Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely

Vierailija
10.02.2011 |

Millainen on mielestäsi paras kotimyyjä tai -esittelijä??



Itse myyn lastenvaatteita ja ajattelin kysyä teidän mielipidettä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimyynti on ällöttävää tyrkytystä ja kamat on äärettömän kalliita. Pitäis kieltää lailla moinen ihmisten kusetus.

Vierailija
2/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivoisinkin saavani tietoa sellaisilta, jotka oikeasti hyödyntävät kotimyyjiä, eikä tunne niitä pakkomyyjiksi.



Eihän teidän kahden ole esim. pakko kotiinne sellaista edes pyytää!! :D



Minä en mene kenenkään kotiovelle, vaan tulen pyynnöstä.





ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes rakentavaa palautetta...



Tai onko täällä toista kotimyyjää joka voisi antaa ideoita mulle. Kiitos.





ap

Vierailija
4/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes rakentavaa palautetta...

Tai onko täällä toista kotimyyjää joka voisi antaa ideoita mulle. Kiitos.

ap

Vierailija
5/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin ihanaa, jos kotiini tulee esittelijä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan