Kumma juttu Vauva-lehdestä
Kun tuolta sivun vasemman laidan valikosta klikkaa "Tilaa lehti" niin sieltä saa tilattua 9kk lehdet hintaan 29,90e. Mutta noissa pyörivissä/rullaavissa mainoksissa on 9kk lehdet 33e... Huijaustako? Heh, säkästä kii kumman valkkaa... SitteVauva-lehden välissä on lahjalehti-tilaus-ystävälle 9kk lehdet 52e!!!!!!!!! Ja siinä muka SAA lahjaksi itelleen ne Brion kärryt ja hakan... mutta ei niitä SAA. Niistähän joutuu maksamaan...
Kommentit (10)
Kuulostaa kyllä oikeesti oudolta... Täytyyki olla tarkkana milä hintaa sitä lehtee ostaa!
Miten muuten onkin tuollain noi hinnat! Ja tarkistin Vauva-lehden välistä, niin siinä lahjalehtijutussa oli että se lahja tulee maksaa itselle 0e!! Vaikka sehän velotaan sitte siinä tilaushinnassa 56e ainakin osittain!
Miten muuten onkin tuollain noi hinnat! Ja tarkistin Vauva-lehden välistä, niin siinä lahjalehtijutussa oli että se lahja tulee maksaa itselle 0e!! Vaikka sehän velotaan sitte siinä tilaushinnassa 56e ainakin osittain!
Mutta meille ollu hyötyä paljonkin. Kaks kaukaloa ollaan saatu tilaajalahjana.
1.tilaus: 16 lehteä+ brio kaukalo 88€
2.tilaus: 15lehteä+ brio kaukalo 85€
Eli siis kaukalo halvemmalla kuin kaupasta + kaupan päälle lehdet :)
taidanpa tilata jonkun muun lehden seuraavalla kertaa.
Mutta meille ollu hyötyä paljonkin. Kaks kaukaloa ollaan saatu tilaajalahjana.
1.tilaus: 16 lehteä+ brio kaukalo 88€
2.tilaus: 15lehteä+ brio kaukalo 85€Eli siis kaukalo halvemmalla kuin kaupasta + kaupan päälle lehdet :)
Kieltämättä ihan hyvät kaupat! Mutta nää on kyllä silti nyt tosi harhaanjohtavia nää tänhetkiset kolme eri hintaa... -ap-
mä jatkoin juuri kestotilausta ja maksoin vuodeks eteenpäin hintaan 75€. Olisi jo kannattanut perua ja tilata kohta uudestaan ja välillä ostaa muutama lehti kaupasta.
mä jatkoin juuri kestotilausta ja maksoin vuodeks eteenpäin hintaan 75€. Olisi jo kannattanut perua ja tilata kohta uudestaan ja välillä ostaa muutama lehti kaupasta.
Kallista, kallista! Tässä on kyllä joku huijauksen maku, vaikka noi hinnat onkin "tarjouksia...".
Soita niiden as.palveluun ja sano että otat 9kk hintaan 29,90 :DDD
Aikamoiset sempalot noilla hinnoilla....