Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaako oireet johtua niska-hartia-selkä ongelmista vai

Vierailija
02.02.2011 |

voiko kyseessä olla jotain vakavampaa?

Tiedän että tämä ei ole mikään lääkäreiden vast.otto, mut kysynpä kuitenkin =)

Eli mulla seuraavat "oireet"

-Takaraivolla paineen tuntua

-pää ajoittain kipeä, mutta ei niin kipeä että särkylääkettä joutuisi ottamaan.

- Välillä huimaa ja tekee pahaa ja päässä on "epätodellinen olo" mikä on tosi inhottavaa =(

Mulla on huono ryhti, alaselkä kipuilee lähes päivittäin ja niska-hartia seutu jumissa. Kävin hierojalla viikko sitten ja seuraavana päivänä nää "oireet" alkoi. Lisäksi mulla on paniikkihäiriö tausta eli sekin vain pahentaa tilannetta =( Myös mun korvissa humisee todella häiritsevästi, on humissut jo vuosia, mutta nyt tosi kovaa =(

Aika hammaslääkärille ja korvalääkärille varattu ja yrietän saada lähetteen fysioterapeutille joka kattois kunnolla mun selän kunnon.

Mutta odottavan aika on pitkä ja tuskainen ja olisi kiva saada jotain kommenttia/omia kertomuksia =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo voi johtua ihan pelkistä niska-hartiaongelmistakin, hieronnassa pitäisi käydä useamman kerran sarjana ennen kuin se todella auttaa.

Hammasongelmat tai purentaongelmat voivat aiheuttaa myös kaikenlaista kiusaa; pientä päänsärkyä toistuvasti ja korvaoireita (vaikuttaa tasapainoaistiin), en tiedä miten sitten vielä paniikkihäiriö vaikuttaa näihin kaikkiin?

Itselläni jo pelkkä yksi vino hammasa aiheuttaa ajoittain ikäviä päänsärkysarjoja, ei oikein särkylääkkeetkään auta.

Vierailija
2/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo voi johtua ihan pelkistä niska-hartiaongelmistakin, hieronnassa pitäisi käydä useamman kerran sarjana ennen kuin se todella auttaa.

mutta hieronta ei ole pysyvä apu huonon ryhdin aiheuttamiin selkä-, niska- ja hartiavaivoihin, vaan ryhtiä parantava ja ryhtilihaksia vahvistava liikunta on.

Terv. toinen huonoryhtinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun ensimmäisen hieronnan jälkeen alkoivat oireet.

Jos niska-hartiaseutusi on pahasti tulehtunut, sitä ei saisi edes hieroa, vaan tulehdus pitäisi parantaa ensin lääkkeillä. Sen jälkeen kuntoutusta liikunnalla (sauvakävely, keppijumppa esimerkiksi) ja hieronnalla.

Vierailija
4/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätodellista oloakin on. Tosi inhottavaa on. Mä epäilen itselläni sen johtuvan niskajumeista mut tiedä sitten.

Vierailija
5/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi toki olla muutakin. Itselläni ainakin osin samoja oireita (varsinkin huimausta välillä, hartiajumit yhdistettynä matalahkoon verenpaineeseen ei ole kiva yhdistelmä).