Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

eipä ole kovin kaunista. Itselleni on pussilakanat jotenkin tärkeät enkä petaisi erilaisia. Toki niin teen, että ns. saman sarjan kaksi eriväristä pussilakanaa käy, mutta siis pussilakanoiden täytyy jollain lailla olla ns. keskenään pari. Kannatan kuitenkin sitä että molemmilla on todellakin omat peitot ja tyynyt, eikä niitä vaihdella keskenään. Täysin samanlaisissa menisi ainakin meidän perheellä ne sekaisin kun koko perhe välillä vietämme rauhaisia aamuja yhdessä köllötellen.

Vierailija

oleva pariskunta erilliset peitot?

Onneksi meillä on yhteinen peitto. Muuten saattais joskus eksyä sänkyyn eriparilakanat, ja mitä meistä sitten ajateltais. Nyt ei ole sitä vaaraa.

Vierailija

sängyssä jonkun kanssa niin, että on yhteinen peitto. Siinähän herää monta kertaa yössä siihen, että peitto meinaa mennä vain toisen puolelle. Mieluummin nukun kunnolla.

Joskus ulkomailla hotellissa on joutunut nukkumaan yhteisen peiton alla, ja se on kyllä tosi hankalaa.

Vierailija

pussilakanat eri paria, samoin tyynyliinat. Ja parisängyssä on 3 peittoa ja 4 tyynyä. En vain jaksa niuhottaa jostain lakanoiden värien yhteensopivuudesta. Minulla on elämässä tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.

Vierailija

Olin jo siitä aivan raivona kun olimme toivoneet määrättyä sarjaa lakanoita häälahjaksi ja samaan sävyyn pyyhkeet.

Eikös vain anoppi ostanut erimerkkisiä kuin toivoimme. Ja vain pussilakanat. Ne eivät sovi aluslakanoihin, eikä kylppärin pyyhkeisiin.

No miehen sisko perheineen osti vääränlaiset kahvikupit, vaikka olimme laittaneet sitä merkkiä, mitä kerään. Ne meni heti kirpparille, kuten anopin pussilakanatkin.

Haluan, että kotini on tyylikäs, eikä mikään sekamelska. Olen tarkka siitä, mitä astioita kaapistani löytyy ja kaikki kaverieni iloiset isi-ja äitikupit lentää roskiin.

Vierailija

kun lyötiin hynttyyt yhteen aikanaan, niin en tullut valinneeksi miestä, jolla olisi yhteensopivia lakanoita minun lakanoideni kanssa. Samaan kaappiin ja samaan sänkyyn on sitten laitettu aivan täysin yhteensopimattomia lakanoita, joita on talouteen tullut kummankin mukana :) Koska vanhat lakanat ovat ehjiä ja käyttökelpoisia, ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi alkaa ostaa samaa paria olevia lakanoita vain siksi, että molempien peitossa olisi samanlainen lakana. Jos ostamme uusia, niin sitten saattaa tulla ostettua samanlaiset molemmille.

Vierailija

Lainaus:

kun lyötiin hynttyyt yhteen aikanaan, niin en tullut valinneeksi miestä, jolla olisi yhteensopivia lakanoita minun lakanoideni kanssa.

ja olet valinnut todella hyvän miehen, koska sun ei ole tarvinnut hävittää hänen edellisen elämän tavaroita

Vierailija

Meillä on varmaan aina eri parit, eikä päiväpeittoa.. ja mies nukkuu eri huoneessa. Meillä on paljon lapsia, ja näin edes joku voi välillä nukkua yöllä. Lähes joka yö joku lapsista heräilee.0

Vierailija

Menee tosi huonosti, jollei edes pussilakanoista pääse yhteisymmärrykseen. Ei vaan ajattelen, että ovat kenties saaneet lahjaksi yksin kappalein pussilakanoita. Esim. Onhan tällä palstalla keskusteltu, ettei sinkulle tarvitse ostaa kahta samanlaista, vaikka parisänky olisikin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

että tuskin saan seuraavana yönä unta. Puran sit tuntojani todennäköisesti tällä palstalla, pohtien mistä moinen kamala tyylimoka voi johtua.

Voisin jopa kyläpaikassa pyytää pääsyä koneelle, että saisin purkaa mieltäni heti.

Pidä miniläppäri aina käsilaukussasi mokkulan kanssa, ja voit milloin tahansa mennä kyläpaikan vessaan kirjoittamaan raporttia paikallisista erikoisuuksista.

Vierailija

mutta olen ratkaissut yhteeensopimattomuusongelman niin, että olen hävittänyt lähes kaikki sellaiset liinavaatteet, jotka eivät ollenkaan sopisi toisiinsa.

Eli meillä on paljon mm. valkoisia, luonnonvalkoisia/haalean roosan värisiä/liiloja ja eri ruskean sävyisiä pussilakanoita, joissa ei ole kuvioita ja jos kävisi nin, ettei oikeaa paria löytyisi, voisin käyttää säädyllisesti luovuuttani, olla ihan kreizimama ja laittaa parisänkyyn vaikkapa valkoisen ja beigen pussilakanan...

...tai ehkä en sentään, en sittenkään taitaisi uskaltaa. Av-mamma voi ola lähempänä, kuin uskonkaan.

Vierailija

Just joo... ei se parisuhde ole toisen laiseksi pakosta tulemista. Miksi miettiä, mitä toiset ajattelee, kun elämää on vain tämä yksi ja ainoa ja sekin on yllättävän lyhyt.

EN muuten olisi voinut nuorena kuvitellakaan kirjoittavani edes vastausta näin tyhjänpäiväiseen kysymykseen :D vaan nyt eläkkeellä on aikaa kaikkeen turhuuteenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat