Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovat! Selittäkää minulle, että miksi

Vierailija
04.02.2011 |

usein niille "uskonnottomilla" ihmisillä pyyhkii hyvin elämässä ja heillä riittää onnea, kun taas minunlaiseni perus-uskova kohtaa jatkuvasti suuria murheita? Eikö Jumala pidä minusta?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhutaan helvetistä ja taivaasta...niin kuka sinne helvettiin ja kadotukseen joutuu, jos kerran kaikki synnit saa anteeksi joko elämässä tai sitten taivaanporteilla?? mikä on sellainen synti jota ei anteeksi saa ja joutaa suoraan manalaan??? olen tavis uskovainen ja silti tämä kysymys minua mietityttää jatkuvasti!?

synnit saa anteeksi jos katuu ja pyytää niitä anteeksi.taivaanportilla on kyllä on turhan myöhäistä pyydellä mitään anteeksi,kyllä se parannus ja anteeksi pyytely pitää tehdä eläessä! Pyhänhengen pilkkaa ei saa anteeksi,näin olen kuullut.

no mutta oletetaan, että anteeksi pitää pyytää eläessään, niin siltikin kaikki pääsisi taivaaseen? :D tietysti ideana on oikeasti katua tekojaan. mut emmä haluu taivaaseen jossa on murhaajia ja raiskareita!!!

Vierailija
22/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhutaan helvetistä ja taivaasta...niin kuka sinne helvettiin ja kadotukseen joutuu, jos kerran kaikki synnit saa anteeksi joko elämässä tai sitten taivaanporteilla?? mikä on sellainen synti jota ei anteeksi saa ja joutaa suoraan manalaan??? olen tavis uskovainen ja silti tämä kysymys minua mietityttää jatkuvasti!?

synnit saa anteeksi jos katuu ja pyytää niitä anteeksi.taivaanportilla on kyllä on turhan myöhäistä pyydellä mitään anteeksi,kyllä se parannus ja anteeksi pyytely pitää tehdä eläessä! Pyhänhengen pilkkaa ei saa anteeksi,näin olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uuden testamentin Kirje roomalaisille. Sieltä saatte vastauksia.

Vanhan testamentin Saarnaajan kirja on myös ihan mielenkiintoista tekstiä ap.lle.

Vierailija
24/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia suuria murheita sinulla on?

Ihan vain uteliaisuuttani tiedustelen.

Vierailija
25/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein niille "uskonnottomilla" ihmisillä pyyhkii hyvin elämässä ja heillä riittää onnea, kun taas minunlaiseni perus-uskova kohtaa jatkuvasti suuria murheita? Eikö Jumala pidä minusta?

Vierailija
26/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. entinen aivopesty "kristitty"

Vierailija
27/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uuden testamentin Kirje roomalaisille. Sieltä saatte vastauksia. Vanhan testamentin Saarnaajan kirja on myös ihan mielenkiintoista tekstiä ap.lle.

Muistakaa että ihminen kokosi raamatun. Oletusten määrä onkin valtava tällaisessa kirjallisuudessa. Ei ole olemassa täydellistä profetiaa eikä sellaista tule. Uskoa ihminen saa vaikka aidanseipääseen kun ei aiheutaitselleen ja lähimäisilleen vaaraa.

Vierailija
28/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta näihin uskoa koskeviin kysymyksiin on syytä vastata vain uskovien.raamattu on se paikka josta haetaan vastaukset.jos taas ei halua Jumalan sanan mukaan toimia,neuvoa voi kysyä vaikka rallikuskilta kilparatsastajalta tai jehovan todistajilta...jkärsimys kuuluu elämään.usein itseaiheutettua paljon,ainakin itselläni.osa kivuista kasvaa hiljaa vierelläni ja en voi kaikille asioille mitän.esim.lapsuudelleni ym.kipeille asioille.luepa PSALMI 73!!!!VAU MIKÄ TEKSTI!!!kaikkien kivut/ongelmat ei näy päälle

Vierailija
29/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä yksi idioottimaisimmista sanonnoista ikinä!

En tiedä pitääkö sanonta paikkansa että kenellekään ei anneta enempää kuin hän pystyy kantamaan.

Vierailija
30/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös uskovainen. Oletan, että elämässä ei ole tarkoituskaan päästä ihan helpolla ja arvelen, että vaikeuksilla Jumala haluaa kasvattaa meitä. Itse vaan kuin ei sitä kasvuaan näe eikä kasvatusta useinkaan ymmärrä, niin pahaltahan se tuntuu. Mutta sitten Taivaassa saa varmasti vastauksen kaikkiin kysymyksiin ja ymmärtää miksi jotkin ikävät asiat ovat tarpeen olleet. Uskon, että kyllä Jumala todella rakastaa ihmisiä, ihmiset vaan eivät usein tahdo Hänen rakkauttaan ja huolenpitoaan vaan mieluummin säheltävät itse.

Vierailija
31/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös uskovainen. Oletan, että elämässä ei ole tarkoituskaan päästä ihan helpolla ja arvelen, että vaikeuksilla Jumala haluaa kasvattaa meitä. Itse vaan kuin ei sitä kasvuaan näe eikä kasvatusta useinkaan ymmärrä, niin pahaltahan se tuntuu. Mutta sitten Taivaassa saa varmasti vastauksen kaikkiin kysymyksiin ja ymmärtää miksi jotkin ikävät asiat ovat tarpeen olleet. Uskon, että kyllä Jumala todella rakastaa ihmisiä, ihmiset vaan eivät usein tahdo Hänen rakkauttaan ja huolenpitoaan vaan mieluummin säheltävät itse.

Henkimaailmassa saamme tietää ja saamme vastauksen kysymyksiin.

Vierailija
32/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paikkaa minne me kuoleman jälkeen pääsemme jos kuolemme uskossa Jeesukseen.

Vierailija
33/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun parikin ystävääni sanoivat suoraan, että uskonto on mielisairaus.

He puhuivat suoraan, eivätkä kaunistelleet ollenkaan, että koko uskontotouhu on oikeasti insane.

Vierailija
34/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta näihin uskoa koskeviin kysymyksiin on syytä vastata vain uskovien.raamattu on se paikka josta haetaan vastaukset.jos taas ei halua Jumalan sanan mukaan toimia,neuvoa voi kysyä vaikka rallikuskilta kilparatsastajalta tai jehovan todistajilta...jkärsimys kuuluu elämään.usein itseaiheutettua paljon,ainakin itselläni.osa kivuista kasvaa hiljaa vierelläni ja en voi kaikille asioille mitän.esim.lapsuudelleni ym.kipeille asioille.luepa PSALMI 73!!!!VAU MIKÄ TEKSTI!!!kaikkien kivut/ongelmat ei näy päälle

rakkaus ei hyljeksi ketään uskontoon ja rotuun katsomatta.

Uskovaisen vastaus on usein paatosta eikä johda oivaltamaan kaikkea sitä mitä Jumala oikeasti on. Uskovainen syrjii muiden näkökantoja ja elämän ohjeita, ne ovat aina vääriä ja saatanasta. Uskovainen ei anna arvoa muille ihmisille koska he ovat vain kelvollisia Jumalalle tai näin he uskovat. He pilkkaavat rekkakuskien ratsastajien ja muiden uskontojen neuvoja. Eli niillä ei ole mitään arvoa itse uskovaisen neuvon rinnalla.

Vierailija
36/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan Raamaun sanoin "etsikää ensin jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin kaikki muu annetaan teille".

Eli sinun pitää etsiä sitä kuin maahan kätkettyä aaretta.

Voit itse miettiä miten se sitten käytännössä tapahuisi.. eli mitä luulet?

Vierailija
37/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimalla Jumalan sanaa ja elämällä sen mukaan. Olen saanut sen mitä olen halunnutkin.

30.

Vierailija
38/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimalla Jumalan sanaa ja elämällä sen mukaan. Olen saanut sen mitä olen halunnutkin. 30.

31.

Vierailija
39/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paikkaa minne me kuoleman jälkeen pääsemme jos kuolemme uskossa Jeesukseen.

Taivas on henkimaailmaa ei siellä eläviä ole.

Vierailija
40/93 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan Raamaun sanoin "etsikää ensin jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin kaikki muu annetaan teille". Eli sinun pitää etsiä sitä kuin maahan kätkettyä aaretta. Voit itse miettiä miten se sitten käytännössä tapahuisi.. eli mitä luulet?

on teissä itsessä. Teidän sisimässä sieltä löytyy vastaus myös kärsimykseen.