Lue keskustelun säännöt.
Kuinka suuri suru kissan kuolemasta? Miltä tuntuu?
03.02.2011 |
Minne uskot kissan sielun päässeen? Ihmisten "taivaaseenko"?
Rukoilisitko tapahtuman johdosta, jos uskot Jumalaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen surrut kissan kuolemaa ja minusta se on ihan normaalia surra "ystävän" poismenoa. Sillä kyllähän lemmikki on eräänlainen ystävä.
Kissat pääsee kissojentaivaaseen jossa on aina kissanpäivät :-) Ja kyllä olen rukoillut myös eläimien puolesta.