Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osasitko ennakoida lasten ja lemmikkein aiheuttaman kotityön määrän?

Vierailija
03.02.2011 |

Mä en. Vielä kuusi vuotta sitten en olisi osannut odottaa, että siivoan joka ikinen päivä, ja silti asunto on aina enemmän tai vähemmän sotkuinen. Oi niitä aikoja, kun ei tarvinnut imuroida kuin kerran viikossa...en tajunnut, että koiran ja lapsien myötä sekasotku ja kaikki muukin sotku pikkuhiljaa kumuloituu vuosi vuodelta, niin että asunto voi parin päivän siivoamattomuuden jälkeen näyttää samalta kuin lapsettoman pariskunnan asunto ois viikkokausien possuttelun jäljiltä. En kyllä vaihtais tätä elämää entiseen, lapsettomaan elämään, mut kyllä tätä siivoamista riittää. ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isosta, eläinrakkaasta perheestä, joten tiesin kyllä mitä on vastassani.

Koiraa minulla ei tällä hetkellä ole, koska en juuri nyt jaksaisi kaikkia niitä karvoja... Eikä minulla olisi aikaa aktivoida koiraa tarpeeksi. Siispä meillä on kissa. On siinäkin oma hommansa, mutta ei läheskään samassa mittakaavassa kuin koirasta.

Ja lapsi on saanut opetella itse keräämään sotkunsa. Mutta hän onkin kohta 10 ;-)

Murrosikää odotellessa...

Vierailija
2/4 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli pph ja asuin hänen luonaan. Koiraa ei kyllä tule mutta kissoja on kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole pahemmin edes ajatellut sitä että myös työn määrä koko ajan kasvaa. Ja tokihan on asuntokin vaihtunut monta kertaa.

Vierailija
4/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison osan päivästä imuroimalla kaikki lapsen lelut joihin oli tarttunut koirankarvaa (pakkasilma tekee karvasta sähköisen ja sitä kulkeutuu ihan kaikkialle) ja mietin että tämänkin ajan koirattomat perheet voivat johonkin muuhun, järkevämpään.

Eli en tosiaan osannut ennakoida. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi