Karita Tykän mauttomat kommentit siskon kaksosten kuolemasta
Minulle jäi ainakin paha maku suuhun siitä, että Karita Tykkä kokee tarvetta kertoa sisarensa asioista julkisuudessa (sisar ei käsittääkseni ole julkisuuden henkilö).
Jos olisin itse menettänyt kaksoseni hiljattain, enpä haluaisi lukea siitä julkkissiskoni vuodatuksia lehdissä, ja kuinka se on saanut HÄNET arvostamaan omaa vauvaansa vielä enemmän jne.
Todella, todella typeriä kommentteja Karitalta...
Kommentit (29)
Tämä Karita Tykän sisko siis? Ovatko antaneet mitä "olemme siskoja"-yhteishaastatteluita? Jos ei ole ollut julkisuudesssa, niin silloin minusta tämä lasten kuolemakaan EI TODELLAKAAN kuulu julkisuuteen. Miettikää omalle kohdallenne, olette ihan tavallinen Maija Meikäläinen ja yht äkkiä täysin tuntemattomat ihmiset saisivat tietää lehtien palstoilta, mikä ikävää teille on tapahtunut.... En ymmärrä miksi Karitan pitää antaa aiheesta kommenttia...
Ja olen satavarma, että Karita on saanut siskoltaan luvan asiasta kertomiseen. Se voi tuossa tilanteessa olla helpotuskin kun ei itse tarvitse enää jokaiselle erikseen tragediaa kertoa. Juttuhan oli todella hyvä, eikä kommentit olleet mielestäni alkuunkaan mauttomia.
Jaksamista Karitalle ja perheelle.
Ymmärsin jutusta, että Karitan äiti tuli hoitamaan Karitan lasta, koska Karitalla on tämän asian takia niin raskasta.
toivottavasti tukevat siskoakin hänhän se lapsensa on menettänyt.
Minä en nähnyt tätä samalla tavalla, en siis nähnyt Tykän lausunnoissa mitään pahaa. Luulen että siskolta on lupa asian kertomiseen, samalla tavalla kuin Johanna Pakonen kertoi kaksosten menetyksestä. Sisko voi ajatella että helpoimmalla pääsee kun asia kerrotaan lehdessä, eikä tulla utelemaan häneltä mites raskaus/vauvat jaksaa. Karita Tykkä ei muuten ole ikinä antanut mitään skandaalinkäryisiä juttuja lehdille, aikas hiljaa on ollut yksityiselämästään. En jaksa uskoa että olisi nyttenkään alkanut antamaan juttuja joita ei ole tarkkaan sovittu perheen kanssa.
ole ollut julkisuudessa koskaan. Muistaakseni yhden kuvan näin hänestä sillon kun voitto missikisoista tuli.
Sisko on entinen luokkakaverini, lämpimiä ajatuksia sinulle. Elämä on joskus niin kamalan julma!
Annan hienosta jutusta kuuluu selvästi siskosten syvä keskinäinen yhteys ja ilo yhtaikaisista raskauksista. Ja tämä varmasti iso suru myös Karitalle - häneltä kuolivat siskonpoika ja -tyttö, hänen pojaltaan kaksi serkkua yhtaikaa.
Yhtä lehtijuttua tuskin voi sanoa asian revittelyksi, ip-lehdissä vain siksi, että ovat jatkaneet Annan juttua ilman yhtään omaa kommenttia Karitalta.
Sisko varmasti antanut luvan, eihän kukaan muuten tuollaista juttua antaisi.
Karita on julkisuuden ammattilainen. Tasan tarkkaan on pyytänyt valmiin jutun nähtäväksi ennen sen julkaisua ja siihen on tehty tarvittavat / mahdolliset muutokset. Jonka jälkeen Karita on vasta artikkelin hyväksynyt.
Tässä sen näkee, miten ihmiset suhatutuvat kuolemaan. Joidenkin mielestä se pitää salata!? Miksi?
Ystävälläni kuoli vauva juuri hiljattain, yhdessä on surtu ja puhuttu. Päällimmäisenä on se, ettei kyseessä ole mikään salaisuus, mistä pitäisi vaieta. Ei vauvansa menenttänyt äiti sellaista halua!
Kyseinen ihminen on myös tosi onnellinen minun lapsistani, huomioi heitä ja pitää heitä suurena lahjana. Ei minun lapseni ole häneltä pois, päin vastoin!
Toivon hänellekin omaa, elävää pikkuista.
Voimia Karitan siskolle, Karitalle ja muille läheisille.
Narsisti-sisko karita suree ja hakee huomiota julkisuudessa. Lapsensa menettänyt sisko ei karitan ulostulosta hyödy mitenkään
sisarensa asioista sanaakaan.
No, toivottavasti tämä ei riko siskosten välejä. Itse en ihan heti antaisi anteeksi, jos olisin karitan sisko..