Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Vierailija
05.02.2011 |

jos siis satut näkemään kylässä tuollaisen sängyn?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa

Vierailija
62/81 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde on varmaan ihan tuhoontuomittu, kun sängyssä on eriparilakanat ja molemmilla vieläpä omat peitot:/ 

Pah, en jaksa tuhlata aikaani murehtimalla petivaatteiden yhteensopivuutta. Ei niitä kukaan muu näe kuin me, päivällä siinä on kuitenkin päiväpeitto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun suorastaan loukkaannuin kun saatiin anopilta samanlaiset lakanat :D Olen tarkka petausasioissa, ja meillä on aina yhteensopivat mutta selvästi erilaiset lakanat jotta ne eivät sekoitu pesussa. Ne anopin antamat merkitsin, joten ne voitiin ottaa käyttöön. Tätä luettuani ymmärrän, että anoppi tarkoittikin ihan hyvää, ja että tässäkin asiassa näemmä on kulttuurieroja.

Vierailija
64/81 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että "Noilla on eripariset lakanat". Silmät ei tykkää näystä, mutta ei sitten muuta.

Vierailija
65/81 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan tietää kumpi peitto on minun. Haluan sen verran yksityisyyttä, että peitto ei vaihtele miehen ja mun käytössä, koska hän hikoilee öisin paljon enemmän kuin minä.

Meillä on myöskin pyyhkeet kaikki erilaisia siksi, että jokainen tietää mikä on oma. Nelihenkinen perhe kyseessä.

Eli jos olit meillä kylässä, tämä on syy eikä enää tarvitse ihmetellä.

Vierailija
66/81 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin varmaan että SÄNKY, pääsispä nukkumaan! Ja sitten: mitähän ne minusta ajattelisivat jos löytäisivät minut sieltä umpiunesta. Kehtaiskohan oikasta koipensa?

Vierailija
67/81 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla on omat lakanat :)

Mä suosin sarjakuvahahmoja, ressuja, spidermaniä jne. Mies tykkää tummasta ja yksivärisestä.

Petauspatja ja aluslakana on ihan yhteinen ja perus vaalea.

Olemme yksilöitä, enkä voisi kuvitella että nukkuisimme jossain kukkalakanoissa, nähtäis varmaan molemmat painajaisia :D

Vierailija
68/81 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kuitenkin syystä tai toisesta saattaa vain toinen peitto sotkeutua, jolloin vaihdan vain likaiseen uuden pussilakanan. Ei tulisi mieleenkään laittaa koko petiä silloin uusiksi!

Vierailija
69/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat muka voi nukkuu eripari lakanoissa!??!?

en usko!!! Mä en todellakaan ole mikään turhan tarkka, mut kyllä nyt helvetti sentään pitää olla lakanat/pyyhkeet yms samaa paria!

Vierailija
70/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI KAUHIA miten ne on tuolla lailla menneet ilman päiväpeitettä petaamaan ja vielä makkarin ovi rötvöttää apposellaan vaikka vieraita käymässä!

Vierailija
71/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kotona näin, että olen mieleltäni tasapainoinen. En tarvitse elämänhallintaa siihen, että kotona kaikki olisi täydellistä vuodevaatteita myöten.

ja kuten jo joku muukin sanoi -haluan pitää sen oman peiton ja tunnistan sen juuri siksi, että miehellä on pussilakanassa eri kuvio. SIISTII!

Vierailija
72/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskin saan seuraavana yönä unta. Puran sit tuntojani todennäköisesti tällä palstalla, pohtien mistä moinen kamala tyylimoka voi johtua.

Vierailija
73/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jään miettimään pitkäksi aikaa.

Mietin myös, miksi heillä on jääkaapissa erimerkkistä jugurttia kuin meillä? huono maku, lakanoissa ja jugurteissa.

ja miksi heillä mies harrastaa golfia ja nainen lentopalloa? mistä se kertoo? meneekö heillä huonosti, aviokriisi, avioero???

eilen ihmettelin, kun mieheni unohti ostaa kalalle kastikeaineet, mistä se kertoo? Tekikö hän sen tahallaan? onko hänellä kaloihin liittyvä lapsuustrauma? vai eikö hän halunnut syödä eilen perhepäivällistä? tämä vaivaa

ihmettelen myös kun äitini juo teetä ja miehensä kahvia, se on outoa! todella epäsopiva pariskunta

ja olohuoneita, joissa on eri sarjaa sohva ja nojatuolit, siinä on kerrassaan hämäräperäistä porukkaa, miten voi olla niin vaikeaa sisustaa NORMAALISTI ja OLLA NORMAALI?

Kiitos :D

Vierailija
74/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu eri peittojen alla? Meillä vain yksi iso peitto, joten ei voi pedata "eriparia".

Vierailija
75/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin just nyt eriparilakanat... Yhteiseloa yli 20 vuotta!

Vierailija
76/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin just nyt eriparilakanat... Yhteiseloa yli 20 vuotta!

Vierailija
77/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole samaa paria lakanat,pyyhkeet,astiat. Järkytän teitä vielä,että meillä ei oo ns."omia",lakanoita,vaan se,mikä oli pojalla viime viikolla,saattaa olla nyt toisella vanhemmista(pesun jälkeen siis). Sama pyyhkeissä ja astioissa. Onpa surullista,että näin paljon häiriinnytään toisten kodeista. Viime viikolla teille vielä riitti,että on siivottu.,mä en edes katsele meidän lakaanoita juuri koskaan. Meillä sängyssä nukutaan ja sekstaillaan,yleensä,huomio siis keskittynyt muuhun tai sitten on pimeää. Hyvä,että joillakin on aikaa ihastella omaa sänkyään.

Vierailija
78/81 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen luultavasti, että katos, tossa on noitten sänky.

Vierailija
79/81 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että eriparilakanat jottei ne sekoitu keskenään? Ettekö oikeasti voi nukkua puolisonne käyttämän peiton alla, varsinkaan jos lakanat on jo pesty välissä? Miksi? Harrastatteko esimerkiksi seksiä??

Vierailija
80/81 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt vähän kummallista. Kyllä musta lakanat ja pyyhkeet on juuri niitä asioita, joita yhteiseen kotiin ostetaan. Miksi ostaa erilaisia?