Voi kun mulla olisi
äitikavereita, nytkin perjantai-iltana olisi kiva tehdä lapsen kanssa jotakin kivaa, mutta keillään kavereilla ei ole lapsia.
En muuten ole kovin sosiaalinen, mutta olisi kiva, että lapsella olisi edes joskus leikkiseuraa.
Kommentit (10)
Ootko kokeillut esim. mannerheimin lastensuojeluliiton perhekahviloita, sinne voit mennä ja tutustua muihin pienten lasten äiteihin. Ja kun kevät koittaa, voitte mennä leikkipuistoon, kummasti kaksi leikkivää lasta kirvoittaa äiditkin keskustelemaan hiekkalaatikon reunalla. Vaatii vähän vaivaa, mutta kyllä se siitä! Ei mullakaan ennen lapsen tuloa ollut yhtään vauvaperhettä tuttavapiirissä.
onko nää kahvilat auki v.loppusin ja iltasin töissä meinaa menee koko päivä?
T:2
noin olikin, mutta nyt lapsi jo 3,5-vuotias ja itse olen päivät töissä ja poika hoidossa, niin vauva-ajan kaverti jääneet ja uusiin ei tutustu millään, kun kaikilla arkista ja kiire.
Ja inhoan tuollaisia perhekahviloita jne.
-ap
on saman ikänen poika ku mulla, meillä kanssa päivät menee töissä ja päiväkodissa, nyt sairaslomalla ku poika kipeä
et tekin asuitte jossain kaukana.
-ap
keravalla asutaan eli junal sellaset 20 minuuttia helsingistä :)
tosin mul ei oo ees kavereita, mut ois kiva et ois joku kaveri jolla olis suurin piirtein saman ikänen lapsi ni vois aikuiset kahvitella ja lapset leikkiä, mut joutuu tyytyy siihen et ollaan lapsen kaa kahestaan...