Jos on ollut karkkilakossa melkein kaksi viikkoa
ja nyt tekee mieli salmiakkia niin hemmetisti, mikä avuksi? Sunnuntai ahdistus painaa päälle.
Kaksi viikkoa on aina ollut maksimi ilman salmiakkia. Ja kun se nautiskelu jäisikin vain askiin, mutta kun hihna lähtee päälle niin syön niin hirveästi, että hikeä pukkaa ja tulee paha olo.
Aina.
Kommentit (5)
Kaksi viikkoa karkkilakkoa takana ja mies veti vieressä salmiakkia. En tiedä mistä sain voimaa pysyä vahvana. Heh, söikin sitten jotain muuta makeaa...
Joskus otan makeannälkääni purkkaa ja siitähän se riemu repeää.
Muistan lukeneeni tukimuksen, jossa xylitol toimii laukaisijana ahmimiselle.
ap
Keskity kuvittelemaan sitä yökötyksen ja pahan olon määrää mikä siitä salmiakkiöveristä seuraa.
Mulla toimii myös se etten kiellä itseltäni mitään kokonaan,eli en ole karkkilakossa mutta ostan karkkia maks kerran viikossa,max 2 eurolla. Sama säännöstely toimii mulla kaikkeen muuhunkin mitä pitää säännöstellä,esim kun olin raskaana ja imetin,en juonu alkoholia - mutta jos ihan älyttömsti teki mieli,saatoin 1 kulauksen maistaa miehen juomasta. Mies juo (niinkuin siis minäkin nykyään kun en imetä) n 1-2 annosta/kk.
kerran kuussa salmiakkia itsellesi?
Hedelmien, tai marjojen syöminen saattaa auttaa, kuin myös leivän. Tai manteleiden.
Omenaviipaleiden päälle kanelia, ja hetkeksi mikroon, on hyvä makeanhimon poistaja.