G:Suuri unigalluppi!
Unet ovat suuri osa alitajuntaamme. Unista saa viestejä, jos niitä osaa tulkita.
Itse en osaa, mutta kysynkin, millaisia unia näet eniten? Mitä niissä tapahtuu tai mikä on niille tyypillistä? Osaatko itse sanoa ,miksi niin?
Olisi hienoa, jos joku unien tulkitsija liittyisi joukkoon sitten tulkitsemaan.
Kommentit (5)
äärettömän aktiivinen yöelämä. Uni alkaa heti kun laitan silmät kiinni ja kestää koko yön, muistan yleensä suurimman osan unesta, joskus kirjoittelen niitä muistiin.
Niissä tapahtuu aina hirveästi, kuin eläisi jotain virtuaalielämää. Unet ovat tietyn tunnelmaisia tai käsittelevät tiettyjä aiheita aina kausittain. Yksi teema kuitenkin toistuu: näen usein unia aaveista ja paikoista joissa kummittelee.
En osaa sanoa miksi alitajuntani on näin vilkas. Pääni on hereilläollessakin kuumana ja minulla on äärettömästi alaa valtaava mielikuvitus.
monia erilaisia asioita, jotka toistuu unissa.
Tällä hetkellä on sellainen kausi, etten muista uniani niin hyvin. Yleensä olen muistanut paremmin.
Yksi tosi pelottava uni on sellainen, että tiedän nukkuvani ja haluan herätä. Unessa on jotain pelottavaa tai outoa ja yritän herättää itseni. Sitten herään, tai "herään", nipistän itseäni tai näen taas jotain omituista ja tajuan olevani edelleen unessa. :/
Tämä saattaa toistua monta kertaa ennen kuin oikeasti herään. Välillä täytyy tosissaan huutaa itselle, että "NYT XXX HERÄÄT!" ja oikein ponnistaa.
Se on tosi pelottavaa, kun välillä se valeherääminen tapahtuu ihan samassa paikassa, missä oikeastikin olen ja luulen oikeasti olevani hereillä. Ja sitten tulee jotain pelottavaa. :(
Oikein selkäpiitä karmivaa. Uskallankohan nukkua... :/
Olen jossakin minulle vieraassa paikassa tai sitten toisaalta tutussa paikassa, joka on muuttunut, mutta rakennukset, talot, tiet ja eksyminen ovat asioita, jotka sattuvat minulle tosi usein unessa. Miksiköhän?
ex-mieheni jaa minua takaa ja koittaa tappaa. Erosin väkivallan takia enkä uskalla uuteen suhteeseenkaan alkaa:(
aluetta mulle, ettei tulisi mieleenikään niitä edes anonyymina paljastaa...