Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhasta tuli totta!

Vierailija
04.02.2011 |

Tykkääkö täällä joku muu sarjasta? Olen ostanut jopa muutaman tuotantokaudenkin :) vaikka moneen kertaan nähnyt jaksot, tuli päiväsaikaan juuri niihin aikoihin kun olin hoitovapaalla. Lapsikin oppi pian vilkuttamaan Fletcherin tädille ja muistaa sen vielä melkein 10 vuotta myöhemminkin :) Eli tykkään, tykkään!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lepponen ja suhteellisen väkivallaton sarja. Sellanen koko perheen dekkari.

Angela Lansbury on myös hyvä näyttelijä, ihania klassikoita jo 40-luvulta lähtien. Siis elokuvamaailmassa.

Vierailija
2/32 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään. Katsoin kun tuli telkusta jokunen vuosi sitten, joka päivä piti ehtiä ajoissa kotiin katsomaan. Mukavan leppoisa sarja, hyvä pääosanesittäjä ja sopivan rauhallisia murhia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisin kuitenkin murhatuksi tai vähintään murhaepäillyksi. kummallinen tuttavapiiri ihmisellä :/

Vierailija
4/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, että iäkäs kirjailija joutuu jatkuvasti tekemisiin murhien kanssa ja ratkoo niitä. :) Montakohan murhaa minä olen elämäni aikana nähnyt tai ratkaissut... ööö, en ainuttakaan?

Vierailija
5/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt katsoa nyt lohtusarjana vaan ei pysty enää. Liian vanha. Ei toimi.

Vierailija
6/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää. Tuntuu nyttemmin aika yksinkertaiselta ja juonikuvioiltaan köyhältä sarjalta. Lapsena meni täydestä. Vähän samalla tavalla ihmemies ja ritariässä ovat kokeneet kovan inflaation eivätkä jaksa kiinnostaa.

Vierailija
7/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittänyt katsoa nyt lohtusarjana vaan ei pysty enää. Liian vanha. Ei toimi.

Valitettavasti sama :( Mutta esim. Matlock toimii vielä.

Vierailija
8/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RitariÄssä on kyllä kokenut inflaation, muttei Macgyver. Sopivan rauhallinen ja ongelmia ratkottiin muulla kuin silmittömällä väkivallalla. Oli jopa jotain opetuksen tynkää ilman mitää saarnaamista

Vierailija
9/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun ei aina veri roisku ja vaatteet vähene niin että korvia punottaa, voi lastenkin kanssa katsoa.

Takavuosien 80-90 luvun sarja Koira haudattuna saisi kanssa tulla uusintana.

Vierailija
10/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matlock ja MacGyver kestävät vielä katsomista hyvin. Ritäri Ässä ei kestänyt edes silloin ennen, vaikka sillä onkin paras tunnari.

Seuraavaksi vanhenevat käsiin ysärin luottosarjat. :(

Vierailija
11/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kaikista noista vanhoista rikossarjoista, hyvää ajatonta viihdettä. Matlock tuli yhdellä kesälomalla ja tuli katseltua silloin paljon. Tunnari soi vieläkin päässä :)

Vierailija
12/32 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RitariÄssä on kyllä kokenut inflaation, muttei Macgyver. Sopivan rauhallinen ja ongelmia ratkottiin muulla kuin silmittömällä väkivallalla. Oli jopa jotain opetuksen tynkää ilman mitää saarnaamista

MacGyver on yksi suurin inspiraation lähde monelle pikkutytölle ja pojalle lähteä opiskelemaan tieteitä. Näi muistan lukeneeni jostain, joten ei se ihan hömppää ollut.

Vierailija
13/32 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sarja vähän lapsellinen nyt.

Vierailija
15/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö täällä joku muu sarjasta? Olen ostanut jopa muutaman tuotantokaudenkin :) vaikka moneen kertaan nähnyt jaksot, tuli päiväsaikaan juuri niihin aikoihin kun olin hoitovapaalla. Lapsikin oppi pian vilkuttamaan Fletcherin tädille ja muistaa sen vielä melkein 10 vuotta myöhemminkin :) Eli tykkään, tykkään!

Pyöriikö senkin uusinnan uusinnat taas jollain kanavalla?

Itse katselin sitä joskus silloin 80-90 luvulla kun se pyöri ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa. Sen jälkeisistä esityksistä ei mitään havaintoa. Toinen vastaava sarja jota samoihin aikoihin seurattiin oli Matlock. Senkään myöhemmistä vaiheista ei havaintoa.

Vierailija
16/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselin sitä joskus silloin 80-90 luvulla kun se pyöri ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa. Sen jälkeisistä esityksistä ei mitään havaintoa. Toinen vastaava sarja jota samoihin aikoihin seurattiin oli Matlock. Senkään myöhemmistä vaiheista ei havaintoa.

http://www.ampparit.com/tv-opas

Vierailija
17/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friiltä tulee, katsoin juuri eilen.

Vierailija
18/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää tämmönen free on? Mulla noi kaupalliset pikkukanavat tahtoo mennä sekaisin, kun en niitä mitenkään seuraa. Satunnaisesti vilasen kolmosta ja nelosta ja erittäin harvoin kelaan kaikki kanavat läpi yli kymmeneen. Katselen käytännössä ainoastaan Ylen kanavia ja niitäkin nykyään pääsääntöisesti Areenasta.

Vierailija
19/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin Frii-kanava on kanavapaikalla 16.

Vierailija
20/32 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää tämmönen free on? Mulla noi kaupalliset pikkukanavat tahtoo mennä sekaisin, kun en niitä mitenkään seuraa. Satunnaisesti vilasen kolmosta ja nelosta ja erittäin harvoin kelaan kaikki kanavat läpi yli kymmeneen. Katselen käytännössä ainoastaan Ylen kanavia ja niitäkin nykyään pääsääntöisesti Areenasta.

Mitään muuta katsomisen arvoista Friiltä ei tulekaan, mainoskatkollakin mainostetaan aina jotain tosi hämäriä rikosjuttuja tms. Murhasta tuli totta on ihanan väkivallaton ollakseen dekkari ja minusta ne juonikuviot ovat joskus ihan näppäriäkin. Siis ei mitään suurta taidetta, mutta aivan hurmaavaa ajanvietettä ja Fletcher on tosi mukava hahmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme