleni, nuoria kun ollaan.

Vierailija
36/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä "tyylikkäänä" saatikkaa kiinnostavana ns. Burberryperheitä - enkä oikeastaan edes näe heitä - huomioni kiinnittyy ehkä ennemminkin "elokuvallisiin tyyppeihin" - hiukan boheemeihin, laadukkaisiin vaatteisiin pukeutuneisiin vanhempiin, joiden lapset ovat selvästikin saaneet valita ainakin asusteensa itse ( esim. yhdeksät helmet kaulassa, aurinkolasit silmillä ja vappuvipperä päässä, keijusiivet selässä :).

Sellaiset perheistä inspiroidun ja heitä on kiva katsella.

Persoonallisuus on aina kiinnostavampaa :) Luovuus ja taiteellisuus!

Vierailija
37/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain Seinäjoella juu, mut me ollaankin Stockmann-perhe! Eilen käytiin shoppailemassa ja kaikki katsoivat meitä ihaillen. Miehelläni oli Henri Lloydin tummansininen villakangastakki, ruskeat hyvinistuvat vakosamettihousut ja Barbourin ruudullinen kaulahuivi. Minulla oli päällä Peak Performancen kamelinvärinen tyköistuva villakangastakki, mustat tregginsit ja Gantin saappaat. Olalla minulla oli Mulberryn laukku. Lapset, tyttö ja poika, oli puettu jenkeistä ostettuihin J. Crewn farkkuihin, Benettonin villakangastakkeihin ja molemmilla oli päässään luomualpakasta käsinkudotut pipot. Jalassa tietenkin Sorelin talvikengät, ei mitään kuomia! Kuolkaa kateudesta :D

Sokos-perheen kalliimpi versio *haukotus*

Minua itseäni kiehtoo aikaisemmin mainittu boheemimpi tyyli (se keijunsiipi-versio), sellaista katson mielelläni ja meitäkin saa katsoa sellaisena:) Sokos/Stockmann-linjalle meitä ei saa ikinä!

Vierailija
38/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä luultavasti katsoo monetkin naiset ihaillen ja halukkaasti, mutta eipä tuo haittaa niin kauan kun kotio tulee ja mun kanssa käsi kädessä suukotellen ulkona kulkee :) Muuten ollaan ihan tavisperhe, yritän kyllä meikata jokapäivä ja muutenkin huolehtia itsestäni ja kyllä lapsetkin kulkee siisteissä sekä omasta mielestäni hyvissä vaatteissa. Loppujen lopuksi mua ei kyllä kiinnosta katellaanko meitä vai ei, knhan itse katsomme toisiamme ihaillen ja rakastaen....

Vierailija
39/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessani osaamme pukeutua niin siististi, että joku huomaa. Mitään kalliita merkkivaatteita emme tarvitse siihen, vaan silloin laitamme vaatteet kaikille sävy sävyyn päästä varpaisiin. Villakangastakit ovat tyylikkäitä myös lapsilla. Joskus joku on tullut sanomaan, että "ihanaa, kun joku osaa vielä pukea lapsensa kauniisti". Minä en kuitenkaan tavoittele arkivaatetuksessa huomion herättämistä, vaan tärkeintä on, että vaatteet ovat säänmukaisia ja niissä on mukava touhuta.

Vierailija
40/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain Seinäjoella juu, mut me ollaankin Stockmann-perhe! Eilen käytiin shoppailemassa ja kaikki katsoivat meitä ihaillen. Miehelläni oli Henri Lloydin tummansininen villakangastakki, ruskeat hyvinistuvat vakosamettihousut ja Barbourin ruudullinen kaulahuivi. Minulla oli päällä Peak Performancen kamelinvärinen tyköistuva villakangastakki, mustat tregginsit ja Gantin saappaat. Olalla minulla oli Mulberryn laukku. Lapset, tyttö ja poika, oli puettu jenkeistä ostettuihin J. Crewn farkkuihin, Benettonin villakangastakkeihin ja molemmilla oli päässään luomualpakasta käsinkudotut pipot. Jalassa tietenkin Sorelin talvikengät, ei mitään kuomia! Kuolkaa kateudesta :D

Sokos-perheen kalliimpi versio *haukotus*

Minua itseäni kiehtoo aikaisemmin mainittu boheemimpi tyyli (se keijunsiipi-versio), sellaista katson mielelläni ja meitäkin saa katsoa sellaisena:) Sokos/Stockmann-linjalle meitä ei saa ikinä!

Karmee tollanen muija, joka kirjoittaa "miehelläni ruskeat hyvin istuvat vakosemettihousut..". Muahhahh - hyi saatana...

Siis mitä toi nyt on, miten toi liittyy siihen, että heitä joku edes vikaisisi? Helsingissä tuon näköinen perhe on ihan tavisperhe; kukaan ei huomaa. Ja varsinkin tuo naisen asu - olet olevinasi "tyylikäs", mutta yhdistät kamelinväristä ja mustaa? Ou nou...Sorry, mutta nyt on aika heikkoa:(

Lähes jokainen voisi halutessaan ostaa Stockalta tai ulkomailta itselleen kysyeisen naisen mainitsemat vaatteet ja asusteet.

( Sitä paitsi: Benettonin lasten villakangastakin ovat helvetin huonolaatuisia, Bangladeshissä valmistettuja nyppyyntyviä käkkänöitä - ja Sorellin talvikenkiä sai syksyllä ostaa osamaksulla Hobby Hallistakin...)

Toi perhe on kuin suoraan menneiden vuosien Keltaisen Pörssin mainoksesta " myydään tyylitaju, tarpeettomana".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme