Murhasta tuli totta!
Tykkääkö täällä joku muu sarjasta? Olen ostanut jopa muutaman tuotantokaudenkin :) vaikka moneen kertaan nähnyt jaksot, tuli päiväsaikaan juuri niihin aikoihin kun olin hoitovapaalla. Lapsikin oppi pian vilkuttamaan Fletcherin tädille ja muistaa sen vielä melkein 10 vuotta myöhemminkin :) Eli tykkään, tykkään!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö täällä joku muu sarjasta? Olen ostanut jopa muutaman tuotantokaudenkin :) vaikka moneen kertaan nähnyt jaksot, tuli päiväsaikaan juuri niihin aikoihin kun olin hoitovapaalla. Lapsikin oppi pian vilkuttamaan Fletcherin tädille ja muistaa sen vielä melkein 10 vuotta myöhemminkin :) Eli tykkään, tykkään!
Pyöriikö senkin uusinnan uusinnat taas jollain kanavalla?
Itse katselin sitä joskus silloin 80-90 luvulla kun se pyöri ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa. Sen jälkeisistä esityksistä ei mitään havaintoa. Toinen vastaava sarja jota samoihin aikoihin seurattiin oli Matlock. Senkään myöhemmistä vaiheista ei havaintoa.
Friiltä tulee, katsoin juuri eilen.
Mikäs tää tämmönen free on? Mulla noi kaupalliset pikkukanavat tahtoo mennä sekaisin, kun en niitä mitenkään seuraa. Satunnaisesti vilasen kolmosta ja nelosta ja erittäin harvoin kelaan kaikki kanavat läpi yli kymmeneen. Katselen käytännössä ainoastaan Ylen kanavia ja niitäkin nykyään pääsääntöisesti Areenasta.
Mitään muuta katsomisen arvoista Friiltä ei tulekaan, mainoskatkollakin mainostetaan aina jotain tosi hämäriä rikosjuttuja tms.
Ai muutkin on tuon suuntaista panneet merkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katselin sitä joskus silloin 80-90 luvulla kun se pyöri ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa. Sen jälkeisistä esityksistä ei mitään havaintoa. Toinen vastaava sarja jota samoihin aikoihin seurattiin oli Matlock. Senkään myöhemmistä vaiheista ei havaintoa.
On tullut Matlock myös muutamaan otteeseen uudelleen?
Miksi Suomessa näytetään aina vain kausia 1-3 kun niitä on kuitenkin tehty 12 + 4 elokuvaa?
Kyllä tuohon maailmaan pääsee sisään kun muutaman jakson katsoo alle.
Kuka katsoo tuon huomennakin? :)
Katselin silloin aina kaikki jaksot kun alunperin tuli telkkarista. Odotin aina sitä päivää kun se tuli. :))
Hercule Poirot myös viihdyttävä. Ei liian raaka.
13:10 se taas alkaa ja illalla uusintana! XD
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lepponen ja suhteellisen väkivallaton sarja. Sellanen koko perheen dekkari.
Angela Lansbury on myös hyvä näyttelijä, ihania klassikoita jo 40-luvulta lähtien. Siis elokuvamaailmassa.
Ammattitaitoa sarja alusta loppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloitus on helmikuulta 2011.
Eilen olikin melkoinen jet set - jakso :D