Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

ajattelisin varmaan että SÄNKY, pääsispä nukkumaan! Ja sitten: mitähän ne minusta ajattelisivat jos löytäisivät minut sieltä umpiunesta. Kehtaiskohan oikasta koipensa?

Vierailija

molemmilla on omat lakanat :)

Mä suosin sarjakuvahahmoja, ressuja, spidermaniä jne. Mies tykkää tummasta ja yksivärisestä.

Petauspatja ja aluslakana on ihan yhteinen ja perus vaalea.

Olemme yksilöitä, enkä voisi kuvitella että nukkuisimme jossain kukkalakanoissa, nähtäis varmaan molemmat painajaisia :D

Vierailija

joskus kuitenkin syystä tai toisesta saattaa vain toinen peitto sotkeutua, jolloin vaihdan vain likaiseen uuden pussilakanan. Ei tulisi mieleenkään laittaa koko petiä silloin uusiksi!

Vierailija

Av-mammat muka voi nukkuu eripari lakanoissa!??!?

en usko!!! Mä en todellakaan ole mikään turhan tarkka, mut kyllä nyt helvetti sentään pitää olla lakanat/pyyhkeet yms samaa paria!

Vierailija

AI KAUHIA miten ne on tuolla lailla menneet ilman päiväpeitettä petaamaan ja vielä makkarin ovi rötvöttää apposellaan vaikka vieraita käymässä!

Vierailija

omassa kotona näin, että olen mieleltäni tasapainoinen. En tarvitse elämänhallintaa siihen, että kotona kaikki olisi täydellistä vuodevaatteita myöten.

ja kuten jo joku muukin sanoi -haluan pitää sen oman peiton ja tunnistan sen juuri siksi, että miehellä on pussilakanassa eri kuvio. SIISTII!

Vierailija

Lainaus:

että tuskin saan seuraavana yönä unta. Puran sit tuntojani todennäköisesti tällä palstalla, pohtien mistä moinen kamala tyylimoka voi johtua.

Vierailija

Lainaus:

kyllä jään miettimään pitkäksi aikaa.

Mietin myös, miksi heillä on jääkaapissa erimerkkistä jugurttia kuin meillä? huono maku, lakanoissa ja jugurteissa.

ja miksi heillä mies harrastaa golfia ja nainen lentopalloa? mistä se kertoo? meneekö heillä huonosti, aviokriisi, avioero???

eilen ihmettelin, kun mieheni unohti ostaa kalalle kastikeaineet, mistä se kertoo? Tekikö hän sen tahallaan? onko hänellä kaloihin liittyvä lapsuustrauma? vai eikö hän halunnut syödä eilen perhepäivällistä? tämä vaivaa

ihmettelen myös kun äitini juo teetä ja miehensä kahvia, se on outoa! todella epäsopiva pariskunta

ja olohuoneita, joissa on eri sarjaa sohva ja nojatuolit, siinä on kerrassaan hämäräperäistä porukkaa, miten voi olla niin vaikeaa sisustaa NORMAALISTI ja OLLA NORMAALI?

Kiitos :D

Vierailija

Ei ikinä ole samaa paria lakanat,pyyhkeet,astiat. Järkytän teitä vielä,että meillä ei oo ns."omia",lakanoita,vaan se,mikä oli pojalla viime viikolla,saattaa olla nyt toisella vanhemmista(pesun jälkeen siis). Sama pyyhkeissä ja astioissa. Onpa surullista,että näin paljon häiriinnytään toisten kodeista. Viime viikolla teille vielä riitti,että on siivottu.,mä en edes katsele meidän lakaanoita juuri koskaan. Meillä sängyssä nukutaan ja sekstaillaan,yleensä,huomio siis keskittynyt muuhun tai sitten on pimeää. Hyvä,että joillakin on aikaa ihastella omaa sänkyään.

Vierailija

Eikä tarvitse mennä edes vessaan. Siinä vaan olohuoneen pöydällä reilusti läppäri esiin ja kirjoittamaan. Ja samalla voisi kyllä asiasta huomauttaa heti heille itselleenki.-Jotain tolkkua tollaseen menoon.

Vierailija

Lainaus:

Av-mammat muka voi nukkuu eripari lakanoissa!??!?

en usko!!! Mä en todellakaan ole mikään turhan tarkka, mut kyllä nyt helvetti sentään pitää olla lakanat/pyyhkeet yms samaa paria!

Vaikuttaa mielestäni todella mauttomalta ja köyhältä jos on eri pari lakanat. Kyllä sänky nyt pitää olla kauniisti pedattu! Ihan käsittämätöntä! Ja meilläkin se tuplapeitto on, mutta tyynyliinat kyllä aina samaa paria kaikissa tyynyissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat