Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

että tuskin saan seuraavana yönä unta. Puran sit tuntojani todennäköisesti tällä palstalla, pohtien mistä moinen kamala tyylimoka voi johtua.

Voisin jopa kyläpaikassa pyytää pääsyä koneelle, että saisin purkaa mieltäni heti.

Pidä miniläppäri aina käsilaukussasi mokkulan kanssa, ja voit milloin tahansa mennä kyläpaikan vessaan kirjoittamaan raporttia paikallisista erikoisuuksista.

miksi ystäväni istuu meillä usein miniläppäri sylissään ja naputtelee siihen tekstiä! Hän tietysti raportoi palstalle mm. lakanoistani, teema-astioistani, muumimukeistani ja siitä, että meillä on kirjahylly olohuoneessa!!

Vierailija

Tiedän pareja, joilla etenkin vaimon puolesta tosi tarkkaa, ettei vahingossakaan mene tyynyt ja peitot sekaisin. On esim. kangastussilla aivan merkattu. Selitys on, että mies niin hikoilee tai haisee. Jotenkin se on hassua ja ajatuksia herättävää. Parisängyssä ollaan ja tosi siistit mankeloidut lakanat, sävysävyyn vaaleanpunaista tai kukikasta. Miehen tyyny pitää visusti olla miehellä, kun 'haisee' (kait sit liian karjulle!) :D Koko ajatuskuvio on jotenkin niin herkullinen. Kukin tyylillään, on mun mielipide. Meillä vaihtuu välillä tyynytkin, ihana vaan nukkua miehen tuoksuisella tyynyllä (on oltu yhdessä 90 -luvulta). Eriparia on lakanat yms. useinkin, koska vain toisinaan jaksan olla niin tarkka että valitsen lakanat huolella. Pesen usein kyllä tyynyt ja täkit ja vaihdan lakanoita usein, etenkin kesällä, koska hikoilemme varmaan molemmat aivan tarpeeksi.

Vierailija

mutta seuraavat asiat TIEDAN taman pussilakana-asian perusteella:

- mies on liian keskittynyt toihinsa ja liian kiireinen (paljon poissa kotoa). sen takia pariskunnan seksielama ei ole tyydyttavaa.

- naisella on nuorempi rakastaja, mutta oikeasti nainen kaipaa vaan lahempaa suhdetta mieheensa

-perheen lapsista nuorempi kay viikoittain puheterapissa r-vian takia

-vanhempi lapsista on hyva voimistelussa ja englannissa.

-perhe harkitsee koiran hankkimista

Jos naisen pussilakanassa on kukkia se tarkoittaa, etta nainen ei tule toimeen anoppinsa kanssa. Jos taas on raitoja suhde anoppiin on hyva ja anopista on paljon lastenhoitoapua.

Vierailija

Ja mieheni nukkuu hyvin usein sohvalla, koska selkä ei kestä sänkyä. Ja mun selkä taas voi paremmin tässä sängyssä :D

Ja ei todellakaan ole samaa paria kaikki. Hyvä, jos omat sukkanikaa on samaa paria, ni jaksa välittää jostai vuodevaatteista. kuka niitä edes kattoo?

Vierailija

Meillä ei ole KOSKAAN eriparia pussilakanat. Jos toinen likaantuu vaihdetaan molemmat. Samoin pyyhkeet eivät ole eri paria.

Muutoinkin mulla pitää olla kaiken parillista. En voi käyttää edes yksiolkaimista toppia ;)

Mutta en tiedä ajattelenko niistä ihmisistä mitään kummempaa ... tuskin.

Vierailija

Lainaus:

meillä on vuosia nukuttu saman peiton alla :)

Lainaus:

jos siis satut näkemään kylässä tuollaisen sängyn?

Mutta puoliskon mielestä olen liian kuuma ;)

Vierailija

kyllä jään miettimään pitkäksi aikaa.

Mietin myös, miksi heillä on jääkaapissa erimerkkistä jugurttia kuin meillä? huono maku, lakanoissa ja jugurteissa.

ja miksi heillä mies harrastaa golfia ja nainen lentopalloa? mistä se kertoo? meneekö heillä huonosti, aviokriisi, avioero???

eilen ihmettelin, kun mieheni unohti ostaa kalalle kastikeaineet, mistä se kertoo? Tekikö hän sen tahallaan? onko hänellä kaloihin liittyvä lapsuustrauma? vai eikö hän halunnut syödä eilen perhepäivällistä? tämä vaivaa

ihmettelen myös kun äitini juo teetä ja miehensä kahvia, se on outoa! todella epäsopiva pariskunta

ja olohuoneita, joissa on eri sarjaa sohva ja nojatuolit, siinä on kerrassaan hämäräperäistä porukkaa, miten voi olla niin vaikeaa sisustaa NORMAALISTI ja OLLA NORMAALI?

Vierailija

koska haluan tietää kumpi peitto on minun. Haluan sen verran yksityisyyttä, että peitto ei vaihtele miehen ja mun käytössä, koska hän hikoilee öisin paljon enemmän kuin minä.

Meillä on myöskin pyyhkeet kaikki erilaisia siksi, että jokainen tietää mikä on oma. Nelihenkinen perhe kyseessä.

Eli jos olit meillä kylässä, tämä on syy eikä enää tarvitse ihmetellä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat