Ja Satuhäät 3.2.
Kommentit (138)
Kuinka hyvin katsoit? Tyttöhän jatkoi Helsingin yliopistoon. Selkeästi sanottiin! Ja Helsingin yliopistoonhan ei tosiaan kuka tahansa pääse.
Suotta täällä kypsempi väki moittii nuoren parin olleen liian lapsekkaita avioliittoon...
Ei ole mikään sääntö että vain iäkkäät ja katkerat pönöttäjät voivat astu avioon. Yhtä lailla nuorilla on siihen täysi oikeus ja yhtä suuri potentiaali onnistua yhteisellä tiellä.
Ja tuo morsiamen ulkonäön haukkuminen osoittaa haukkujiltaa todella halpa-arvoista lapsellisuutta. Jokainen meistä elää minkä näköisenä tahtoo. Ei ihme että koulussa lapset haukkuvat toisiaan jne. kun on tuollaisia vanhempia antamassa mallia.
Lapsen hoito näytti toki ohjelman leikkauksen puolesta siltä ettei pari paljoa lapsensa kanssa ollut... mutta kuka meistä tietää totuuden 1 tunnnin ohjelman perusteella?? Uskon että lapsi kasvaa onnellisessa kodissa! ja se on jo paljon se.
Ja joku keksi arvostella että vanhemmat maksaa häät...
MITÄ SITTEN? kyllä ihmisillä on pienet murheet jos toisten häärahoitus närästää. Saa sitä vanhemmat lapsiaan auttaa jos tahtovat.
jos ei ihan kokonaan niin osittain. Itselläni on kokemusta, kun toinen lapsi nukkui yöllä niin huonosti, että itki monta kertaa tunnissa. Silloin kyllä muisti pätki erittäin pahasti enkä vieläkään muista oikein toisen lapsen vauva-ajasta paljon mitään muuta kuin väsymyksen ja palelun. Onneksi olen jotakin kuitenkin kirjoittanut silloin muistiin =)
Häät oli ihanat. Pari kaunis ja ilonen. Ja itsekkin olen piirunverran kateellinen morsiamen hoikkuudelle=) Morsian ehkä hiukan liian ruskettunut, mutta eipä sitäkään voi varmasti sanoa TV.n välityksellä. Ihana pari.
Miten kukaan voi näyttää noin ihanalta ja säteilevältä muutamia viikkoja synnytyksen jälkeen?
Ja rusketuksesta itse sanoisin vielä, että olen yhtä samanlaisen ruskea joka kesä :)
aito ollut mistään suunnasta katsottuna. Kun siellä Pappilanniemen rannallakin niitä ilotulitteita suunnittelivat,niin mua suorastaan oksetti,kun oli miehensä kanssa niin yhtä mieltä kaikesta :D Äänikin oli niin kiekuva, oikein yliylipirtee. "Siis joo kyllä, ilman muuta, joooooo, aaaivan, siis ihan totta, siis tosi hyvä idea kyllä!!" En tiedä, jotenkin häirtsi tollanen piirre koko ohjelman ajan.
Muuten kyllä ihanan iloinen meininki ja kovin olivat onnellisia, paras jakso pitkään aikaan tytön kiekumisista huolimatta :D
nämä sormien heristelijät!*soo,soo kun kehtaattekin arvostella "kaunista" paria!
jos änkee itsensä televisioon,sopii sietää arvostelua! väitättekö torujat ettette itse arvostele ketään?!
nämä sormien heristelijät!*soo,soo kun kehtaattekin arvostella "kaunista" paria! jos änkee itsensä televisioon,sopii sietää arvostelua! väitättekö torujat ettette itse arvostele ketään?!
osaa rakentaa kritiikkinsä arvokkaasti ja lempeämmin. Ja näkee myös valoisia asioita. Sairas ja vihainen näkee kaiken pahana ja sortuu herjaamaan todella ilkeästi... Kaikki ei tykkää kaikista mutta se että lausuu mielipiteitä rumasti ja tekee väitteitä ja leimaksia totuutena oman pään mukaan on eritääin törkeää.
Opetelkaa ihmiset hallitsemaan käytöstänne.
Ei pidä sitten taivastella kun omia lapsia nimitellään törkeästi ja perheestänne levitetään perättömiä valheita... jos se kerran on mielestänne oikein!
-ap
Ei turhaa pönötystä vaan juuri hääparin näköiset.
Ajattelin ohjelman aikana, että kateelliset läskit av-mammat haukkuu huonoksi äidiksi niistä lastenhoitojutuista ihan vaan sen takia, että morsian on 6 viikkoa synnytksestä mallin mitoissa kirjaimellisesti =)
Voin itsestäni sanoa, että olen vienyt vauvoja hoitoon myös ihan pieninä ja olen täysimettänyt ja silti en koe olevani huono äiti. Missään vaiheessa ei sanottu, että kuinka pitkiä aikoja vauva oli hoidossa, mutta eihän sillä tällä palstalla olekkaan väliä, kunhan saa edes jonkin vähäpätöisen syyn haukkua ja lytätä.
Ja kerrankin oli oikeasti rakastunut pari ja varmasti onnellisia. Edes se hääkarkkihässäkkä ei aiheuttanut perinteisiä itkupotkuraivareita vaan sekin saatiin järkevästi hoidettua.
vaan kuka tahansa voi hoitaa. Siksi lastenkotilapsista tulee maailman onnellisimpia ihmisiä, koska heille sitö pulloa on ojentanut milloin kukakin eikä kukaan ole ripustautunut lapseen.
mitä p*skaa! Nyt kyse oli muutamasta päivästä ja muutamista tunneista. Todella sama asia...
että ei ole mitenkään normaalia eikä tavoiteltavaa äidiltä hoidattaa pieni vauva muilla aikuisilla. siis tämän palstan ulkopuolella. äidit yleensä tuntevat pieneen lapseensa niin paljon kiintymystä, etteivät tohdi ainakaan vieraalle antaa hoidettavaksi. av-mammat on tietysti erikseen.
:D :D :D
Sama asia, muutama päivä ja koko lapsuus. Voi pyhä yksinkertaisuus... Ei voi kuin ihmetellä.
että ei ole mitenkään normaalia eikä tavoiteltavaa äidiltä hoidattaa pieni vauva muilla aikuisilla. siis tämän palstan ulkopuolella. äidit yleensä tuntevat pieneen lapseensa niin paljon kiintymystä, etteivät tohdi ainakaan vieraalle antaa hoidettavaksi. av-mammat on tietysti erikseen.
:D :D :D
Sama asia, muutama päivä ja koko lapsuus. Voi pyhä yksinkertaisuus... Ei voi kuin ihmetellä.
Kaikenlaisia täällä onkin. Tuskin se lapsi oli noita hetkiä hoidossa missään JAPANISSA asti, eiköhän vanhemmat häntä nähneet välillä. Ja häissäkin olivat ihan SAMASSA paikassa, kuka sanoi, että vanhemmat eivät ehtineet olla lapsensa kanssa?
Upea pari, kaunis morsian, hyvä äiti kaikesta tästä av-paskasta huolimatta!
Ja niillä oli meidän valssi ???
paras satuhäät jakso jonka oon nähny.:)
vaan kuka tahansa voi hoitaa. Siksi lastenkotilapsista tulee maailman onnellisimpia ihmisiä, koska heille sitö pulloa on ojentanut milloin kukakin eikä kukaan ole ripustautunut lapseen.
mitä p*skaa! Nyt kyse oli muutamasta päivästä ja muutamista tunneista. Todella sama asia...
Lastenkodissa on se hyvä puoli, että siellä on runsaasti kontakteja ja monta rakastavaa syliä, ei tarvitse pienenäkään tyytyä yhteen ihmissuhteeseen. Siksi lastenkotilapset ovat maailman onnellisimpia, koska he ovat pienestä pitäen oppineet, että ei isää tai äitiä tarvita, mikä hyvänsä syli kelpaa. Aikuisenakin.
Pienten lasten psyykkisillä ongelmilla ja jatkuvilla hylkäämiskokemuksissa on varmaan jotain yhteyttä. Tunti sinne tai tänne, muuttaa se joskus kotoa kuitenkin ja hyvä jo pariviikkoisena oppia, että äidin tehtävänä ei ole olla lapsensa turvana vaan ainoastaan kaunis.
mutta tuo tämän ääliön viimeinen kommentti tuosta tississäroikkumisesta sai niskakarvat pystyyn samantien!! Se on jokaisen äidin oma lapsi, se sillä hetkellä kaikkein tärkein. Ei joku jonka ravinnon sannista voi nyt kuka tahansa huolehtia, ettei roiku äidin tississä! Ja kyllä vaan ne pienetkin saavat traumoja...
No varmasti sai tuosta vauva traumoja, jos sinä niin sanot:D Miksei sitä pulloa voisi antaa "kuka tahansa", kunhan lapsi on hyvissä käsissä? Eipä tuo kovin heitteillä näyttänyt olevan. Imetysfanaatikko tais vetästä palon nekkuun...
vaan siitä, että kyllähän se pieni tunnistaa ja kaipaa äitiänsä ( tai isäänsä ) vaikka olisi pullolapsi, ja on täysin häneen leimautunut. Ei se kuka tahansa nyt vaan ole pienelle ihmistaimelle se oma ja se kehen hän kuuluu!
ei löydy kok osatuhäitä sieltä enää
Jos joku satunnainen palstalainen olisi kertonut täällä, että häät on suunnittella/pidettiin 2kk lasketun ajan jälkeen, ja kuinka vastasyntynyt on ollut vähän väliä hoidossa kun vanhemmilla "on muutakin tekemistä kuin kuunnella vauvan huutoa" olisi kyllä sellaiset huudot tullut niskaan että oksat pois.
Mutta ei, kun ihan telkkarissa näytettiin kuinka söpö pari oli ja kuinka he jo puolitoista vuotta olivat toisiaan rakastaneet ja rakastavat aina, niin eihän sillä mitään väliä ole, kuinka vauvalla olisi parempi olla vanhempiensa hoidossa ensimmäiset viikot, ja yhdessä opetella elämään perheenä.
Max. kaksi vuotta ja ero tulee, parihan elää vielä täysin ihastumisvaiheessa vielä!
se jätti ne yliopisto-opiskelunsa!
että se siitä "älykkyydestä"!