Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on selässä iso tatuointi, mitä ajattelet musta?

Vierailija
02.02.2011 |

Mulla on tatuointi perseestä olkapäälle toisella puolella rankaa.

Mikä mielikuva sulle musta tulee?

Kysyn siksi, että tosielämässä kaikki tuntuu olevan ihan tatskojen puolesta, mutta näillä nettipalstoilla niitä haukutaan white trash -meiningiksi jne.

Eli onko täällä tavallista patoutuneempaa porukkaa, vai esittääkö tosielämän ihmiset vaan.

Ja vielä, mitä tatuointeja sulla on tai on tulossa. Mun tatuointi on sellainen ihana trooppinen kuvaelma. Enää ei taida tulla, kun sattui niin saatanasti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvillä paikoilla. Ja yhden asianajajan.

Vierailija
22/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin lapaluiden tasolle laskeva kuva.

Yhteensä mustetta on 6 paikkaa ja vain yksi kuva näkyy vaatteisen alta. Yksi kuva on tulossa lisää.

Mun mielestä ei ap mitenkään erikoista, mutta toisaalta liikun piireissä jossa kaikilla on tatuoinnit.

Raja menee siinä että koska tatuointi on söpö muotioikku ja koska se on osa elämäntapaa. Koska kuva otetaan että näyttäisi vähän kovemmalta jätkältä vai onko kuva oikeasti kovassa jätkässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella on tatuointeja. Hyvä, että olet saanu sellaisen otettua, kun olet halunnut :). Itse en kauheesti tykkää tatskoista, mutta muilla ne on ok (siis itselleni en halua).

Vierailija
24/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiriini ei kuulu "kovia jätkiä", onneksi. Kyllä nuo isot tatuoinnit ovat tietyn kansanosan juttu. Ihan naurattaa tuollainen juttu aikuisen ihmisen suusta.

T. konservatiivi-24

koska tatuointi on söpö muotioikku ja koska se on osa elämäntapaa. Koska kuva otetaan että näyttäisi vähän kovemmalta jätkältä vai onko kuva oikeasti kovassa jätkässä.

Vierailija
25/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatteja löytyy pari kipaletta kotitalous-yrittäjä ja lähihoitaja

Vierailija
26/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä av-mammaa joka elää tylsää keskiluokkaista konservatiivi arkea vaaleanpunaisessa omakotitalossa nurmijärvellä, lapsia on kiintiö ja pihassa kultainennoutaja. Ukko on joku kynäkaula valkolakki joka nysvää pikkuvirkamiehenä toimistokuutiossa. Emäntää pannaan lähetyssaarnaaja asennossa lauantaina loton jälkeen jotta se pitäisi edes hetken turpansa kiinni ja keskittyisi huuto.nettailemaan tai raportoimaan keskustelupalstoille näkemistään lihavista ihmisistä.

Vierailija
27/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I rest my case

ammatteja löytyy pari kipaletta kotitalous-yrittäjä ja lähihoitaja

mulla on korkeampi koulutus ja hyvä virka.

3 tatuointia, joista kyllä kaksi yhdistyy isoksi puoliselkää peittäväksi tatuoinniksi ajan kanssa.

Niin ja totta on tuo epiduraali homma. Eli ei välttämättä saa epiduraalia.

Minä sain kun vanhempi anestesia lääkäri suostui pistämään tatuoinnin läpi, venytti ihoa sen verran, että sai neulan verran puhdasta ihoa näkyviin. Mutta ongelma vain silloin, jos tatuointi niin iso, että peittää koko epiduraalialueen, joka siis kuitenkin aika laaja (useampi nikamanväli)

ap:lle vastaus: En ajattele sinusta mitään erityistä. Tatuoinnit on mielestäni ok, kunhan on hyvin tehty.

Ikävä kyllä todella iso osa tatuoinneista vaan on ihan surkeita ja suorastaan rumia. Välillä mietityttää onko ihmiset yhtään selvittäneet tatuoijan ammattitaitoa ennen kuvan ottamista.

Vierailija
28/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on selässä iso leopardi. Ja hän on aika kova jätkä - itse olen mieluummin tiukka lady.

Vierailija
29/29 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät toimistokuutiomiestä ja pinkintalonemäntää minään elämän rikkautena. Selvästikin katsot heitä nenänvartta pitkin ja olet sitä mieltä että läväri perseessä ja tatska kinkussa kovan gimulin tekee.

Minusta on ääretön rikkaus että meitä on niin moneen junaan. Itse en ymmärrä av-mammaa joka elää tylsää keskiluokkaista konservatiivi arkea vaaleanpunaisessa omakotitalossa nurmijärvellä, lapsia on kiintiö ja pihassa kultainennoutaja. Ukko on joku kynäkaula valkolakki joka nysvää pikkuvirkamiehenä toimistokuutiossa. Emäntää pannaan lähetyssaarnaaja asennossa lauantaina loton jälkeen jotta se pitäisi edes hetken turpansa kiinni ja keskittyisi huuto.nettailemaan tai raportoimaan keskustelupalstoille näkemistään lihavista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän