Ja Satuhäät 3.2.
Kommentit (138)
juhlaparin näköiset olivat varmasti.
Minä en löytänyt morsiamseta äkkiä mitään aitoa. Hän oli vaivaantunut tai vaivaannuttava koko ajan. Ja väri oli kyllä huikaiseva, varmaan tosi terveellinen rusketus. Tämä "rokkari" oli lähinnä pöjän oloinen ihminen "Voi luoja!"-hokemisillaan. Eivät vaikuttaneet miltään älyköiltä kyllä kummatkaan. Mutta vakka kantensa löytää ja sitä rataa. Tavallaan vähän suloisia jopa siinä hölmöydessään kyllä.
Toivon heille kaikkea hyvää, mutta onneksi eivät kuulu minun lähipiiriini.
Jaaha, taas päästään foorumikeskustelun ytimeen, eli väännellään toisten sanoja. Otetaan yksi lause, irrotetaan asiayhteydestään ja kommentoidaan vain sitä.
Nimenomaan sanoin, että jokainen tekee tyylillään, ei siinä mitään väärää ole. Mutta tollasen kiiren keskellä vauvan ekoista viikoista ei jälkeenpäin muista VÄLTTÄMÄTTÄ mitään. Monessa kommentissa morsiuspari korosti sitä, että kaikkein ulkopuolisten ihmettelyihin he vastasivat että kyllä tästä optimistisuudella selvitään. Ja hienosti selvittiinkin näköjään. Mutta pitääkö uuden elämän ja uuden perheen ekojen viikkojen välttämättä olla vain selviämistä?
Ja kyllä, aikamoni vaan istuu sohvalla ja katselee vastasyntynyttään. ;) Ja valokuvaa ja kirjoittaa vauvakirjoja ja yrittää tallettaa ne hetket mahdollisimman hyvin muistiin. Eikä sitä tiedä vaikka energinen pari olisi ehtinyt tekemään sitäkin, sitähän ei tietenkään ohjelmassa näytetty. Tai ehkä he eivät moista tarvitse, saavat onnensa muista asioista. Tälle parille vauhdikas elämäntyyli selvästi sopii, onnea heille!
ällö epäaitopari.yöks!
Varmaan kaunein hymy ja hampaat mitä oon koskaan nähnyt! :) Onnea parille!
Onko oikein kritisoida Satuhäät-osallistujia tai ihan ketä vain?
Eikä olekin niin, että jos tuo yksityisyyden julkisuuteen, on tavallaan antanut luvan myös negatiiviseen kritiikkiin, ei vain hymistelyyn.
Minusta pariskunta oli ihan söpö. Mies ei tietenkään millään lailla miehinen mies, mutta se on nyt vain minun mielipiteeni - enhän minä häntä olekaan miehekseni valinnut. Eikä minuakaan kaikki miehet valitsisi unelmavaimoksi.
Morsian oli todella hassun oloinen porkkananvärisine ihoineen ja kuorihampaineen, jotka olivat liian kookkaat, niinkuin usein käy, kun pannaan pinnoitteet. Täytyy osata vaatia hammaslääkäriltä tarkemmat hionnat.
Mutta tollasen kiiren keskellä vauvan ekoista viikoista ei jälkeenpäin muista VÄLTTÄMÄTTÄ mitään.
Mutta ihan oikeasti, voiko ihminen olla sellaisessa kunnossa että ei muista mitään? Tai muistaa vaikka osia? Onko joku oikeasti menettänyt muistinsa niin että joku vuosi on vaikka kadonnut elämästä?
Olen monta kertaa kuullut käytettävän tuota sanontaa mutta en millään usko, että toimintäkysyiseltä näyttävä ihminen voi täysin menettää muistinsa.
(ei siis liittynyt tähän ohjelmaan mitenkään eikä tämä ole mikään piikki tälle lainaamalleni kirjoittajalle, kunhan kysyn ;))
En ole pitkään aikaan nähnyt mitään niin kaunista kuin morsian ja sulhanen oli niin sanavalmis ja mukava puheissaan. Kertakaikkiaan ihastuttava pari, kaunista!!!! Ja olen samaa mieltä, morsiamen hymy oli valloittavan kaunis!
Onko oikein kritisoida Satuhäät-osallistujia tai ihan ketä vain?
Eikä olekin niin, että jos tuo yksityisyyden julkisuuteen, on tavallaan antanut luvan myös negatiiviseen kritiikkiin, ei vain hymistelyyn.
Tavallaan olen samaa mieltä mutta on näistä hääohjelmien foorumikeskusteluista ennenkin kunnianloukkaussyytteitä tullut. Mun mielestä yhteiskunnan varojen törkeetä tuhlaamista laittaa poliisit etsimään tietämättömyyttään nimimerkkien takana möliseviä mörhöjä. Mutta jos kunnianloukkauksen kriteerit täyttyy niin onhan loukatulla siihen lain mukaan oikeus...
Esimerkiksi jonkun hampaiden ja ihonvärin kommentoiminen alkaa mun mielestä täyttämään jo kriteerit varsinkin jos ei tiedetä faktoja vaan arvaillaan.
No ethän ottanut edes kokonaista lausetta tällä kertaa vaan vain yhden sanan. Vielä entistäkin mahtavampaa keskustelua. En tarkoita piikitellä mutta pakko kysyä keskusteletko kasvotustenkin näin... viehättävällä tavalla ihmisten kanssa? ;)
Pahoittelen olin väärässä. Ei muistiaan voi täysin menettää. Tai ehkä jossain ääritapauksessa ja psykoosissa. Mutta tohon tahtiin elämällä voi käydä niin että vauvan ekoista viikoista ei muista välttämättä JUURI mitään.
No ethän ottanut edes kokonaista lausetta tällä kertaa vaan vain yhden sanan. Vielä entistäkin mahtavampaa keskustelua. En tarkoita piikitellä mutta pakko kysyä keskusteletko kasvotustenkin näin... viehättävällä tavalla ihmisten kanssa? ;)
tuntemattomien ihmisten kanssa keskutelu netissä taitaa kuitenkin olla hieman erilaista.
Pyysin anteeksi jo otsikossa. Pitääkö nyt vielä lisäksi rukoilla polvillaan armoa tms. että lainasin tekstiäsi.
Johan sanoin että tämä ei ollut mikään piikki sinulle joten älä ole niin kovin herkkänahkainen.
Naurettavia nää kommentit. Heti kun on malli niin alkaa kamala arvostelu :D Hampaat ei ollu nähnykään isoja hampaita vaan olivat kauniit ja mielestäni morsian oli häikäisevä. Liiankin "täydellinen" :) Mutta OLENNAISINTA että olivat hyväkäytöksinen ja mukava pari! Valloittava, ei voi muuta sanoa.
kaunista katsottavaa. Yleensähän pienten lasten äidit ovat pahimpia riivinrautoja (kuten tällä palstallakin oikein huokuu) joten tuollainen iloisuus luonnollisestikin herättää joissain ärtymystä tai siinä on jotain outoa uhkaa heille.
Kyllähän sitä nuorena jaksaa vaikka viikon nukkumatta ja häitä juhlia!
tuntemattomien ihmisten kanssa keskutelu netissä taitaa kuitenkin olla hieman erilaista.
Pyysin anteeksi jo otsikossa. Pitääkö nyt vielä lisäksi rukoilla polvillaan armoa tms. että lainasin tekstiäsi.
Johan sanoin että tämä ei ollut mikään piikki sinulle joten älä ole niin kovin herkkänahkainen.
Sorry, en vaan voinut vastustaa kiusausta. ;) En olekaan herkkänahkainen, tota kommentointityyliä tulee foorumeilla vastaan vaan niin pirun usein ettei voi muuta ku nauraa. Just kidding. ;)
Ja anteeksi ketjun aloittajalle että menee aiheenviereestä. Onneksi nää muut pitää keskustelun tason sentään korkealla. :D
En KESTÄ kuunnella tuota helsinkiläisten puhetyyliä. Siis nimenomaan nuorten pk-seutulaisten naisten nasaalimongerrusta.
Tulee pissis-mielleyhtymiä.
Kyllähän tuo morsian täysi pissis on, siitä ei päästä mihinkään (ei millään pahalla).
Katsoin juuri Areenasta eiliset Satuhäät ja olen aivan mykistynyt, miten ihana pari! Mukava nähdä kauneus ja älykkyys yhdistettynä, kun usein ajatellaan että kaunis ihminen ei voi olla kovinkaan fiksu.
Onko oikein kritisoida Satuhäät-osallistujia tai ihan ketä vain? Eikä olekin niin, että jos tuo yksityisyyden julkisuuteen, on tavallaan antanut luvan myös negatiiviseen kritiikkiin, ei vain hymistelyyn.
Tavallaan olen samaa mieltä mutta on näistä hääohjelmien foorumikeskusteluista ennenkin kunnianloukkaussyytteitä tullut. Mun mielestä yhteiskunnan varojen törkeetä tuhlaamista laittaa poliisit etsimään tietämättömyyttään nimimerkkien takana möliseviä mörhöjä. Mutta jos kunnianloukkauksen kriteerit täyttyy niin onhan loukatulla siihen lain mukaan oikeus... Esimerkiksi jonkun hampaiden ja ihonvärin kommentoiminen alkaa mun mielestä täyttämään jo kriteerit varsinkin jos ei tiedetä faktoja vaan arvaillaan.
Julkisuuden henkilön yksityisyydensuoja ei ole sama kuin tavallisen tallaajan. Jos hakeutuu tv-ohjelmaan, luulisi olevan valmis siihen.
Katsoin juuri Areenasta eiliset Satuhäät ja olen aivan mykistynyt, miten ihana pari! Mukava nähdä kauneus ja älykkyys yhdistettynä, kun usein ajatellaan että kaunis ihminen ei voi olla kovinkaan fiksu.
Ei yliopistossa opiskelu tarkoita sitä, että ihminen on älykäs.
Ei kiroilua, ei minkäänlaista "kovistelua".. Outoja mielipiteitä joillakin :D Minusta morsian ei ollut millään tavalla pissis. Nuori kaunis tyttö, jolla elämä vain näyttää hymyilevän.
Onko oikein kritisoida Satuhäät-osallistujia tai ihan ketä vain? Eikä olekin niin, että jos tuo yksityisyyden julkisuuteen, on tavallaan antanut luvan myös negatiiviseen kritiikkiin, ei vain hymistelyyn.
Tavallaan olen samaa mieltä mutta on näistä hääohjelmien foorumikeskusteluista ennenkin kunnianloukkaussyytteitä tullut. Mun mielestä yhteiskunnan varojen törkeetä tuhlaamista laittaa poliisit etsimään tietämättömyyttään nimimerkkien takana möliseviä mörhöjä. Mutta jos kunnianloukkauksen kriteerit täyttyy niin onhan loukatulla siihen lain mukaan oikeus... Esimerkiksi jonkun hampaiden ja ihonvärin kommentoiminen alkaa mun mielestä täyttämään jo kriteerit varsinkin jos ei tiedetä faktoja vaan arvaillaan.
Julkisuuden henkilön yksityisyydensuoja ei ole sama kuin tavallisen tallaajan. Jos hakeutuu tv-ohjelmaan, luulisi olevan valmis siihen.
ja jos ei tyydy hymistelemään,vaan näkee asiassa kritisoitavaa,niin heti on muka kateellinen riivinrauta!
Neidon yleinen käytös oli fiksua koko ohjelman ajan. Ottakaa vielä huomioon, että juuri synnyttänyt puhumattakaan viimeisillään raskaana. Siinä olisi voinut hermostua vaikka kuinka pahasti esimerkiksi hääkarkkien aikana.
Ja hei, ei sinne yliopistoon ihan kuka tahansa itteään saa sisään :D:D
näyttäneet siltä, että muisti olisi mennyt.
monestihan lapsen ristiäisissä on äiti sen näköinen että nukahtaa pystyyn samantien, mutta minusta tämä morsian näytti oikein pirteältä ja terveeltä.
Mitä niiden ensimmäisten viikkojen aikana oikein pitäisi tehdä? Vauvahan nukkuu suurimman osan päivästä, joten pitäisikö häntä vaan sohvalla katsella koko ajan?