Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvästi AV

Vierailija
02.02.2011 |

Olen yrittänyt olla provosoitumatta näistä juutalais, lestadiolais, savolais, suomisoffa keskusteluista ja missä haukutaan suomalaisia ja suomalaisia miehiä ja etenkin juutalaisia. Siitä huolimatta sydämeni särkee nämä tietämättömät vihaiset ja suomi- ja juutalaisvihaiset aloitukset joka päivä. Hyvä ystäväni ja kolleegani on suomalainen mies ja toinen on juutalainen. Hienoja, kilttejä, rehellisiä ja maailmaa nähneitä miehiä, toisen kanssa äsken nauroimme lounaalla ja jonka perheen kanssa vietämme paljon aikaa. Nyt minun on kuitenkin lähdettävä pois, muuten hyvältä palstalta. Olen surullinen tämän palstan tietämättömyyden ja vihan määrästä. Ehkä palaan joskus jos minulla on ongelmia lasten kanssa, mutta tää oli nyt tässä. Lukekaa ja matkustakaa ja avatkaa sydämenne avarakatseisuudelle, käykää vaikka Israelissa. Toivon vielä, että joskus tekin tajuatte, että islam ei eroa natseista mitenkään, natseissakin oli ihania yksilöitä, mutta silti koko aate kiellettiin. Juutalasviha on kamala ja vakava asia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa noiden valittaa ja olla törkeitä meitä kohtaan, mitä väliä. Valkoinen luterilaisen kasvatuksen saanut 3 lapsen onnellinen äiti.

Vierailija
22/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, täällä vittuillaan kaikille, mutta ainoat jotka ottaa siitä nokkiinsa on noi muslimipatjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla