Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä suht rinnaton nainen! Miten raskauden aikana,tulivatko

Vierailija
03.02.2011 |

rintasi suuremmiksi ja lätsähtivät sitten kokoonsa vai pienenivät vielä pienemmiksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana rinnat eivät muuttuneet miksikään, vaikka aina niin väitetään. Imetysaikana suurenivat hieman, koska sitä maitoa oli tietenkin siellä sisällä niin paljon. (Imetin kaikkia kolmea yli vuoden, 6kk täysimetystä.)

Imetyksen loputtua jäi jäljelle surulliset tyhjät rinnat, pienemmät kuin ennen raskauksia. Pikku hiljaa taa muotoutuivat takaisin ennalleen ja nyt olen kohtuu tyytyväinen, koska ovat taas sellaiset pienet ja kiinteät - eivät roiku kuten isimpirintaisilla imettäneillä naisilla.

Kuppi nykyään 75B (ennen 80A).

Vierailija
2/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ennen raskautta mennyt eri kokoisia liivejä, riippuen kierron vaiheesta. Kuitenkin välillä 75-80 A tai B. Raskauden aikana rinnat eivät juuri suurentuneet mutta synnytyksen jälkeen ne tietenkin täyttyivät maidosta. Mutta suurenivat lähinnä täyteläisempään B-kuppiin. Imetyksen jälkeen ne vaikuttivat ensin surullisen lätsähteneiltä ja tyhjiltä ja näyttivät itseasiassa pienemmiltä mikä oli lähtötilanne. Mutta nyt ne ovat jo tainneet palautua normaaliksi, olen ihan tyytyväinen. Ovat kiinteät eivätkä roiku ollenkaan ja käytän samoja liivejä kuin ennen raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pikku a-b-kupit meni raskauden loppuun asti. Maidon noustua on kuppikoko ollut d.

Olen imettänyt 4 lasta, kaikkia vuoden. Rintaliivien koko sama a-b nyt, mutta rintojen muoto ja kiinteys kärsinyt pahasti.

Vierailija
4/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla A-kupin rinnat, jotka eivät raskauden aikana muuttuneet miksikään. Imetyksen aikana ensin C-kuppikoko, sitten B. Nyt taas A, ihan hyvät, pienet rinnat.

Vierailija
5/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden ajan pysyi aika samana, synnytyksen jälkeen turposivat isommiksi, imetin kuukauden, nykyisin rinnat vielä pienemmät mitä ennen raskautta.... sellaiset patalaput :(

Vierailija
6/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeenkin kesti useampi päivä, ennen kuin maito alkoi nousta, eikä sitä silloinkaan tullut kunnolla. Osittaisimetin 3 kk, koko ajan tarvittiin lisämaitoa. Imetyksen jälkeen rinnat eivät muuttuneet mielestäni oikein miksikään, johtuikohan maidon vähyydestä. Kuppikokoni on vaihdellut välillä A80 - B75 koko aikuisikäni.

Vierailija
7/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana eivätkä myöskään synnytyksen jälkeen. Maitoa ei myöskään tullut ollenkaan, ei tipan tippaa, eivätkä rinnat olleet turvonneet, arat tai muuten mitenkään erilaiset kuin ennenkään. Samat rintaliivit on menneet tähän päivään asti mitä ennen lastakin.

Vierailija
8/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta liivit kokoa 75 a/b, jo odotuksen loppupuolella sain vaihtaa kokoon 80c, oli tosi rintava olo (tykkäsin:) )

Mulla nousi maito hyvin, joten aluksi oli kuin olis sillikonit laitattanut, pienenivtä pikkuhiljaa takaisin kokokoon 75b.

Rintojen malli muuttui, mutta jäivät vähän isommiksi kuin ennen.

Vierailija
9/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä niistä sitten tullut maitoakaan.

Muutama vuosi synnytyksen jälkeen sitten olivat pienentyneet aivan olemattomiksi.

Vierailija
10/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysaikana ne oli tosi sopivan kokoiset. Nyt ne on taas pienet, mutta ei ne riipu. Onneksi on topparitsikoita, ikinä en menisi suurentamaan silikonilla!

Vierailija
11/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-b kuppi ei muuttunut raskausaikana juurikaan, imetysaikana hieman suureni, imetyksen jälkeen aika sama kuin ennekin. Ei ole riipahtaneet onneksi! Imetin vuoden.

Vierailija
12/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana 75-80B

Imetysaikana 75C -> Muutamassa kuukaudessa takaisin kokoon 70B

Ja sit kun kaik män ne män... Nykyään 70A (kolme lasta imettetty) Jei... (Tosin mä sit laihduinkin ihan tajuttomasti imetysaikana... Kaikkia kiloja en oo vieläkään saanut takaisin, vaikka nuorinkin on melkein 2v)

Vierailija
13/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään muutosta. Maidon noustessa olivat selvästi isommat, imetysaikana ehkä A/B kun normaalisti AA/A. Imetysten jälkeen ovat olleet samanlaiset kuin ennen raskauttakin, eli tosi pienet mutta eivät roiku tai ole täysin "tyhjät".

Vierailija
14/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana b-c, imetysaikana jopa d.

Imetyksen jälkeen a, tosin paino tippui lähtöpainosta 10kg.

Vierailija
15/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aina a-kuppi. raskauden aikana rinnat suurenivat vähän, imetysaikana kuppikoko oli muistaakseni B. Imetin vuoden ja 4 kk (ekat 6 kk täysimetystä). Maidontulo oli riittävä. Imetyksen loppuvaiheessa rinnat alkoivat taas pienentyä. Nyt (alle vuosi imetyksen loppumisesta) rinnat ovat hiukan pienemmät kuin aiemmin, mutta samanmuotoiset - kiinteät ja pystyt. Välillä niitä nipistelee, toivon että se tarkoittaisi sitä, että pikku hiljaa palautuvat täysin ennalleen, kuten joku kirjoitti käyneen.

Vierailija
16/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropan normalisoiduttua ehkä jopa vähän pienenivät

aivan sama, tekivät tehtävänsä

Vierailija
17/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta liivit kokoa 75 a/b, jo odotuksen loppupuolella sain vaihtaa kokoon 80c, oli tosi rintava olo (tykkäsin:) ) Mulla nousi maito hyvin, joten aluksi oli kuin olis sillikonit laitattanut, pienenivtä pikkuhiljaa takaisin kokokoon 75b. Rintojen malli muuttui, mutta jäivät vähän isommiksi kuin ennen.

paitsi että toinen jäi isommaksi :/

Vierailija
18/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana rinnat suurenivat todella paljon ja synnytyksen jälkeen vieläkin enemmän. Imetyksen loputtua ne "tyhjenivät" ja pienenivät lähestulkoon pienemmiksi kuin ennen raskautta. Muoto kärsi kyllä, ennen niin terhakat ja täyteläiset pienet rinnat ovat nyt lerpat pienet rinnat :D

Vierailija
19/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana hieman turposivat. tuli esimaitoakin. Imetyksen jälkeen olivat entistakin pienemmät tai tyhjemmän tuntuiset pussukat. nyt taas raskaana ja rinnat kivan täyteläiset a-kupit.

Vierailija
20/20 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana kasvaneet ja synnytyksen jlk aluksi vielä lisää (c/d-kuppi), mutta imetyksen jälkeen tyhjät nahkapussit. Nyt neljän raskauden jälkeen ei ole edes täyttä a-kuppia, vain roikkuvaa nahkaa. Olen imettänyt 1-1,5v kaikkia lapsia.