Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt tähän sikainfluenssa-narkolepsia-pandemrix-juttuun!

Vierailija
03.02.2011 |

Joka helvetin paikassa siitä kohistaan. Netti, lehdet ja tv täynnä sitä. Eikö tässä maailmassa ole muuta enää?

Ei se väittelemällä ja vittuilemalla enää muuta. Jokainen teki aikanaan päätöksen ottaako rokotteen vai ei ja nyt on aika kantaa ne seuraamukset.

Olen kuitenkin todella pahoillani niiden lasten ja vanhempien puolesta, jotka sairastuivat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi rokote mukamas liittyy tohon Narkolepsiaan? Ruotsissa todistettiin jo aikoja sitten, että Narkolepsia ei johdu ITSE ROKOTTEESTA!!

Mutta uskokaa te jos vain haluatte!! Mähän en mene noihin Media-hömpötyksiin!!! Siis rahaa ne vaan haluaa! Tottakai sitä voi pyöritellä mitä tahansa juttuja lehdissä, jos kerran ihmiset ostaa lehtiä!!!

Vierailija
2/5 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän onkin suhde!!! Narkolepsiasta puhuminen on suhteessa lehtien myyntiin!!! TUTKIMUKSIA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin paikassa siitä kohistaan. Netti, lehdet ja tv täynnä sitä. Eikö tässä maailmassa ole muuta enää?

Ei se väittelemällä ja vittuilemalla enää muuta. Jokainen teki aikanaan päätöksen ottaako rokotteen vai ei ja nyt on aika kantaa ne seuraamukset.

Olen kuitenkin todella pahoillani niiden lasten ja vanhempien puolesta, jotka sairastuivat!

harhaanjohtavaa tietoa tai tietoa pantattiin, mikä on virkavirhe. Koska virheen tekivät valtion virkamiehet, valtion on korvattava tarpeeksi suuresti narkolepsialapsille ja heidän perheelleen syntyneet haitat. Siinä ei enää puhutakkaan pikkusummista, vaan koko elämän ajan kestävistä korvauksista joka voi ansionmenetyksenä olla lähes miljoona euroa per lätty.

Vierailija
4/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keskustelemaan tämän linkin aiheeseen liittyen jossain ikääntyneempien foorumeilla: http://www.medicalnewstoday.com/articles/70789.php

Vierailija
5/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi rokote mukamas liittyy tohon Narkolepsiaan?

Pandemrix-rokotteella rokotetulla on 4-19 vuotiaalla on 9-kertainen riski sairastua narkolepsiaan rokottamattomaan lapseen verrattuna. Miten tämä on voinut sulla mennä ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä