Aarrgghh!!! Mitä vastaan viestiin??
Laitoin lapsen isälle viestin, että "haluatko käydä katsomassa kun ---- kävelee?"
Vastasi siihen, että "voisi sitä yrittää keretä viikonlopun aikana :) "
Miks mulle tulee HETI reaktio, että vittu, jos sitä tarttee kauheesti yrittää, niin antaa olla. Että taitaa olla taas "kiireitä" pe ja la, että ei ees lastaan voi tulla kattomaan!
Vaikka toisaalta tuo viestihän on ihan mukava, mutta ois kiva saada semmonen viesti vaikkapa, että "tottakai! :) "
Että näin tulehtuneet välit meillä (minulla) on! :(
Kommentit (34)
Aika mustavalkoinen ajattelutapa sulla.
Eikö se viesti ollut juuri että yrittää tulla, miksi hän olisi enempää tilivelvollinen menoistaan ja niiden mahdollisesta perumisesta.
Jos onnistuu muuttamaan suunnitelmansa niin hän on tulossa, eikö? pitääkö se sulle rautalangasta vääntää?
Ei miehet pysty ajattelemaan kaikkia koukeroita joita sun miele vistissäsi pitäisi lukea, anna ukko paralle muutama valmis viestipohja niin osuu oikeaan.
Ei halua kertoa mitä menoja on, tai ei ole vielä varma onko niitä menoja (esim. omalla miehelläni saattaa tulla työkeikkoja lyhyelläkin ajalla).
Hän vastasi sinulle mielestäni ihan nätisti!
Kukaan ei ole sinua nimitellyt idiootiksi, mutta hieman vihaselta kyllä vaikutat. Miten rankkaa sinulla muuten on? Jäikö paljon hampaan koloon?
Puoliksi isättömänä tiedän, että vaikka isä kävisi kuinka harvoin ja vain silloin kun itse haluaa, se on silti lapselle tärkeää. Tee kaikkesi ettet pilaa sitä.
yhtään liioittelematta. Niin rankkaa, että olen nyt näin vihainen vieläkin etten siedä mitään!
Kaikki jäi hampaankoloon, mistään ei pystytty puhumaan (mies ei halunnut), kaikki jäi selvittämättä.
Ja ei, en ollut ennen eroa tällainen. Olen ollut joskus ihan hauska ja huumorintajuinen, yksi äijistä. Nyt on enää narttu jälellä.
Mut jos kerta haluaa tulla, niin MIKSEI voi vastata, että tottakai tulen, tai edes, että yritän tulla??
Kuulostaa vaan NIIN selkärangattomalta, että VOISIN yrittää tulla!! Voisin, jos mua huvittaa, haluttaa, jne.
Niin se vaan menee noiden miesten kanssa, tulevat kun haluavat, kun se sopii jne.
Tiedän hyvin tunteesi äitini kautta. Hän on ollut koko elämänsä yksinhuoltajani ja isääni tosiaan näin silloin kun hänelle sopi!
Mutta olen kiitollinen, että kuitenkin näin/näen!
Mies ei ehkä halua näyttää sinulle enää tunteitaan, joten vastaa hyvin asiallisesti ja niin ettei aiheuttaisi sinussa reaktiota suuntaan tai toiseen. Vaikka taas yleensä miehet vastaa viestillä kiiressä ja ei todellakaan paljon mieti mitä kirjoittavat! Eli ei kannata hirveesti analysoida.
Minkä ikäinen olet? Rankkaa varmasti on, jos/kun olet siis yh? Kyllä se helpottaa kun lapsi kasvaa. Sulla on paljon käsittelemistä vielä jäljellä. Lainaa kirjastosta jotain aiheeseen liittyviä kirjoja. Onko sulla hyvää ystävää, jonka niskaan voit rankkuutesi kaataa?
tartte tosiaan mitään koukeroita ajatella, vois vaikka ennemmin vastata pelkästää "joo" tms. Pistää vaan periaatteesta vihaksi tuo "voisin", vittu sillä on ollu aina valinnanvaraaa että viittiikö ja voiko ja huvittaako yrittää.
Enkä tosiaan ole mikään teini, vaan älyttömän vihainen, enkä näköjään ollenkaan valmis mihinkään aikuiseen kanssakäymiseen vielä. Lapsi on vuoden ikäinen.
Pitää lähteä tuonne umpihankeen työntämään rattaita, että saa purettua enimmät. Sit saa taas ihana isi olla ihan rauhassa.
miksi lapsen isä pitää tekstiviestillä kutsua katsomaan lapsen kävelyä?
siis miksi sen ikäisen lapsen vanhemmat eivät ole enää yhdessä? koska erositte? miksi? vai hankitko lapsen ilman miestä?
ja onko lapsesi onnellinen ?
Haluaisin kyllä tietää onko enemmän lapsia. En halua nimikirjaimia laittaa
nimikirjaimet? Tai siis onko sillä miehellä useampi lapsi?
miksi lapsen isä pitää tekstiviestillä kutsua katsomaan lapsen kävelyä?
siis miksi sen ikäisen lapsen vanhemmat eivät ole enää yhdessä? koska erositte? miksi? vai hankitko lapsen ilman miestä?ja onko lapsesi onnellinen ?
Luin uudelleen viestit mitä laitoin hänelle, ja itseasiassa ne eivät olleet mitään kauhean ilkeitä edes. Se mies vaan on vähintään yhtä herkästi provosoituva kuin minä...
Sanoin siis sille, että jos ei tiedä sen tarkemmin että pääseekö, niin sitten ei tule (on tulossa kuitenkin ensi vkl sovittuun aikaan) ja sillä selvä. Minä en ala päivystämään sitä hetkeä, että mies vaan ilmottaa että nyt voisi tulla!
Itse on tosiaan tyytynyt siihen, että näkee vain kerran kuussa, koska useammin ei pysty lupaamaan että on vapaalla! Saattaa kuulemma olla töitä. (Ei ole ollut kertaakaan töissä viikonloppuisin.)
Asiat voi sanoa suoraan.
Nyt tekis mieli huutaa, että: no voi perkele, yritätkö vaiko etkö, ehitkö vaiko etkö???
En oo niin tyhmä, ettenkö tajuiais että yllätyskutsut ei aina käy.
Ja jos oikeesti haluaa tulla ja haluaa yrittää, niin miksei voi sanoa, että yrittää perua menot ja tulla??
No, mä oonkin vihainen ja katkera idiootti.