Aarrgghh!!! Mitä vastaan viestiin??
Laitoin lapsen isälle viestin, että "haluatko käydä katsomassa kun ---- kävelee?"
Vastasi siihen, että "voisi sitä yrittää keretä viikonlopun aikana :) "
Miks mulle tulee HETI reaktio, että vittu, jos sitä tarttee kauheesti yrittää, niin antaa olla. Että taitaa olla taas "kiireitä" pe ja la, että ei ees lastaan voi tulla kattomaan!
Vaikka toisaalta tuo viestihän on ihan mukava, mutta ois kiva saada semmonen viesti vaikkapa, että "tottakai! :) "
Että näin tulehtuneet välit meillä (minulla) on! :(
Kommentit (34)
Lapsen kannalta on parasta ylläpitää asiallisia välejä. Eikä miehen viesti kovin paha edes ollut, vaikka vastauksen olisi voinut muotoilla paremmin.
et tiedä tulehtuneista väleistä mitään!
turhaan vedit herneet nekkuun!
Taidan vaan vastata, että "elä yritä liikaa ettei käy kunnon päälle". Vittu että mua vituttaa moinen asenne siinä miehessä!!! Ollaan niin rentoa ja katellaan ja palaillaan ja aaaaaaeregjhörghjks
"Se olisi erittäin mukavaa. Ilmoittelehan sitten"
"joo. ihan miten ehit ja kerkeet. kävelee se myöhemminki."
Jos mies ei ole kiinnostunut lapsesta niin antaisin olla. Vai onko tässä taustalla jotain suhten uudelleen lämmittämistä tms
Musta voisit vähä tsempata kun kerta lapsenkin teitte.
Mies vaan näkee niin harvoin lastaan, vaikka tiedän että haluaisi useammin. Toisaalta, itepähän halusi ne tapaamisajat jotka sovittiin...
Laitoin sille kyllä vielä viestin, jossa ilmaisin ärtymykseni. Vittu miten selkärangattoman kuulonen tyyppi se on >:(
se, että yleensä pyysin kattomaan. Jos vastaus on tota tyyliä, niin saa pitää tästä lähtein tunkkinsa.
eikä nyt varmaan ainakaan tule,kun äksyviestejä laittelit.lapsen parhaaksi
miehelle valittaminen ei ainakaan tule.
Sun velvollisuus on pitää huoli että lapsi oppii tuntemaan isänsä. Ja itepä oot sen isän lapsellesi valkannut.
että oppii tuntemaan lapsensa. Äidin velvollisuus on sallia se ja toki myötävakuttaakin, mutta väkisin ei äiti voi pakottaa isää tuntemaan lastaan.
Keksii syitä, millä sais miehen käymään ja siinä vois sitten vaikka aikuisten kesken tapahtuakin jotain..?
Siis ei mua haittaa, kuullostaa vaan vähän siltä..=)
Ei ihme että puolisot eroavat niin helposti jos tällaiset asiat ovat "tulehtuneita".
Kuuntele itseäsi:
-mulle tulee HETI reaktio, että vittu...
-ois kiva saada semmonen viesti...
-ei ees lastaan voi tulla kattomaan!...
minä minä minä minä
Entä jos ex-miehesi todella tarkoitti että yrittää järjestää aikaa tulla katsomaan lasta, eikä sitten mitään sen enempää.
Kyllä minäkin joudun yrittää järjestää aikaa kaupaasa käyntiin, muttta ei se tarkoita että vittu en jaksa edes lapsiani ruokkia.
en halua siihen mieheen koskea pitkällä tikullakaan.
haluaisin vaan jakaa noita lapsen kehityksen askeleita sen isän kanssa. no, käveleehän tuo lapsi toivottavasti myöhemminkin...
voi helvetti että mua suututtaa! jos sillä on kerta menoja jo sovittuna, niin luulisi varsinkin sitten tietävän ehtiikö vaiko eikö ja sitten reilusti sopii jonkun ajan tai sanoo suoraan ettei ehi!
ei näissä viesteissä mitään tulehtunutta ookaan, vaan välit on muista syistä hyytävät. Ja sit sen takia pienikin tietty sävy saa mut ihan raivoihin.
Esim. erotessa (lapsi oli 1 kk:n ikäinen kun mies petti ja jätti vaikka naimisiin oltiin tosissaan menossa) hän vain hymyssä suin totesi, että "no, sen lapsen kasvattaa joku muu ja nythän mä pääsen truckers-festareille" yms yms
Jääny NIIN paha maku suuhun, että pthyi!
Mun mies laittais just tuollaisen viestin takaisin, siinä tapauksessa että olis jo sopinut jotain menoa, mutta haluaa yrittää perua kyseiset menot että pääsee lasta katsomaan!
Eli minun mieheltä tuo olis ainakin positiivinen viesti! Ja olisi siis asiasta hyvinkin kiinnostunut.
Ei todellakaan tulisi mieleeni käyttäytyä ja kirjoitella noin kuin sinä teit...
Sinun kannattaa hakea apua tuohon katkeruuteen. Teidän pitää kuitenkin yrittää tulla toimeen mahdollisimman hyvin jatkossa, ja tilanne vaan mutkistuu, kun lapsi oppii puhumaan jne.
Selvitä tilanne itsellesi! Ei tuohon pitäisi ihan noin voimakkaasti minusta reagoida. Selvästi sinulla on hampaankolossa jotain, mutta siitä pääsee ajan ja keskustelun avulla yli!
älä vastaa mitään.ei kai siihen vastausta odotakaan.