Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä imetysliivejä?

Vierailija
03.02.2011 |

mulla nyt liivin koko 70 E / 75 D

imetysaikana rintahan on vielä vähän suurempi, mistä olette löytäneet liivejä?

ja jos on nettikauppoja niin niistä myös vinkit!

kiitos vinkeistä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivia, tässä muutama vinkki nettikaupoista:

- Bebes

- Nettiemo

- Muksuaitta

Miinuspuolena se, että liivit ovat melko kalliita, mutta toisaalta ovat myös laadukkaita. Ja nettikauppojen miinuspuoli on tietysti aina se, että ei pysty sovittamaa heti.

Vierailija
2/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.bebes.fi

ja ne kylla vastaillee emaileihin. Mulle ehdoton ykkonen oli Bravado-liivit, todella hyvin paikallaan pysyvat ja natitkin ovat.

Esikoisen aikana ostin muutamat muutakin merkkia, mutta kuopuksen aikana palasin tahan Bravadoon. Sopi mulle erittain hyvin.

Ja, jos suunnittelet imettavasi pitkaan, hanki hyvat liivit, et tule katumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvike myy yhtä imetysliivimerkkiä.

D-kokoa löytyy kyllä ihan marketeistakin, myös E-kokoa valmistavat, mutta sitä ei ole joka paikassa myynnissä.

Vierailija
4/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Triumphin E-kokoa löytyy marketeista, muilta merkeiltä yleensä puuttuu, unohtui edellisestä...

Vierailija
5/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos netistä tilaaminen, ulkomailtakin, on ok, niin suosittelen osoitetta http://www.nursingbra.co.uk/. Esim. suositut Bravadot maksaa Bebesillä 44 euroa ja tuolla niille jää hintaa noin 25 euroa (+ postikulut). Jos asut pk-seudulla niin käy vaikka Bebesissä testaamassa ja sit tilaat tuolta.

Myös Changelle on hyviä, kaarituellisia liivejä, itellä taisi olla käytössä 70 G ja H. Ovat kyllä pitsisiä, mutta itsellä oli joka tapauksessa liivinsuojus liiveissä, joten pitsi ei kutittanut.

Vierailija
6/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysliivejä ei tule ostettua kuin muutamat, joten ainakin isompirintaisen kannattaa panostaa laatuun. Huonot liivit saattavan puristaa tai painaa jostain ja aiheuttaa esim. tiehyttukoksia Kävin myös Changella, mutta siellä ei ollut varastossa minun kokoani. Sinulle olisi kyllä löytynyt.

-80G

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi