Onko miehesi pettänyt sinua? ov
Voisitko antaa sen anteeksi? Miten sen loukkauksen jälkeen voi olla normaali luottamus? seksielämä?
Kommentit (23)
Jonkun yksittäisen pettämiskerran yli varmasti pääsisimme, mutta tuskin jos olisi esim. vakisuhde tai monta satunnaispanoa. Se miten nopeasti asiassa mentäisiin eteenpäin riippuisi esim. pettämistilanteesta, siitä katuuko mies jne.
petti mutta sain vasta eron jälkeen tietää. Mies ei myöntänyt mitään mutta yllättäen oli MINUN autooni tulleet spermatahrat tyttäremme istuimen alle....
ja useasti :( .
Kiertoon laitoin,kun ei useastakaan kerrasta oppinut eikä katunut...luottamus miehiin on kokenut kovan kolauksen.
pettänyt.
Vuosia sitten nuorempana känninen hairadus, ja jäi kuulemma pettingin tasolle.
Puolisen vuotta sitten ihastui toiseen, mutta seksiä ei kuulemma ollut. Tapailivat, juttelivat, halailivat.
Ensimmäinen ei enää tunnu missään. Toinen ottaa päähän välillä. Luottamus on hankalaa. Seksiin heijastuu joskus.
Kovasti ollaan käyty näitä läpi. Mies rakastaa minua ja haluaa olla minun kanssani. Ei se helppoa silti ole... Mutta tämän viimeisemmän ymmärrän oikein hyvin. Kiva nainen, antoi miehelleni huomiota jne. Ymmärrän kyllä mikä siinä vetosi, vaikka hän sai huomiota kotonakin. Mutta toinen kehuu, ymmärtää, inspiroi...mies sai itsetunnolle buustausta, ja jännitystä elämään.
Yritän päästä omista riittämättömyyden tunteista ja mustasukkaisuudesta. Eihän se oikeastaan ollut minulta pois..eikä hän halunnut minua vahingoittaa, eikä se johtunut minusta. Toisaalta helpompaa voisi olla olla vain vihainen, kuin ymmärtää myös.
Normaalia luottamusta ei olisi pettämisen jälkeen, enkä haluaisi harrastaa hänen kanssaan seksiäkään varmasti ainakaan pitkään aikaan. Luultavasti ottaisin eron.
Anteeksi kyllä antaisin, en vain itse enää haluaisi olla hänen kanssaan suhteessa.
jatkuvalla syötöllä. Tiesin touhuista, enkä voinut antaa anteeksi, mutta yritin unohtaa. Seksi pikkuhiljaa rupesi hiipumaan, koska minua ällötti, kun tiesin että on juuri dipannut sen johonkuhun muuhun. Itse en hyväksy pettämistä, mutta lapsen vuoksi katsoin sitä vuoden verran, sitten riitti ja erosimme.
Nyt ollut "uusi" mies 6 vuotta ja toivon ettei ole pettänyt. Hän tietää historiani ja on itsekkin tullut edellisessä suhteessaan petetyksi. Kumpikaan emme hyväksy pettämistä. Koskaanhan en voi olla 100% varma, mutta sen mitä miestä tunnen niin uskon että on uskollinen.
Pahempaa on kuitenkin se, että hän valehteli minulle ja väitti, että ei ole pettänyt. Tieto siitä, että se nainen nai mieheni kanssa sängyssämme, käytti kylpytakkiani - aivan liikaa.
En luota mieheeni, mutta asumme edelleen yhdessä.
Voisitko antaa sen anteeksi? Miten sen loukkauksen jälkeen voi olla normaali luottamus? seksielämä?
Anteeksi voi antaa, muttei varmaan koskaan unohtaa. Kova koulu tämä on ollut, mutta lasten takia myös tähän jäin. Uskon, että luottamuksen rakentamiseen menee monta vuotta ja silti voi huonona hetkenä epäillä toista.
Seksielämä on jo ok, eikä se ole se mieheni "ongelma" ollutkaan.
Paljon varmaan auttaa mieheni asenne, tuntuu kuin hän oikeasti ymmärtäisi vasta jälkeen päin mitä tapahtui ja näyttää katumuksensa. On pahoillaan ja yrittää hyvittää.
Mitä olen miettinyt, on: onko mieheni teko vaikuttanut minuun? En ole ikinä ketään pettänyt, mutta onko petetyksi tuleminen alentanut pettämisen kynnystä minulla? Voiko aina ajatella huonona hetkenä, että annan samalla mitalla takaisin tai että minulla on tasoittava vuoro? Vaikka kuinka halveksin toisen toimintaa ja järkevästi ajatellen, en koskaan alentaisi itseäni pettäjän tasolle tekemällä samoin... voiko silti joskus tulla tilanne, jossa mennään yli sallitun rajan vain koska toinenkin on voinut niin tehdä?
oltiin oltu 6v yhdessä, suunniteltu omaa asuntoa ja lapsia.
Silloin luulin että kuolen, en olis ikinä uskonu miehestäni semmoista. Luulin, että siihen vois luottaa 100%. Mies ei rakastunut kaveriini, ihastunut oli hetken. Kun sain asian selville, olisin halunnut puhua asiasta kolmistaan, mut kaveri ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin ja sen jälkeen siitä ei ole kuulunut. Miehelläkin kuva muuttui kaveristani heti kun ei ollut valmis puhumaan siitä mitä oli tullut tehtyä.
Päätettiin sitten, että jatketaan yhdessä ja katsotaan miten menee ja alkaako luottamus kasvamaan takaisin.
Nykyään meillä on oma rivarikolmio, 8kk tyttö ja elämä mallillaan, luottamus on ehkä 98%, mutta uskon että oppi kerrasta, katui niin paljon ja ei meinannut pystyä elämään sen tuskan kanssa minkä oli mulle aiheuttanut. Perhe on kyllä sille niin tärkeä, että uskon ja toivon ettei petä mua enää.
Ja jos niin tekee, se on sit siinä.
Miten sellaiseen suhtautuisi, riippuisi siita missa elamantilanteessa itse olisi.
Jos pettamiseen liittyy salailua ja valehtelua, luottamus yleensa on rakennettava uudestaan ja se on kovaa tyota. Seksista: sukupuolitaudit pelottaisivat.
Mikaan kevyt asia se ei itselleni ja varsinkaan suhteen intiimiydelle olisi. Kyllahan kaikesta selviaa, mutta en oikein jaksa uskoa, etta suhde selviaisi.
Rankka kysymys. Mika sen saa esittamaan?
Moni petetty on saanut apua tasta kirjasta. http://www.amazon.com/Not-Just-Friends-Relationship-Infidelity/dp/07432…
Voi olla, että se ei ole vielä pettänyt, mutta sen tiedän, ettei se ainakaan minua enää rakasta. Vähintään ihastunut toiseen, luultavasti enemmänkin.
Enemmän satuttaa se, että se kuvittelee minun olevan ihan tyhmä, etten näe yhtään mitään mitä silmieni edessä tekee.
No, joku päivä asiat tulee ilmi.
Oli kova sokki joo-o. Nyt asiat paremmin ja aikaa tuosta yli 6v.
mies piti minua aivan tyhmänä ja valehteli päin naamaa.
t.2
on sellainen, etten tiedä varmasti, mutta selviä viitteitä on siihen että jotain peliä on menellään joka minulta yritetään salata.
Jonkinlainen ihastus on ilmassa, enkä tiedä onko molemminpuoleista vai yksisuuntaista ja mistä suunnasta. Ajatus piinaa ja kuristaa kurkkuani päivin ja öin, ja toivon koko sydämestäni ettei mitään vakavaa olisi tapahtunut tai tulisi tapahtumaan.
Seksiä en pysty harrastamaan vaikka en edes TIEDÄ.
siitä voin olla 100% varma. Sillä vain nyt on sellaiset periaatteet. Sitähän ei kukaan voi estää, etteikö toinen voisi rakastua johonkin toiseen. Mutta pettäisi ei.
miehellä OLI...huom OLI.Sitten meni ja petti ja heitti kaikki arvonsa romukoppaan toisen naisen vuoksi.
Miehet on heikkoja,jos sopiva tilaisuus tulee eteen.
ja naiset vielä heikompia, sillä eikös naiset petä vielä enemmän kuin miehet?
mies valehtelee/ jättää kertomatta seikkoja aina kun asia liittyy jotenkin tiettyyn naiseen. Valheet ovat usein hätäisiä ja niillä on lyhyet jäljet.
Tunnen myös tämän naisen, mutta tapaamme melko harvoin. Kun kaikki kolme olemme samassa tilassa, mies on kummallinen eikä katso ketään silmiin eikä puhu sanaakaan naiselle.
Mies oli myös kerran poissa kotoa yötä, ja kertoi sammuneensa jatkoille erään kaverinsa kanssa (ei todellakaan hänen tapaistaan!) - myöhemmin selvisi että tämä nainen oli ollut mukana, mutta mitään ei myönnetä tapahtuneen. Tämän tapauksen jälkeen nainen ei ole ollut yhteydessä minuun, vaikka ennen olimme jonkin sortin kavereita.
nyt onneksi jo ex-mies ja joku onnellinen sai ällön petturimieheni ;)