Ulkomaalaisia lastenvaatteita
tanskalaisia ja ranskalaisia lastenvaate nettikauppoja hakusessa. Kaikki käy ja eritoten ne missä on joko pikkuvanhaa tai vanhanajan (ei retro).
Kommentit (5)
Petit Pataponia saa myös joistain suomalaisista nettikaupoista esim. http://www.leppisloppan.fi/product_catalog.php?c=83
En tiedä tarkoitatko tällaista:
www.jacadi.fr
www.bonpoint.com
www.petit-bateau.com
www.petitpatapon.com
Muutama espanjalainen:
www.nicoli.es
www.neckandneck.com
www.mipequenolucas.com
www.gocco.es
sitten vielä yksi etelä-amerikkalainen:
www.shopepk.com
En tiedä voiko kaikista tilata Suomeen. Asun itse Espanjassa ja täällä on aivan ihanat vaatevalikoimat lapsille. Toivottavasti näistä linkeistä oli hyötyä.
No on siinä linkkejä :) Täytyy alkaa perehtyyn. Iso kiitos!
Anteeksi, huomasin juuri ettei noista kaikista kaupoista voi tilata netin kautta. Mutta ainakin niistä saa ideoita lasten pukeutumiseen. Itse pienituloisena lastenvaatefriikkinä sitä tulee joskus melkein hulluksi kun näkee kaikkia ihanuuksia mitä täällä on saatavilla enkä kuitenkaan voi niitä ostaa. Pari vuotta sitten keksin sellaisen idean että katselen kevät- ym. muut uutuudet nettisivuilta ja kiertelen butiikkeja, pistän paperille ideat joista tykkään ja ompelen itse lasteni vaatteet. Tulee kymmenen kertaa halvemmaksi. En edes ole kummoinen ompelija mutta sieltä ne vaan mieleen putkahtaa ne käsityötunnilla 20 vuotta sitten annetut ohjeet.
Ai niin, ja Petit Bateau onkin espanjalainen firma. Nimen perusteella luulin automaattisesti ranskalaiseksi.