Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletteko tyylikkään näköinen perhe?

Vierailija
05.02.2011 |

Jos lähdette vaikka viikonloppuna kaupungille, niin katsooko ihmiset teitä ihaillen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kuka katsoo...Helsingissä on niin paljon tyylikkäitä ihmisiä, ettei me olla varmaan kuin korkeintaan keskitasoa.

Sitten on eri juttu kun mennään maalle mistä ollaan molemmat kotoisin, siellä varmaan ollaan tosi tyylikkäitä! :D

Mä luulen että meillä menee näin; paukkupakkasilla pukeudutaan lämpimästi, ei niin tyylikkästi, syksyisin ja keväisin on enemmän tyylikäitä vaatevaihtoehtoja, hellesäällä kesällä ollaan vaan mukavuudenhaluisia ja pukeudutaan mahdollisimman viileisiin vaatteisiin jne.

Vierailija
2/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti. repeilen täällä sille iso kaluiselle veistos miehelle ja kickpoxin miehelle...

missä kaupungissa te pyöritte? haluun tulla kyylää teitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain Seinäjoella juu, mut me ollaankin Stockmann-perhe! Eilen käytiin shoppailemassa ja kaikki katsoivat meitä ihaillen. Miehelläni oli Henri Lloydin tummansininen villakangastakki, ruskeat hyvinistuvat vakosamettihousut ja Barbourin ruudullinen kaulahuivi. Minulla oli päällä Peak Performancen kamelinvärinen tyköistuva villakangastakki, mustat tregginsit ja Gantin saappaat. Olalla minulla oli Mulberryn laukku. Lapset, tyttö ja poika, oli puettu jenkeistä ostettuihin J. Crewn farkkuihin, Benettonin villakangastakkeihin ja molemmilla oli päässään luomualpakasta käsinkudotut pipot. Jalassa tietenkin Sorelin talvikengät, ei mitään kuomia! Kuolkaa kateudesta :D

Tukehtuu naur...eikun kateuteen :D:D

Vierailija
4/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena on hukkua massaan, ei erottautua.

Vierailija
5/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on ihan tavalliset lastenvaatteet, mulla H&M:ää päästä varpaisiin ja miehellä parta ajamatta. Mua ei myöskään vois vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset meistä ajattelee.

Vierailija
6/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä olemme varmasti ihan tyylikäs pari.

Vierailija
7/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden aloitus :)

Jaa'a, en mieti, katsovatko ihmiset meitä vai eivät. Kuka oikeasti välittää moisesta asiasta?

Vierailija
8/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mulla on huulipunaa leuassa.

Vierailija
9/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä katsotaan. Poikkeamme massasta mieheni kanssa, lapset ovat kyllä ihan "normaaleita". :)))

Ehkä joku katsoo ihaillen, ehkä joku kauhuissaan, en tiedä enkä välitä:)

Vierailija
10/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuri, mieheni kroppa on muutenkin kuin veistos, olen itsekin entinen missi.

Vierailija
11/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mukavuus yli kaiken.

Vierailija
12/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanat perhe ja tyylikäs eivät vain oikein sovi yhteen. Viimeiseksi ainakaan meistä tulisi mieleen käyttää sitä sanaa, vaikka me miehen kanssa ajoittain yritämme sitä yksilöinä olla.

Vierailija
13/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meitä katsotaan uteliaasti tai iloisen uteliaasti. Olemme erikoinen näky lasten takia.

Vierailija
14/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuri, mieheni kroppa on muutenkin kuin veistos, olen itsekin entinen missi.

Vierailija
15/50 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olis mahdollisuus olla tyylikkäänä, mutta ihan varmana jokin rikkoo aina kokonaisuuden. Esim. lapsella urpo mainospipo tai kuomat farkunpuntin päällä, mä en oo ehtinyt meikata tai miehen farkuissa on jokin kastiketahra...

Vierailija
16/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkii aina hyppypotkuja kävellessämme, kulkee satiinihousuissa. Itse käytän burberrya. Kaikki katsovat ihaillen.

Vierailija
17/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea, söpöt pienet lapset (tyttö & poika), siinähän sitä jo on katseltavaa :).

Työni kun liittyy osittain ihmisen ulkoiseen olemukseen, niin ei sitä ihan rähjääntyneenä tule ulos päätä pistettyä. Koskee myös lapsia. Puhtaina ja siisteinä ollaan aina ;)

Vierailija
18/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvin keskimääräisen näköinen perhe.

Vierailija
19/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua rupes naurattamaan ajatus siitä, että mentäis viikonloppuna kaupungille. Täällä meidän 10 000 asukkaan kaupungissa kun ei ole keskustassa käymisellä oikeastaan muuta funktiota kuin että kauppaan, kirjastoon ja takaisin kotiin.

Vierailija
20/50 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryt päälle. Sitten kävelette siellä nokka pystyssä :)

mua rupes naurattamaan ajatus siitä, että mentäis viikonloppuna kaupungille. Täällä meidän 10 000 asukkaan kaupungissa kun ei ole keskustassa käymisellä oikeastaan muuta funktiota kuin että kauppaan, kirjastoon ja takaisin kotiin.