Millaiset välit sinulla on isosiskoosi?
Kommentit (12)
aika huonot mutta nyt olemme bestikset ja soittelemme päivittäin:)
Soittelemme usein pitkiä puheluita ja kyselemme kuulumisia. Aika harvoin kuitenkin nähdään kun välimatkaa on niin paljon. Ikäeroa meillä on 13 vuotta.
Hän on todella rasittava tyyppi, enkä olisi missään tekemisissä hänen kanssaan, ellei oltaisi sukua. :-/ Yritän sietää häntä, mutta kaikki hänen puheensa saavat karvani pystyyn.
Toivottavasti omat lapseni tulevat paremmin toimeen keskenään.
erimielisyyksien jälkeen, olemme oppineet kunnioittamaan toisiamme ja arvostamaan toistemme valintoja niitä arvostelematta!
Ehdottomasti läheisempi kuin äitini tai paras ystäväni, tavallaan kuin sielunkumppani ja hyvin hauskaa seuraa...valitettavasti emme näe kuin kerran vuodessa 2000km välimatkan takia, mutta ehkä juuri siksi olemmekin näin läheiset. Niin ja skypessä menee helposti parikin tuntia jutellessa :)
Hän on todella rasittava tyyppi, enkä olisi missään tekemisissä hänen kanssaan, ellei oltaisi sukua. :-/ Yritän sietää häntä, mutta kaikki hänen puheensa saavat karvani pystyyn.
Toivottavasti omat lapseni tulevat paremmin toimeen keskenään.
Nyt iskee neuroosi. Onkohan tää mun pikku sisko?
Minun siskollani ei ole kotona nettiä, joten tuskinpa hän istuu kirjastossa Vauvan av:llä (lapseton).
Teitä rasittavia ihmisiä on varmaan enemmänkin maan päällä. ;-) Joo, ja varmaan minäkin olen hänen mielestään rasittavan näsäviisas kommentoija.
isosiskoon ollut aina etäiset välit vaikka ikäeroa ei paljoa ole,
meillä erilainen huumorintaju, erilainen elämäntilanne, olemme aivan erilaisia ihmisiä
En moiti siskoani, mutta tiedän, että olen hänelle ollut rasite syntymästäni saakka.
Riidelty on välillä kunnolla ja välitkin olleet melkein poikki. Mutta aina olemme palanneet "yhteen". On minullekin läheisempi kuin äiti.
Kiitos siskoni, että olet juuri se totaalisesti erilainen kuin minä, ärsyttävä, mutta silti minun ihana isosiskoni.
lähestymiskiellon.
Hän on aina ollut kade jyrä ja nyt sitten piirteet keittivät lopullisesti yli.
10 vuoden ikäero kun hän oli 15 v mä olin 5 v kun mä olin 9 v hän oli jo muuttanut pois kodista, tunnen itseni läheisemmäksi pikkuveljeeni joka on pari vuotta nuorempi kuin minä.
Meillä on sellaiset välit että soitellaan jos on asiaa, esim mitä sä ajattelit ostaa äidille tai isälle joulu/äitien/isänpäivälahjaksi ostetaanko yhteinen lahja vai ei? Ei soitella huvikseen.
Isosisko ollut aina vihainen ja kiukkuinen muistan kuinka hän huusi mulle saunassa kun kysyin kumpaa kuuluu hiuksiin laittaa ensin hoitoainetta vai shampoota hän huusi shampoota ja oli niin kiukkuinen että muistan vieläkin vaikka olin varmaan silloin ehkä n 6 vuotias, sitten hän aina halusi laittaa mun pitkiä hiuksia eikä ikinä uskonut että harjaa niitä liian lujaa ja letiittää liian kireällä kun huusin että sattuu, hän sanoi että teeskentelen, se sattui ihan oikeasti!
Ei nyt riidelläkään, mutta olemme ihan eri planeetoilta. Ehkä 1-2x vuodessa pidämme yhteyttä, lähinnä jos käyn tapaamassa vanhempiani ja hän sattuu olemaan paikalla.
Siinäpä se.