Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potilaan alapään peseminen

Vierailija
05.02.2011 |

Siis hoitsut, kun pesette etenkin miehen alapäätä, onko niin että siellä heppi on aina pystyssä? Siis ihan esim normaali potilaat tai vammaiset tai vanhukset. Eivätkai sentään päästele spemuja siinä ulos?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin kellään edes kangistuu saati jotain enemmän. Ja harvalla kai on niin herkässä, että muutamalla pyyhkäisyllä tulee?

Vierailija
42/48 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että miehillä aina olisi heppi pystyssä, mutta melko usein näin tapahtuu. Kyllähän siinä terveellä miehellä alkaa heppi kangistumaan väkisinkin kun oikein kunnolla jynssää paikat puhtaiksi. Itsestänikin se on parasta tässä työssä. Muutamia kertoja olen antanut suulla tai käsillä helpotusta, jos mies on selvästi näyttänyt kiinnostuneelta. Todella hyvä mieli tulee itsellekin kun saa antaa pitkään sairaalassa olleelle niin suuren tyydytyksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovettuu helpolla sairaalassa pesulla kun on kumi fetissi.

Vierailija
44/48 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvoin kellään edes kangistuu saati jotain enemmän. Ja harvalla kai on niin herkässä, että muutamalla pyyhkäisyllä tulee?

no ei ole mitenkään harvinaista erektiot.

Vierailija
45/48 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 15-vuotiaana olin sairaalan lastenosastolla. Molemmat käteni olivat murtuneet ja leikattu.

Olin aika nolona kun jouduin hoitajattaren suihkutettavaksi.

"Ei meillä täällä ennen näin isoa poikaa ole ollutkaan", hän totesi diplomaattisesti kun minulla otti eteen tosi kovaa.

kiihottava tilanne kun hoitaja pesee kumihanskat kädessä koko vartalon ja lopuksi seisovan kalun esinahkan alta perusteellisesti.

varma seisokki

Vierailija
46/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa että miehillä aina olisi heppi pystyssä, mutta melko usein näin tapahtuu. Kyllähän siinä terveellä miehellä alkaa heppi kangistumaan väkisinkin kun oikein kunnolla jynssää paikat puhtaiksi. Itsestänikin se on parasta tässä työssä. Muutamia kertoja olen antanut suulla tai käsillä helpotusta, jos mies on selvästi näyttänyt kiinnostuneelta. Todella hyvä mieli tulee itsellekin kun saa antaa pitkään sairaalassa olleelle niin suuren tyydytyksen :)

näitä on kyl harvassa

Vierailija
47/48 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun miehen alapäätä pesee niin siinä on kyllä aina seksuaalista värinää.

Vierailija
48/48 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu kirjoitti:

Aika monella on seisonut ja ehkä silloin tulee "pestyä" vähän tarkemmin ja kosketus potilaan pyynnöstä käsissä liukuva.....

sitten on nämä asiakkaat, joilla ei omat kädet ylety/taivu jalkoväliin niin on kyllä erektiossa ihan pienestäkin kosketuksesta.