Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potilaan alapään peseminen

Vierailija
05.02.2011 |

Siis hoitsut, kun pesette etenkin miehen alapäätä, onko niin että siellä heppi on aina pystyssä? Siis ihan esim normaali potilaat tai vammaiset tai vanhukset. Eivätkai sentään päästele spemuja siinä ulos?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaako erektio pesun aikana ? vai alatko pesemään jo valmiiksi erektiossa olevaa penistä ?

Vierailija
22/48 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alkaako erektio pesun aikana ? vai alatko pesemään jo valmiiksi erektiossa olevaa penistä ?"

Toisinaan jo valmiina, toisinaan pesun aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkannut tai jotenkin puolihuolimattomasti hyväillyt potilaasi penistä pesun yhteydessä?

Onko mennyt edes silmäpeliä potilaan kanssa?

Vierailija
24/48 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkannut tai jotenkin puolihuolimattomasti hyväillyt potilaasi penistä pesun yhteydessä? Onko mennyt edes silmäpeliä potilaan kanssa?

Tiedät kyllä että olen

Vierailija
25/48 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohdalle osuu oikein suuri pippeli

Vierailija
26/48 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen (nuorehko) ja olen itse joutunut muutaman kerran sairaalassa pestäväksi. Mieshoitajiakin ollut ja vuotessa pestäessä on myös ollut yleensä yleisöä... Ei kiihottavaa, mutta ei niin kauheaakaan... Sairaalaympäristö ei niin inspiroi varsinkaan jos on sairas

Vierailija
27/48 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt että hoitsu on kysynyt että pesetkö täältä itse vai saanko pestä osoittaen etusormella terskaa.

Vierailija
28/48 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt että hoitsu on kysynyt että pesetkö täältä itse vai saanko pestä osoittaen etusormella terskaa.

Hienotunteisuus syistä

Vierailija
29/48 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena jouduin sairaalassa tilateeseen, jossa hoitaja ajeli kaikki munakarvat pois. En millään pystynyt pidätteleen erektioo ja hoitaja totesikin, että "helpompi höylätä" :) eki51

Vierailija
30/48 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yleensä joku tietty hoitaja pesijä vai pesevätkö kaikki hoitajat tasapuolisesti ?

Vierailija
31/48 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yleensä joku tietty hoitaja pesijä vai pesevätkö kaikki hoitajat tasapuolisesti ?

tasapuolisuus. Mutta joskus olen pikkuisen antanut onnettaren suosia jonkun tietyn potilaan kohdalla

Vierailija
32/48 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän pervon kysymyksiin?

Vierailija
33/48 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollistahan tuo on!

Vierailija
34/48 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseekö kaikki hoitsut esinahan takaa ?

Vierailija
35/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 15-vuotiaana olin sairaalan lastenosastolla. Molemmat käteni olivat murtuneet ja leikattu.

Olin aika nolona kun jouduin hoitajattaren suihkutettavaksi.

"Ei meillä täällä ennen näin isoa poikaa ole ollutkaan", hän totesi diplomaattisesti kun minulla otti eteen tosi kovaa.

kiihottava tilanne kun hoitaja pesee kumihanskat kädessä koko vartalon ja lopuksi seisovan kalun esinahkan alta perusteellisesti.

Vierailija
36/48 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hoitsut, kun pesette etenkin miehen alapäätä, onko niin että siellä heppi on aina pystyssä? Siis ihan esim normaali potilaat tai vammaiset tai vanhukset. Eivätkai sentään päästele spemuja siinä ulos?

ei nyt varmaan aina

Vierailija
37/48 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on seisonut ja ehkä silloin tulee "pestyä" vähän tarkemmin ja kosketus potilaan pyynnöstä käsissä liukuva.....

Vierailija
38/48 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ku on oikein komea mies ja hänellä kun seisokki kalussa tekis mieli heittää pikkupöksyt pois ja käydä vähän ratsastamassa!

Vierailija
39/48 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarhento jorvissa töölässä meilahdessa?

Vierailija
40/48 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu kirjoitti:

Aika monella on seisonut ja ehkä silloin tulee "pestyä" vähän tarkemmin ja kosketus potilaan pyynnöstä käsissä liukuva.....

ei taida olla tällaisia olla oikeesti?