Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mulla menee n. 100 neliön siivoamiseen?

Vierailija
05.02.2011 |

Pitää järjestää tavarat, imuroida, pedata, pestä pari vessaa. On portaita ja pienet ahtaat huoneet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 88 neliölle tehtyä noin 45 minuutissa silloin kun ei ole vauva jaloissa pyörimässä. Vauvan kanssa menee 1,5h...

Vierailija
2/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kesäduunissa siivoojana joten opin aika nopeeksi siivoojaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siivoamiseen menevällä ajalla ei välttämättä ole paljoakaan tekemistä neliöiden kanssa. Ainakaan niin, että pienemmän asunnon siivoaminen olisi nopeampaa. Asuttiin ennen 50 neliön asunnossa ja nyt 100 neliössä.

Hitaampaa tuon 50 neliön siivoaminen oli, kun pelkästään sängyn alta siivoaminen oli aika urakka, kun koko alusta oli täynnä laatikoita ja sänky kiinni nurkassa. Piti siis ensiksi tyhjentää kaikki laatikot toiseen huoneeseen (huonetta ei mahtunut muuten siivoamaan) ja mieluiten nostamaan sänky paikaltaan, koska sieltä seinän vierestä ei saanut tavaroita tai ylettänyt kunnolla imurilla.

Nyt ne samat tavarat ovat nätisti vaatehuoneessa hyllyllä ja sängyn allekin pääsee molemmilta puolilta.

Vierailija
4/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni taapero pyörii koko ajan, kun lähtevät isän kanssa käymään puistossa, on aika kortilla.

1,5 h saan perussiivouksen.

Lisäksi teen joka päivä jotain, mutta yllä olevaan listaan mulla menee toi 1,5 h.

Vierailija
5/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yhtä sekaisin..

Itse nimittäin siivoan jo siistiä kotia, eli imuroin pyyhin pölyt, luutuan lattiat ja pesen vessat menee aikaa 2,5h mutta jälki onkin kunnollista.. musta on aivan turhaa työtä siivota hutiloiden tunnissa.. mutta kukin tavallaan

Vierailija
7/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia, jos imuroin, pesen lattiat, tuuletan matot, pyyhin peilit, siivoan keittiön tasot, pesen vessat yms.

Vierailija
8/8 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tunnissa siivojat siivoo siten että se on tunnissa myös yhtä sekaisin..

Teen perussiivouksen (pyyhin pölyt, imuroin ja pesen vessat) tunnissa, neliöitä 104.

Järjestellä ei tarvitse, kun tavarat on korjattu paikoilleen käytön jälkeen. Tasot, hyllyt ja ovet pysyy siisteinä ja niitä pyyhitään silloin kun pölyä tai likaa näkyy. Eteistä ja keittiötä myös imuroidaan ja lakaistaan muulloinkin kuin siivouspäivinä, jos on tarvis. Imurin tieltä korjaan esteet (tuolit yms.) pois ennen aloittamista. Joka viikko en pese lattioita enkä vaihda lakanoita, niihin menee enemmän aikaa.

Ehkä se on hutilointia, mutta eipä ole likaakaan, kun huolehtii niistä samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan