Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Pitääkö yhdynnässä tosiaan olla alapää paljaana. En haluuu...!
Varma Tieto kirjoitti:
Jos synnytät kyllä paljaana, muut voivat olla pukeutuneina.
Ei, vaan solidaarisuussyistä kaikki synnytyssalissa ovat alasti.
hyvä ku heräsit asiaan ajoissa. pidä silmällä ettei vaihda lasta toiseen tai varasta sitä kakanpökälettä mikä tulee aika varmasti kans puskiessa.
Elämä on aina ihanaa! Älasti tai ilman. Synnytetty on koko sali täynnä ja näytetty kaikille,
Tää kyllä nauratti. Kyselijä on vitsiniekka. Vastaan et ei kai jos ei halua.
Missä on vanha kunnon "Lääkäri vit tui lee sektiossa" -ketju
Minkä helvatan takia tämä ei poistu, vaikka monet muut -mielenkiintoisemmat - häviää?!
Ei....mitä?! Ei, ei kai? Ei tarvi. Ei. No sitten en kyllä synnytä. Ei, kun nyt hei, perutaan heti tää koko juttu. Ei me tästä sovittu! Ei, ei minähän en alapäätäni paljastele, mikä on ettei tästä puhuttu etukäteen, siis mitä!! Housut pois? Ei, ei missään nimessä.
Ei poistu, harmitonta huumoria. Kuten harmittomat jutut muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Alapää verhotaan erityiseen synnytystelttaan ja silmälapuin varustettu kätilö avustaa käsikopelolta. Tämä on välttämätön varotoimi, koska kätilöiksi ja synnytyslääkäreiksi valikoituu enimmäkseen tosi perverssiä porukkaa. Isähän on mukana synnytyksessä sen takia, etteivät miespuoliset lääkärit tai kätilöt pääse käyttämään tilaisuutta hyväkseen ja työntämään penistään synnyttäjän vaginaan. Etkä ole ap todella kuullut tästä synnytysteltasta? Jossain sairaaloissahan synnytyksiä hoitava henkilökunta myös sokaistaan.
Kehittyneemmissä maissa ei kätilöitä olekaan, vaan robotti hoitaa homman. Robotti tottelee synnyttävän käskyjä ja osaa tässä vaiheessa 16 kieltä. Se ei kuitenkaan puhu.
Ei ole pakko muuten kuin alatiesynnytyksessä. Vauva jää muuten housuihin jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvatan takia tämä ei poistu, vaikka monet muut -mielenkiintoisemmat - häviää?!
Paska on ja pysyy, kaikki ketjut joissa on asiaa poistuu. Mitä enemmän faktaa, sitä varmemmin poistuu, näinhän se sensuuri toimii.
karvaset emattimet pistas kieltaa lailla, hyi ....kuvottavaa.
Voi kai sen pask... korjaan, vauvan housuunkin tehdä.
Anteeksi mutta oletteko huomanneet että teillä on vauvat housussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska on ja pysyy, kaikki ketjut joissa on asiaa poistuu. Mitä enemmän faktaa, sitä varmemmin poistuu, näinhän se sensuuri toimii.
Tämän ketjun lisäksi pysyy jatkuu korvaa sana pierulla, vaikka olen tehnyt siitä niin monta poistoilmoitusta, että en edes muista. Mitä se osoittaa ylläpidon kehitystasosta, jos huumori on jäänyt anaalitasolle? Tai no, ollaanhan tässä ketjussa jo genitaaleissa.
Että minä niin kaipaan vanhaa Marttapalstaa, jossa kukki sekä huumori että asialliset ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta oletteko huomanneet että teillä on vauvat housussa?
Ei sitten millään malta: Oletteko huomannut, että teillä on vauva(t) housuissa. Olettaen, että synnyttäjiä on vain yksi, mutta housut tavallista mallia.
Tietenkin. Olin ilman housuja silkasta solidaarisuudesta tyttöystävääni kohtaan. Sinänsä hyvä, koska molemmilta tuli samalla paska kun lapsikin syntyi. Myöhemmin tosin selvisi, että melkoisen tumma kaunis pienokainen ei ollutkaan minun. Se vähän jäi harmittamaan ja erohan siitä tuli, mutta olen nyt yhtä kakkantamis kokemusta rikkaampi
Vierailija kirjoitti:
en kestä, ei saa naurattaa tällee!!
Ei suinkaan se sinne mennytkään kasvamaan housut jalassa. Ole ihan niinkuin aloittaessa.
Kiinteytyikö sun sierain takaisin entisiin mittoihin, vai jäikö lerputtamaan? Kävitkö kirurgilla korjailemassa, silleen "muutama tikki isää varten"?