Mikäs peruukki ton uusimman Vauva-lehden kannen vauvalla on :D?
Kommentit (39)
Kaljuvauvan mamma on kade.
ja paljon söpömpiä ne siten on kun tommoisena "vanhana" syntyneinä.
Onko muita argumentteja kun kateuskortteja?
kaljuja vauvoja. Ne näyttävät nyt minun silmiini ihan sairailta, kun olen tottunut näkemään täällä ulkomailla vauvoja, joilla on hiukset.
[
Omalla oli syntyessä tukkaa, mutta se lähti pikkuhiljaa pois ja 3kk iässä oli kalju. Kyllä se tukka tekee söpömmäksi.
Makuasioitahan nää on, joku tykkää kaljusta, toinen tuuheatukkaisesta. Ei siinä mitään kateutta ole, vaan makuja vaan on erilaisia.
Sitä olen aina ihmetellyt, että jos tykkää jostain erilaisesta kuin muut, niin on muka vain kateellinen. Eihän kaikkien tarvitse samasta tykätä.
[
ja paljon söpömpiä ne siten on kun tommoisena "vanhana" syntyneinä.Omalla oli syntyessä tukkaa, mutta se lähti pikkuhiljaa pois ja 3kk iässä oli kalju. Kyllä se tukka tekee söpömmäksi.
ei mitään peikkopehkoo...
Toi ilmekin on ihan samanlainen, kun jossain valokuvassa silä. Ja ihan samanlainen tukka. Aivan ihana vauva tuo. =)
Go mammat go go! Teistä saa aina kivat naurut näin iltaisin! :-D
Pieni vauva kyseessä, suloinen tyttö. Oma pellavapääpoikani on vielä 1-vuotiaanakin kovin vähähiuksinen, jossain vaiheessa oli lähes kalju. Ja ihana hänkin.
Samanlainen älytön pehko kun mun muksulla, ja peruukiksi sitä moni kaupungilla ehdottelikin :D! Aivan ihana kansivauva - tietenkin, koska muistuttaa omaani!
Pieni vauva kyseessä, suloinen tyttö.
Hiukset ei koskaan lähteneet pois, vaalenivat vain vähän. Nyt neiti just täytti vuoden ja paksut yli olkapään olevat hiukset sillä on.
Totta on se että on aina näyttänyt ikäistään vanhemmalta kun on paksut hiukset.
lapsellani oli jokseenkin saman verran hiuksia. En edes osaa pitää tuuheatukkaisia vauvoja erikoisina, kun vertailukohtana on omani. Kerran kyllä tuli joku nainen vastaan puhuen puhelimeen ja kesken muiden juttujensa huudahti puhelimeen "Onpa tuolla lapsella paksut hiukset!"
jo vastasyntyneenä tuollainen eskimotukka. On vieläkin, mutta vaaleampi.
sama värikin ja malli. Ei kai tuo ole se av-mammojen kananperse malli?
Ihana vauva hiuksilla tai ilman.
sama värikin ja malli. Ei kai tuo ole se av-mammojen kananperse malli?
Ihana vauva hiuksilla tai ilman.
Kaljuvauvan mamma on kade.
Onko muita argumentteja kun kateuskortteja?
Keskimmäisellä oli peruspalstalaisen kelpuuttamat vaaleat hennot haivenet.
Mäkö luulin että omalla tyttärelläni on pitkät ja tuuheat hiukset (olisi saanut jo synnärillä laitettua ponnarit) =D
Aika erikoisen näköinen (mutta suloinen) vauva.